Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GBA moninpelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Kuinka moni on jo päässyt kokeilemaan moninpeliä? Kertokaa kokemuksianne!

Entä mikä peli on parasta viihdettä moninpelinä? Tehkää vaikka joku TOP 3 -lista tms.

Itse en ole vielä kertaakaan päässyt moninpelaamaan, vaikka ruuhka-Suomessa asunkin. Syynä siihen on se, ettei kellään kaverillani ole GBA:ta. Olenko jäänyt paljosta paitsi?
 
Kokemukseni moninpelistä olivat kyllä erittäin positiiviset.
Ystäväni kanssa kun klo 7-11 välillä odoteltiin Lotr:in ensi-iltaan lippuja niin siinä samalla pelailtiin kummatkin gbata.
Ja vähän väliä moninpeliä ja oli kyllä hauskaa vaikka perkelee kylmä kyllä oli :D
 
Bombermania olen frendini kanssa pelannut. Se kun näppärä vaatien vain yhden pelikasetin.

Latausajat ovat suht' nopeat, ei siinä ehdi tympääntyä. Itse pelaaminen kahdestaan on kerrassaan hästiä! Nelinpelinä en uskalla edes ajatella.
 
Vain Super Mario Advancea olen suureksi pettymykseksi pelannut, sitäkin kaksinpelinä.

Ihan positiiviset mielet siitä jäi, joten ehkäpä pian lisääkin.

- Esa
 
Minä olen pelannut kaksinpeleinä Super Mario Advancea, F-Zeroa, Kuru Kuru Kururinia ja Mario Kartia.
Kaikkia yhdellä kasetilla.
F-Zero on tylsä.
Mario Kartissa voi yhdellä kasetilla pelata vain neljää rataa erivärisillä Yosheilla. Tosi hauskaa, mutta hauskempaa olisi, jos jokaisella olisi oma peli.
Super Mario Advance on myös lystiä. Kolikoita kerätään ja yritetään estää muita pelaajia keräämästä.
Hauskin näistä peleistä on Kuru Kuru Kururin. Toimii yhdelläkin kasetilla erinomaisesti. Latausajat ovat lähes olemattomat ja kenttiäkin on 50. Vielä hauskemmaksi se muuttuu, kun kaikkien pelaajien kopterit laitetaan niin pieniksi kuin mahdollista. Peleistä tulee lyhyitä, jännittäviä ja tiukkoja.
 
Olen pelannut kaverini kanssa Mario kartia ja Super Mario Advancea.
Eikös Advance warsia pysty pelaamaan yhdellä kasetilla 2-4 pelaaja?
Tyhmää kun ei kaikista peleistä tehdä sellaisia että voisi pelata yhdellä kasetilla.
 
Sen verran päivitystä, että tuli tässä pelailtua tuota Advance Warsia siinä Hot Seat-moodissa (eli yhdellä koneella konetta vaihdellen) ja kyllähän se ihan kivalta vaikutti.. Hirveetä tappelua tuli, vaikka taistelu hiukan kesken jäikin. Tallennusmahdollisuus on kuitenkin bonus.

- Esa
 
Sen verran päivitystä, että tuli tässä pelailtua tuota Advance Warsia siinä Hot Seat-moodissa (eli yhdellä koneella konetta vaihdellen) ja kyllähän se ihan kivalta vaikutti.. Hirveetä tappelua tuli, vaikka taistelu hiukan kesken jäikin. Tallennusmahdollisuus on kuitenkin bonus.

Jepjep, mieki yritin saada yhtä vähemmän pelaavaa heppua kiinnostumaan gba moninpelistä, kun sen systeri sai gban....siinä sitä sitten hakattiin pari tuntia Advance warsia hotseattina. Harmi vaan ettei perusgb:en linkkikaapeli kelpaa advancen yhden kasetin moninpeleihin. Pitää hommata oikea kaapeli niin pääsee pelaamaan bombermania kans.

Tallennusmahdollisuus aw:n moninpelissä on tosiaankin jees, nytkin on yksi hotseatti tallessa...hirvee himo vähän sabotoida kaverin armeijaa kun peli on mulla :D
 
GBA:n ehdottomasti parhaita moninpeleja ovat Bomberman ja Advance Wars, koska molemmat vaativat tayteen moninpeliin vain yhden kasetin. Multipak-pelit ovat silkkaa rahastusta, eivatka anna yhdella kasetilla edes kunnollista kuvaa moninpelin riemuista. Mariokartia olen paassyt multipakina pelaamaan vain kahdella pelaajalla, mutta hauskaa oli. Advance Wars on erittain hyvaa ajanvietetta esimerkiksi kuivahkolle suomen kielen tunnille. :)
 
Itse olen päässyt monin pelaamaan:

Gt Advance joka oli ihan hyvä vaikka ratoja oli suppeammin kuin yksin pelissä.Huonoa on että tarvitsee 2 peli kasettia

Super Mario Advance:Oli ihan lystiä mutta aika yksitoikkoista kun oli vaan yksi peli kasetti.

Bomberman:Aivan mieletöntä lystiä kolmistaan pelata pommi pelejä.Kahdella tuttavallani on GBA ja kaverilla BOmberman niin eikun johdot koneisiin ja pelaamaan.

Sain eilen syntymäpäiväni kunniaksi niin 500 mk tuohta niin eiköhän pitäisi ostaa tuo Advance Wars!
(Täytin 14)
 
Voisiko joku kasata tänne listan peleistä jotka toimivat moninpelissä yhdellä pelikasetilla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Voisiko joku kasata tänne listan peleistä jotka toimivat moninpelissä yhdellä pelikasetilla?

Laajennetaanpa hieman kysymysta: eli laitetaan tänne nyt listaa niistä peleistä, jotka toimivat TÄYDELLISESTI vain yhdellä kasetilla (esimerkiksi Mario Kart:han toimii myös yhdellä kasetilla, mutta vaatii kunnon moninpeliin kaksi kasettia)!

Itse omista kokemuksistani voin ainakin sanoa, että Bomberman Tournament ja Advance Wars toimivat yhdellä kasetilla.

- Esa
 
Tuollaisen listan väsääminen tuonne pääsivulle ei olisi mikään mahdoton tai liian suuriprojektinen idea? Voisitko Esa laittaa alulle? Olisin kovin kiitollinen jos tuollainen saataisiin tehtyä...

Listassa voisi olla kolme kohtaa:

-Moninpelit yhdellä kasetilla (toimivat täydellisesti)
-Moninpelit yhdellä kasetilla (toimivat osittain)
-Moninpelit useammalla kasetilla
 
Ylös Bottom