Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Puhelin käteen, niin saat tietää hinnankin. Mutta kyllä ne ottaa. Siis soita, niin saat tietää vaihtohyvityksenkin. :)

Heh heh, olen sinne yrittänyt soittaa jo vähän pidemmän aikaa, mutta siellä ei koskaan vastata! :mad: Mutta sillon kun itse olen siellä vieraillut niin melkein aina joku siellä puhuu puhelimeen. Outoa...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ne varmaan puhuu siel kaukopuheluita firman laskuun!
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

Gamestopista saa vaihtotarjouksella 3 käytettyä peli niin saat tämän ilmaiseksi ja 10 euroa vielä lahjakortille hyvitystä...nyt kun vielä käytettyjä saa 3 for 2 -hinnoilla, niin sieltä nappaa kolme halvinta (eli 9,90 varmaankin) käytettyä hintaan 19,80, antaa vaihdossa sisään ja lahjakortille kymppi niin hinnaksi jää 9,80? Ei paha. Jos pelistä sattuu siis tykkäämään, omalla kohdalla tuo juonikuvio vaihtaa peli näin tyssäsi siihen, että demo oli mielestäni umpisurkea. :)
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

^Mutta eipä taida Xbox360:n pelit kuulua tarjoukseen...

Kaikki käytetyt pelit tarjouksessa kolme kahden hinnalla, voit vielä vapaasti yhdistellä keskenään.

Mutta GS:n kampanjat ei nyt ole tämän threadin tarkoitus...ei tuo demo nyt umpisurkea ollut, mutta eipä tuo mielestäni tuo juuri mitään ihmeellistä. Kyllä paremman puutteessa pelaa, mutta kun ei toistaiseksi ainakaan kärsi paremman puutteesta...
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

Kannattaa lukea myös pienellä printatut!

http://www.gamestop.fi/pdf/Wanted_Mars_A3.pdf

Ihme touhua mielestäni,että ruvetaan rajaamaan pelejä.
Ja tarjous loppuu päivää ennen julkaisua,eli onko niillä noita jo nyt hyllyssä vai?

Itse maksan mieluummin täyden hinnan,ennen kuin rupean tuon spede liikkeen
touhuihin.
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

Kannattaa lukea myös pienellä printatut!

http://www.gamestop.fi/pdf/Wanted_Mars_A3.pdf

Ihme touhua mielestäni,että ruvetaan rajaamaan pelejä.
Ja tarjous loppuu päivää ennen julkaisua,eli onko niillä noita jo nyt hyllyssä vai?

Itse maksan mieluummin täyden hinnan,ennen kuin rupean tuon spede liikkeen
touhuihin.

Ei tuo printti varmaan tarkoituksella pientä ole, veikkaisinpa että samasta pdf:stä tehty julisteet ja niissä tuo on ainakin ihan luettavan kokoisilla kirjaimilla. Kun katsoo tuota poissuljettujen pelien listaa, niin ei siinä ole mitään ihmeteltävää. Hyväntekeväisyyttä ei nykymaailmassa taida kovin moni taho tehdä, joten kannattaa pitää mielessä että bisnes on bisnestä. Paikallisessa GS:ssä oli varmaan parikymmentä LEGO Indyä ja Kung Fu Pandaa, joten ei mikään ihmekään etteivät halua niitä enempää sinne kuleksimaan. Sinänsä täytyy olla tyytyväinen että ottivat alkujaan edes noita, jopa kahtena eri pelinä...urheilupelien vanhojen painosten rajauksen ymmärtänee varmaan jokainen sen kummemmin selittelemättä. Kysy asiaa mielummin niin, että jos olisit yrittäjä niin haluaisitko itse myydä tuotetta, joka kaikilla jo on tai josta on saatavilla parempi versio? Ja tuo tarjoushan oli taas ennakkotilaus, kuten moni muukin GS:n kampanja, joten ei mikään ihme että se loppuu ennen varsinaista julkaisupäivää.

Mutta mutta, ei käännetä keskustelua markkinointiin ja bisnesmaailmaan. Peli on siellä likaista ja joku hyötyy aina joskus. Ihmetyttää kyllä, että jaksetaan itkeä ja vääntää kyyneltä hyvistä kampanjoista. Joskus kannattaa yrittää katsoa muiden näkökulmasta asioita, saattaa aueta moni asia ihan eri tavalla...ja jos olet valmis maksamaan pelistä täyden hinnan niin älä suotta: voin myydä sen sulle vaikkapa kympin halvemmalla, saat postitse kotiin julkaisupäivää seuraavana päivänä. Laita YV:tä niin sovitaan kaupat! Etkä joudu edes GameStopin "spedeilyihin".

Tää peli ite kyllä menee ehkä vähän samaan kastiin monen muun leffapelin kanssa...en muista millon ois viimeks iskeny kunnolla elokuvapeli...demosta jäi lähennä se maku, että suojaudu ja tapa pari tyyppiä, tapa tyyppi käyristämällä luodin lentorataa, ja tee samat temput uusiksi. Vaikea kuvitella tahokavansa tätä läpi jos koko peli on samaa...saa nähdä millanen stoori tähän ympätty.
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

Ei tuo printti varmaan tarkoituksella pientä ole, veikkaisinpa että samasta pdf:stä tehty julisteet ja niissä tuo on ainakin ihan luettavan kokoisilla kirjaimilla. Kun katsoo tuota poissuljettujen pelien listaa, niin ei siinä ole mitään ihmeteltävää. Hyväntekeväisyyttä ei nykymaailmassa taida kovin moni taho tehdä, joten kannattaa pitää mielessä että bisnes on bisnestä. Paikallisessa GS:ssä oli varmaan parikymmentä LEGO Indyä ja Kung Fu Pandaa, joten ei mikään ihmekään etteivät halua niitä enempää sinne kuleksimaan. Sinänsä täytyy olla tyytyväinen että ottivat alkujaan edes noita, jopa kahtena eri pelinä...urheilupelien vanhojen painosten rajauksen ymmärtänee varmaan jokainen sen kummemmin selittelemättä. Kysy asiaa mielummin niin, että jos olisit yrittäjä niin haluaisitko itse myydä tuotetta, joka kaikilla jo on tai josta on saatavilla parempi versio? Ja tuo tarjoushan oli taas ennakkotilaus, kuten moni muukin GS:n kampanja, joten ei mikään ihme että se loppuu ennen varsinaista julkaisupäivää.

Mutta mutta, ei käännetä keskustelua markkinointiin ja bisnesmaailmaan. Peli on siellä likaista ja joku hyötyy aina joskus. Ihmetyttää kyllä, että jaksetaan itkeä ja vääntää kyyneltä hyvistä kampanjoista. Joskus kannattaa yrittää katsoa muiden näkökulmasta asioita, saattaa aueta moni asia ihan eri tavalla...ja jos olet valmis maksamaan pelistä täyden hinnan niin älä suotta: voin myydä sen sulle vaikkapa kympin halvemmalla, saat postitse kotiin julkaisupäivää seuraavana päivänä. Laita YV:tä niin sovitaan kaupat! Etkä joudu edes GameStopin "spedeilyihin".

Tää peli ite kyllä menee ehkä vähän samaan kastiin monen muun leffapelin kanssa...en muista millon ois viimeks iskeny kunnolla elokuvapeli...demosta jäi lähennä se maku, että suojaudu ja tapa pari tyyppiä, tapa tyyppi käyristämällä luodin lentorataa, ja tee samat temput uusiksi. Vaikea kuvitella tahokavansa tätä läpi jos koko peli on samaa...saa nähdä millanen stoori tähän ympätty.


No,enpähän muuta odottanutkaan,että löytyy taas näitä henkeen ja vereen kaupan puolustajia.
Mä mitään ole itkenyt!!Turha levittää huhua,että mikä tahansa peli käy jos näin ei ole!!
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

No,enpähän muuta odottanutkaan,että löytyy taas näitä henkeen ja vereen kaupan puolustajia.
Mä mitään ole itkenyt!!Turha levittää huhua,että mikä tahansa peli käy jos näin ei ole!!

Kyllä tuo on hyvä diili vaikka muutama peli onkin rajattu tarjouksen ulkopuolelle. Toisaalta peli oli aikas heikko esitys demon perusteella ja jopa se n. 20 joka tulisi pelin hinnaksi on liikaa. Katsellaan sitten kun peliä saa alle kympillä...
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

No,enpähän muuta odottanutkaan,että löytyy taas näitä henkeen ja vereen kaupan puolustajia.
Mä mitään ole itkenyt!!Turha levittää huhua,että mikä tahansa peli käy jos näin ei ole!!

Sulla ei taida olla mitään realistista kuvaa miten tälläinen vaihtopelibisnes toimii. Ei tässä kait kukaan ole henkeen ja vereen liikettä puolustanut. Itse teet päätöksen jos maksat tälläisestä pelistä täyden hinnan kun muuten saisit sen melkein ilmaiseksi (3 vaihtopeliä stopista hintaan 19.80 + vielä 10e lahjakortti kaupanpäälle).

Ei se liike tappiota ole tänne suomeen tullut tekemään, olisikin kiva nähdä liike joka tappiolla myy pelejä tai yleensäkin tavaraa.
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

Kannattaa lukea myös pienellä printatut!

Ihme touhua mielestäni,että ruvetaan rajaamaan pelejä.
Ja tarjous loppuu päivää ennen julkaisua,eli onko niillä noita jo nyt hyllyssä vai?

Itse maksan mieluummin täyden hinnan,ennen kuin rupean tuon spede liikkeen
touhuihin.

Niin mikäli olisit lukenut tätä ketjua aiemmin olisit hyvinkin tietoinen kyseisestä asiasta että aika pitkään ovat rajanneet erilaisista tarjouksista erilaisia pelejä pois. Yleensä taitaa olla joku vanhempi NHL rajattu tarjouksesta pois.

Ainahan voi valita mistä pelinsä haluaa, meikäläinen tilailee useimmiten kiitos halvan punnan britanniasta...

Ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ei Gamestopia oikein voi syyttää ainakaan turhasta nipotuksesta kampanjaan hyväksyttävien vaihtopelien kanssa. Esimerkiksi alelaarien aarre Perfect Dark Zero on Wanted-kampanjassa ihan kelvollista kamaa, ja Gamestop myi sitä männävuonna isoja eriä ainakin Tampereella 5 euron poistohintaan...

Vastaavia suorastaan erinomaisia diilimahdollisuuksia on vaikka kuinka monta. Kelpaamattomien pelien luettelo ei todellakaan ole kohtuuttoman pitkä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse olen ainakin GameStopin pelivalikoimaan tyytyväinen, eikä hinta-laatusuhdekaan huono ole. Tähän mennessä olen ostanut Burnout Paradise Ultimate Boxin hintaan 39,90 (Tiltin pelikaupassa Burnout Paradise (ei ultimate box) oli saman hintainen), sekä MotorStormin 19,90e. Täytyy sanoa, että ainakin käytetyissä peleissä GameStop on ylivoimainen ykkönen, mikäli verrataan vaikka VPD:hen tai Järvenpäässä vaikuttavaan MegaSwappiin, laajempi, ellei jopa laajin, käytettyjen pelien valikoima mitä tähän mennessä olen nähnyt.
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

Turha levittää huhua,että mikä tahansa peli käy jos näin ei ole!!

Tähän oli vielä pakko puuttua, että missäs lukee "mikä tahansa peli"?

Ja joo, kyllä noita vaihtareita tulee käytettyä melkeinpä aina. Nyt jää kyllä Wanted käyttämättä, kun ei vaan jotenkin kiinnosta. Ja Godfather 2-vaihtari myös, ei nappaa.

Keväällä kuulemma tulossa tuon Wanted-vaihtarin pohjalla tsiljoonaan peliin sama diili, ainakin Infamous ja Fight Night 4 kuuluvat siihen! :D
 
Vastaus: Wanted: Weapons of Fate [X360 Hype]

Keväällä kuulemma tulossa tuon Wanted-vaihtarin pohjalla tsiljoonaan peliin sama diili, ainakin Infamous ja Fight Night 4 kuuluvat siihen! :D

Infamous, Fight Night 4, Ghostbusters, Batman Arkham Asylum, Bionic Commando, Terminator Salvation, Tiger Woods 10, tuleva Harry Potter...saatto olla vielä jotain muitaki.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Pahoittelen todella paljon seuraavaa kysymystäni, mutta huomenna menen käymään Gamestopissa ja ajattelin, että onko tällähetkellä mitään Playstation 2 pelien vaihtotarjousta? Itsellä olisi tuossa muutama PS2 peli jotka olisi kiva saada vaihdettua johonkin muuhun PS2 peliin. En ainakaan itse huomannut mitään vanhan sukupolven tarjousta, mutta toivon että missasin jotain.

Kiitän suuresti nopeasta vastauksesta :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mitäköhän tuossa Wanted-kampanjassa tuo Pes 2006 meinaa? Pes 6 vai joku uudempi.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom