Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GBA SP kantolaukut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remform
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

remform

New Member
Käsikonsoli tietysti kulkee mukana taskussa ja pelkään kuoren naarmuuntumista sun muuta. Huuto.netissä näkyi olevan 5,90e myytävänä yhdenlainen, konsolinetistä taas löytyis 14e. Onko kenelläkään kokemusta näistä, lähinnä tahtoisin sen olevan ohut mutta silti kestävä. minkälaista materiaalia nuo ovat? Onko konsolinetin mallissa mitään minkä takia kannattais maksaa tuplahinta?

Tuo Konsolinetin suoja on ainakin helkutin hyvä. Hyvää pehmeää materiaalia ja GBA pysyy visusti paikoillaan ja on hyvässä suojassa. Ei ole kovinkaan iso, GBA SP:n koko kasvaa joka suuntaan noin puolellatoista sentillä. (karkea arvio, ei ole nyt sitä lähettyvillä)

Itselläni on myös tuo Konsolinetin Airform kantolaukku. Jos tarkoituksenasi on vain kantaa konsolia mukana, eikä esim. linkkikaapelia yms. tuo on oiva valinta.

Play-asia.comista sen kyllä saa huomattavasti halvemmalla. Sieltä laukku kannattaa tilata, jos on vain Visa.

Pocket.ign.com artikkelissaan (en nyt löytänyt sitä enää) suositteli tällaista kantolaukkua, ja hyvältähän se näyttää mikäli tarkoituksena on säilöä enemmän kamaa laukkuun.

Vielä on ihan pakko sanoa, että nuo kahvat, jotka saa Konsolinetistä ovat erittäin kätevät, myös play-asia.com myy niitä.

Juuh, onhan tuollainen kantolaukku lähes pakollinen ostos GBA:n omistajalle. Eipä ainakaan itse kone kolhiinnu tai pääse kosketuksiin veden / lumen kanssa ( siis jos pihalla pelaa ). Itse ostin oman kantolaukkuni Amsterdamin lentokentältä ( :E ) ja laukku on siis Nintendon virallinen - hiukan paksu - mutta kestävä sellainen. Laukkuun mahtuu jopa 3 peliä pienempään sivutaskuun. Niin ja.. Uusi jäsen siis olen, hauska tutustua ^^

FFTA <3

Ylös Bottom