Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GBA Pokémon Gold läpi 37 tuntia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heXte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

heXte

New Member
Menin Pokémon Goldin läpi (hakkasin salivalmentajat ja eliittinelikon ja Lancen (champpi)). Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia, ehkä vähän turhan helppo tämä Gold, nimittäin käytin kaikissa otteluissani, siis kaikkia salivalmentajia ja nelikoita ja championeja vastaan vain kahta PKMN:a, Lv 61 Ampharos ja Lv 45 Typhlosion. Taitaa olla aika turhan helppo, meinaan kun jos on lukenut niitä oppaita (minä en) joita kaupasta saa setelinippua vastaan. Siellä selitetään, kuinka vaikeaa on, ja mitä pitää ottaa mukaan.

It's too easy.

Kato se on vähän hankalempaa ihmiselle joka on oppinut juuri kävelemään ja jolle äiti lukee opasta, ku semmoselle 18v ihmiselle joka on pelannut ikänsä :D

Itseltäni kesti silver-version läpäiseminen noin 20 tuntia.
Ei se kovin vaikeaa ole, suurin haaste on siinä kun yrittää valita mitkä pkmnit jaksaa kasvattaa leveliin 100. Tällä hetkellä niitä on kai vain 7.

:cool: mulla meni 10 tuntii läpästä koko peli(mutta olen pelannut sitä yli 2oo tuntii)sata levelisii on noi 4o:tä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MEW89
:cool: mulla meni 10 tuntii läpästä koko peli(mutta olen pelannut sitä yli 2oo tuntii)sata levelisii on noi 4o:tä
2oo? 4o? Onko se nolla niin vaikea kirjoittaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
suurin haaste on siinä kun yrittää valita mitkä pkmnit jaksaa kasvattaa leveliin 100. Tällä hetkellä niitä on kai vain 7.

Niin on. Ite oon saanu jo 40 tasolle 100 asti, mutta sen huomaa myös kuluneessa peli-ajassa jota on kertynyt jo yli 600 tuntia! :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto

2oo? 4o? Onko se nolla niin vaikea kirjoittaa?
hEi eX ZÄ PePt0 tAJuu miTÄä?!?! WAreZ e-LiTE 4-eVA, kAt0..! ;) :D

Pokémonista onkin pitänyt kysellä, että milloinkas se GBA-pokémon nyt taas ilmestyykään?? Vanhoissa threadeissa ei ole annettu mitään tarkkoja päivämääriä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Pokémonista onkin pitänyt kysellä, että milloinkas se GBA-pokémon nyt taas ilmestyykään?? Vanhoissa threadeissa ei ole annettu mitään tarkkoja päivämääriä.

2003 vuoden keväälle/kesälle olis tarkotus mennä. Japanissa sen pitäisi tulla ulos nyt loppuvuodesta, jenkeissä alkuvuodesta ja sitte täälläpäin tuossa 2003 puolessa välissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Biohazard

2003 vuoden keväälle/kesälle olis tarkotus mennä. Japanissa sen pitäisi tulla ulos nyt loppuvuodesta, jenkeissä alkuvuodesta ja sitte täälläpäin tuossa 2003 puolessa välissä.
toivottavasti oot 100%varmuudella ei jaksa kauaa ootta

Ylös Bottom