Prisoner Active Member 22.05.2004 #1 Ei kukaan ole sattunut löytämään hopeista GBA SP:tä mustassa kotelossa ja sisällään Advance Wars 2? Olen tainnut kadottaa tuon paketin jonnekin... Tää vaara on aika paha näissä minikonsoleissa.
Ei kukaan ole sattunut löytämään hopeista GBA SP:tä mustassa kotelossa ja sisällään Advance Wars 2? Olen tainnut kadottaa tuon paketin jonnekin... Tää vaara on aika paha näissä minikonsoleissa.
F feldon KonsoliFIN Alumni 25.05.2004 #2 No niin. Siinä se nyt nähtiin. Jos olisit vaan kiltisti pelannut N-Gagella, voisit nyt soittaa siihen - ja varmaan löytäisitkin sen (Yks' on siinä hyvä puoli; sitä eivät rosvot huoli...)
No niin. Siinä se nyt nähtiin. Jos olisit vaan kiltisti pelannut N-Gagella, voisit nyt soittaa siihen - ja varmaan löytäisitkin sen (Yks' on siinä hyvä puoli; sitä eivät rosvot huoli...)
Prisoner Active Member 25.05.2004 #5 Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight Mistä? Taskusta? Klikkaa laajentaaksesi... erään laukun sivutaskusta, jonka olin muka tarkistanut jo moneen kertaan... Pari viikkoa jouduin kärvistelemään ilman pelipoikaa. Onneksi on kesä ja voi heittää frisbiitä..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight Mistä? Taskusta? Klikkaa laajentaaksesi... erään laukun sivutaskusta, jonka olin muka tarkistanut jo moneen kertaan... Pari viikkoa jouduin kärvistelemään ilman pelipoikaa. Onneksi on kesä ja voi heittää frisbiitä..