Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko Gamestopilla kuinka varma tuotteiden saatavuus, itse eilen varannut Mercenaries 2.sen, lupailivat huomiselle, mutta kannattaako odottaa yhteydenottoa heidän päädystä vai mennä huomenna oven taakse kymmeneksi?:) Tampereen liike kyseessä siis.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko Gamestopilla kuinka varma tuotteiden saatavuus, itse eilen varannut Mercenaries 2.sen, lupailivat huomiselle, mutta kannattaako odottaa yhteydenottoa heidän päädystä vai mennä huomenna oven taakse kymmeneksi?:) Tampereen liike kyseessä siis.
Kannattaa soittaa ja kysellä onko jo pelit tulleet jo kauppaan, että voi hakea heti aamulla.

PS. Usein miten he soittavat ennen julkaisua teille, että voitte tulla hakea pelin. ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kannattaa soittaa ja kysellä onko jo pelit tulleet jo kauppaan, että voi hakea heti aamulla.

PS. Usein miten he soittavat ennen julkaisua teille, että voitte tulla hakea pelin. ;)

Ahaa, no tarvii toivoa, että tänään tulisi soittoa niin pääsisi jo nautiskelemaan kyseisestä tekeleestä :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ahaa, no tarvii toivoa, että tänään tulisi soittoa niin pääsisi jo nautiskelemaan kyseisestä tekeleestä :)
Voit toki soittaa sinne ja kysäistä, onko sitä tullut vaiko ei.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Äsken tuli rimpautettua Tampereen liikkeeseen, eipä ollut tullut kuormassa kyseistä peliä, onkos tää tuotteiden mainostus ja sitten saamattomuus kuika yleistä/tunnettua Gamestopilta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

onkos tää tuotteiden mainostus ja sitten saamattomuus kuika yleistä/tunnettua Gamestopilta?

Gamestophan on suorastaan tunnettu siitä, että sillä on aina ajoittain vaikeuksia saada pelejä myyntiin (joidenkin huhujen mukaan firman nimi juontuu juurikin tästä erikoispiirteestä). Kyse ei ole edes ihan tuntemattomimmista nimikkeistä: kuumina käyneitä tuntemuksia voi lueskella esim. GTA IV:n julkaisupäivältä.

Joitakin ennakkomyynnissä olleita pelejä ei ketju ole lopulta saanut lainkaan myyntiin. Itsekin olen tällaisessa tapauksessa saanut pelimerkit takaisin parin kuukauden odottelun jälkeen. Nämä ovat kuitenkin olleet hieman matalamman profiilin julkaisuja.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Käsittääkseni Lahden liike ei ole vielä auennut. Vai onko uutta tietoa?
Näin asia minunkin mielestäni on koska kauppakeskus Trion toinen uudistusvaihe ei ole vielä valmis. Se valmistunee muistaakseni marraskuussa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Äsken tuli rimpautettua Tampereen liikkeeseen, eipä ollut tullut kuormassa kyseistä peliä, onkos tää tuotteiden mainostus ja sitten saamattomuus kuika yleistä/tunnettua Gamestopilta?
Aivan liian yleistä..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse olen (tarjouksien takia) varannut noin 15 peliä joista ~5 on tullut julkaisupäivänä, loput muutamaa päivää myöhemmin. AINA jos julkaisupäivä on ollut perjantai, pelin on saanut maanantaina... Yksi peli tosin oli 2kk myöhässä, sen sain muuttaa onneksi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse olen aikoinaan varannut 1e tarjouksilla sen verran pelejä ja kaikki olen saanut julkaisupäivänä, lukuunottamatta GTA 4.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eihän gamestopilla ole mitään rajaa kuinka monta peliä sinne voi raahata vaihdossa? Uusi PSP 3000 polttelee kovasti ja keräsin jo valmiiksi kasaan 7 psp ja yhden ps2 pelin, eihän ne ala mussuttaan että täytän niiden vaihtopelihyllyt kun yritän tyrkyttää niitä?:D Itse laskeskelin että joku 100e voisi olla realistinen arvio näistä, mitä mieltä olette?

PSP:
The Godfather
ATV Offroad fury blazin trails
Tombraider legend
Madden 06
Scarface
Kingkong
Death jr.

Ja ps2:n pelinä vielä red dead revolver.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Toi 100 euroa kaheksasta pelistä voi valitettavasti olla paha yliarvio, gamestopista on sen verran kokemusta ettei ne maksa käytetyistä paljon mitään. Kerran ne tarjos PSPn NHL07:sta kokonaiset kymmenen senttiä. Oma arvio gamestopin tarjoukseksi noista peleistä on siinä 40-60e, ellei vähemmänkin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Toi 100 euroa kaheksasta pelistä voi valitettavasti olla paha yliarvio, gamestopista on sen verran kokemusta ettei ne maksa käytetyistä paljon mitään. Kerran ne tarjos PSPn NHL07:sta kokonaiset kymmenen senttiä. Oma arvio gamestopin tarjoukseksi noista peleistä on siinä 40-60e, ellei vähemmänkin.

Miksi maksaisivat toissavuotisen lätkäpelin päivityksestä tuon enempää? Mutta olet oikeassa, tuskin kyllä tuosta kasasta 100 euroa maksavat.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Miksi maksaisivat toissavuotisen lätkäpelin päivityksestä tuon enempää? Mutta olet oikeassa, tuskin kyllä tuosta kasasta 100 euroa maksavat.

Älkääs nyt, monista psp-peleistä on kolahtanut yllättävnkin kovat massit vaihdossa. Mutta King Kongista ja kolme vuotta vanhasta Maddenista tuskin paria euroa enempää saa. Mutta kerro ihmeessä mitä näistä irtosi, kiinnostaa kyllä! Siis ihan oikeasti, no pun intented.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Totta on se että monista PSP peleistä saa vaihdossa enemmän kun mitä ne maksavat muualla uutena... Mutta löytyy tosiaan paljon pelejä joista saa alle 4e skibale. Että soittamalla se taaskin selviäisi huomattavasti paljon helpommalla kuin täältä kyselemällä :) Ei ole vieläkään pääsyä tuohon vaihtoarvodatabaseen kai kellään täältä kotikoneella...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse olen (tarjouksien takia) varannut noin 15 peliä joista ~5 on tullut julkaisupäivänä, loput muutamaa päivää myöhemmin. AINA jos julkaisupäivä on ollut perjantai, pelin on saanut maanantaina... Yksi peli tosin oli 2kk myöhässä, sen sain muuttaa onneksi.

Ja taas yksi gamestopin kusema julkaisu, NHL ei ollut tänään saatavilla...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

NHL,n kusi EA ihan omalla hölmöilyllään. 25.09 tulee suomeen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Älkääs nyt, monista psp-peleistä on kolahtanut yllättävnkin kovat massit vaihdossa. Mutta King Kongista ja kolme vuotta vanhasta Maddenista tuskin paria euroa enempää saa. Mutta kerro ihmeessä mitä näistä irtosi, kiinnostaa kyllä! Siis ihan oikeasti, no pun intented.

Joo kerron sitten kuukauden päästä kun saan hankittua sen uuden psp:n. Ja ei sen hirveästi väliä paljonko tarjoavat noista, kunhan jotakin ja saan hyllyyn lisää tilaa helpolla.
Todellisen vaihtoarvon näkee sitten paikanpäällä, ei minulla ollutkaan tarkoituksena kysyä tarkkaa arvoa, vain että onko hyvitys lähempänä 10e vai 100e:D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onkohan kukaan vienyt ps2+5peliä gamestoppiin, että onko se vaihtotarjous vielä voimassa. Millä saisi xbox360 arcaden 89.90e
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom