Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GBA aluerajoittamaton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Prisoner

Active Member
Onko GBA:ssa mitään aluerajoituksia vai voinko ostaa pelit mistä lystään? Onko väliä minkämaalaisen konsolin ostan? Eli onko eri maiden versioissa muuta kuin värieroja?

Kaikkien alueiden pelit toimivat jokaisessa GBA:ssa. Eli aluerajoituksia ei ole.

Tosin, joidenkin pelien moninpeleissä yms. on kuulemma ollut ongelmia kahden eri maan versioiden välillä. Mutta yksinpelit siis toimivat täydellisen oikein.

Ja jos Jenkkilästä vaikka ostat SP:n, niin varmaan tulee laturin kanssa ongelmia (ellet satu omistamaan tarvittavia muuntimia tms, en oikein noista tiedä).

Tuleeko SP:n mukana laturi? Luulin, että se toimii pattereilla...

Löytyykö muuten Suomesta tuota mustaa versiota?

Mahtava homma. Kauankos täyteen ladattu SP pelittää? Voiko latauksen aikana pelata ja kauankos lataus kestää?

En ainakaan suomalaisista nettikaupoista meinaa millään löytää sitä mustaa.

Kiitos tiedoista kaikille!

Palttiarallaa pari tuntia lataa täyteen. Palttiarallaa kymmenisen tuntia pelaat SP:llä jos valoa pidät päällä.

On niitä tavallisiakin kauppoja. Ihan vaikka Prismasta varmasti löydät mustan SP:n, jos sellaiseem vaivaudut.

Aika kummaa. Mielestäni kun minä ostin SP:n julkaisupäivänä Prismasta, niin mustaa, hopeista ja sinistä oli tarjolla.

Itse olen nähnyt enää hopeisia GBA SP -laitteita liikkellä. Kun kone lanseerattiin Euroopassa, SILLOIN oli tarjolla myös muita värejä.

Mustat on tosiaan loppu joka paikasta. Punaisia, sinisiä, hopeisia ja sit niitä haaleita sävyjä saa edelleen.

Musta on ollut ilmeisesti suosittu, liekö mennyt jouluna todella hyvin kaupaksi...

Espanjassa näkyi mustanakin, halvimmillaan löysin 112, mutta yhden GBA:n omistajana hinnan pitää mennä ehdottomasti alle sataseen ennen kuin toisen ostan.

Ylös Bottom