Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: EB Games Suomeen

Kiitos tiedosta SamiS! (Jumbon liikkeestä tietoa eniten haikailinkin ;) )
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Onko kellään tietoa mihin asti helsingin asematunnelin Gamestop on auki?
 
Vastaus: EB Games Suomeen

cchaou sanoi:
Onko kellään tietoa mihin asti helsingin asematunnelin Gamestop on auki?

Tulin juuri kyseisestä kaupasta ja liike on auki 12.00-20.00.

Ja lisäykseksi muuten että mikäli käsitin oikein kun kuuntelin jonossa edellä olevan asiointia niin pitää olla täysi-ikäinen jotta vaihto onnistuu... Sehän jo kaikilla varmasti olikin tiedossa että monikaan liike ei OSTA pelejä alaikäisiltä joten ei ole mahdottomuus että tämä lukeutuu samaan kategoriaan...
 
Vastaus: EB Games Suomeen

jos ei kysy henkkaria niin kyllä minä saan sitten helposti vaihdettuu pelit :D, kun suomalaiset näkevät minut usein yli 18 vaikka olen vasta 16 :rolleyes:

PS. onko se totta tämä ikäraja?
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Ekseli sanoi:
Tulin juuri kyseisestä kaupasta ja liike on auki 12.00-20.00.

Ja lisäykseksi muuten että mikäli käsitin oikein kun kuuntelin jonossa edellä olevan asiointia niin pitää olla täysi-ikäinen jotta vaihto onnistuu... Sehän jo kaikilla varmasti olikin tiedossa että monikaan liike ei OSTA pelejä alaikäisiltä joten ei ole mahdottomuus että tämä lukeutuu samaan kategoriaan...
kai tää on vitsi? tarviiko mun 17 vuotiaana pyytää äitiä ostaa peli? kavereilta en rupee kysymään, liian nöyrää.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Ekseli sanoi:
Tulin juuri kyseisestä kaupasta ja liike on auki 12.00-20.00.

Ja lisäykseksi muuten että mikäli käsitin oikein kun kuuntelin jonossa edellä olevan asiointia niin pitää olla täysi-ikäinen jotta vaihto onnistuu... Sehän jo kaikilla varmasti olikin tiedossa että monikaan liike ei OSTA pelejä alaikäisiltä joten ei ole mahdottomuus että tämä lukeutuu samaan kategoriaan...
mihin aikaan kävit? en halua mennä samalta myyjältä ostaa.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Ei ole vaihdossa mitään ikärajaa, ellet vaihda K-18 peliin.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

aleksi0 sanoi:
onko se totta tämä ikäraja?
Kuten sanoin kuuntelin edellä asioivaa ohimennen... siitä olen varma ettei Gamestop OSTA pelejä alaikäisiltä mutta en ole varma vaikuttaako se tähän kyseiseen vaihto tarjoukseen.

PS. Kyseessä tosi tässä tapauksessa oli sellainen pikkurillillä tapettava ekaluokkalainen joten en ole varma kuinka läpi sormien nämä tätä ostamista koskevaa ikärajaa katsovat...
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Ekseli sanoi:
Kuten sanoin kuuntelin edellä asioivaa ohimennen... siitä olen varma ettei Gamestop OSTA pelejä alaikäisiltä mutta en ole varma vaikuttaako se tähän kyseiseen vaihto tarjoukseen.

PS. Kyseessä tosi tässä tapauksessa oli sellainen pikkurillillä tapettava ekaluokkalainen joten en ole varma kuinka läpi sormien nämä tätä ostamista koskevaa ikärajaa katsovat...
se on sitten eriasia jos on ekaluokkalainen asialla :rolleyes: . kyllä usein antavat sinun ostaa k18 jos on sen verran vanha (14v-17v).:cool:
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Voiko muuten tätä vaihtotarjousta hyödyntää pelien kanssa jotka julkaistaan vasta kun kampanja on ohi? Jos siis varaa ja maksaa sen pelin jo nyt?
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Josp sanoi:
Voiko muuten tätä vaihtotarjousta hyödyntää pelien kanssa jotka julkaistaan vasta kun kampanja on ohi? Jos siis varaa ja maksaa sen pelin jo nyt?

Itse ainakin varasin mm. Super Mario Galaxyn.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Niin sopiikos tuohon vaihtariin Wii pelitkin? Kun niistä ei mitään mainita?
 
Vastaus: EB Games Suomeen

lostis sanoi:
Itse tosin asioin tuolla noin 10:30..
No itse kävin eilen ensin 10 aikaan ja keskustassa pyörittyäni 11.30 eikä lafka ollut auki eli mene ja tiedä sitten... Ja nythän on siis kyse rautatientorin tunnelin Gamestopista.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Epäili tänään, että alelaarin pelejä putiikkiin kiikutan. Sanoi asian olevan hänelle melko sama ja eihän se hänen pussista pois ole, mutta ylemmältä taholta oli kuulemma tullut viestiä.

Noh, sain kuitenkin NHL 01-03 vaihdettua Heavenly Swordiin :p Myyjä sanoi, että viemieni pelien arvo on 1,5.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Hahah...Aika hyviä diilejä varmaan porukat tekee ;) Pitää itse käydä lähipäivinä tyhjentämässä alelaareja ja nappailla kaikki hyvät pelit hyllystä ja pistää varaukseen muutamia :rolleyes:
Ja muuten... Tuskin he voivat tuota tarjousta lopettaakkaan, vaikka ihmiset toisivat mitä alelaariroskaa liikkeeseen, koska he ovat ilmoittaneet sen kestävän 31.10:ttä asti.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Ro0Ki3 sanoi:
Epäili tänään, että alelaarin pelejä putiikkiin kiikutan. Sanoi asian olevan hänelle melko sama ja eihän se hänen pussista pois ole, mutta ylemmältä taholta oli kuulemma tullut viestiä.

Noh, sain kuitenkin NHL 01-03 vaihdettua Heavenly Swordiin :p Myyjä sanoi, että viemieni pelien arvo on 1,5.

Missäs liikkeessä noin?

Itse juuri ostin asematunnelin EB Gamesista viisi peliä noin 13 eurolla ja vaihdoin 10min kuluttua ne Kampissa Guitar Hero: Rock the 80'siin. Ei mitään tarvinut selitellä tms. Innostuksissani hankin pelit asematunnelista, tietysti olisi säästänyt vielä pari euroa jos olisi ostanut kampista ja vaihtanut asematunnelissa, kun siellä riittää kolme peliä. Tosin asematunnelin pelit näytti olevan halvempia.

Ikinä en ole noin hirveää roskaa ostanut, vähän hävetti viedä tiskille viisi kappaletta surkeinta kuraa mitä ikinä on xboxille tuotettu :D

Pitänee joku päivä raahata omia vanhoja pelejä tuonne, säästyy rahaa ja hyllytilaa.
 
Vastaus: EB Games Suomeen

siis missä liikkeissä nämä 3 xbox peliä + 1 euro = XO peli vaihtokaupat toimivat?

kaikissa eb gamesin liikkeissä? missä pääkaupunkiseudulla näitä liikkeitä sijaitsee?
 
Vastaus: EB Games Suomeen

Voiko sinne tyyliin viedä 6 ps2 peliä ja ottaa pari uutta peliä? vai onko se niin, että yksi per asiakas :confused:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom