Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gba Sp:n "uudempi" malli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vehu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vehu

Member
Nintendo on vahvistanut tiedon, jonka mukaan Game Boy Advance SP:stä julkaistaan paremmalla lcd-näytön valolla varustettu malli. SP:n taustavalo on siirretty ruudun reunoilta sen taakse, mikä Nintendon mukaan mahdollistaa Game Boy Micron näyttöön verrattavan terävyyden ja selkeyden SP-mallissa. Kehittyneempi teknologia ei kuitenkaan näy laitteen kustannuksissa, sillä näillä näkymin Game Boy Advance SP säilyttää vanhan hintansa.

Nintendon suunnitelmissa on lanseerata uudistunut SP-malli kaikkialla maailmassa. Toistaiseksi ei ole kuitenkaan varmaa, millä aikataululla laite rantautuu Eurooppaan.
(kopioitu etusivulta)

Itseä ihmetyttää miksi tälläinenkin piti vielä tehdä, kun gb micro:kin on tulossa.
Tietenkin se sopii niille jotka tykkäävät enemmän Sp:stä, mutta onkohan tämä vähän turha teko Nintendolta.
Mielipiteitä.

Vastaus: Gba Sp:n "uudempi" malli

Wille__90 sanoi:
Mielipiteitä.

Minulla on itse asiassa hyvinkin looginen teoria siihen, miksi Nintendo yht'äkkiä tunki SP:hen paremman näytön. Syy on kustannukset. Näyttäisi siltä että "uuden" SP:n näyttö käyttää samaa tekniikkaa kuin Micronkin, ja sen sijaan että Nintendo tekisi näyttöjä kahdella erilaisella standardilla ja tuotantoketjulla, se on päättänyt käyttää SP:ssä Micron näyttötekniikkaa. Koska GBA-näyttöjä tehdään todella paljon, keskitetty tuotanto vähentää näyttökohtaisia kustannuksia.

Hieno juttu. Nyt taidan jo ostaa SP:n, kun vihdoin ja viimein näytöstä näkeekin jotain.

Kaksi kysymystä:

1. Milloin tuota kirkkaampaa SP:tä alkaa saamaan kaupoista?

2. Eikös tuo Suomen verkkovirran jännite ole 220V eikä 110V?

FelisLeo sanoi:
Kaksi kysymystä:

1. Milloin tuota kirkkaampaa SP:tä alkaa saamaan kaupoista?

2. Eikös tuo Suomen verkkovirran jännite ole 220V eikä 110V?

1. Saa nähdä. Eiköhän siitä tule sitten ilmoitus.

2. Juu. Tai 230V näyttää GBA SP:n laturi.

Itse laitoin tällaisen tilaukseen "vahingossa". Päätin vähän aikaa sitten hankkia itselleni GBA SP:n enkä tiennyt, että siitä on uudempi malli tulossa. No kattelin sitten dvdboxofficen valikoimaa ja päätin ottaa hienon Pearl Blue -mallin. Kävi sitten ilmi, että tuo on juuri tuota uudempaa mallia.

Tässä uudessa näytössä kuva häntii kuulemma enemmän. Itselläni ei ole vanhanmallisen SP:n kanssa ollut mitään näkyvyysongelmia. Itseasiassa oon hämmästellyt sitä miten hyvin kuva näkyy suorassa auringonvalossa. Eli en jaksa innostua uudesta SP:stä saati Microsta. Vanhassa vara parempi. Jos jotain odottaisin niin DS:n laihis-versiota..

Prisoner sanoi:
Tässä uudessa näytössä kuva häntii kuulemma enemmän. Itselläni ei ole vanhanmallisen SP:n kanssa ollut mitään näkyvyysongelmia. Itseasiassa oon hämmästellyt sitä miten hyvin kuva näkyy suorassa auringonvalossa. Eli en jaksa innostua uudesta SP:stä saati Microsta. Vanhassa vara parempi. Jos jotain odottaisin niin DS:n laihis-versiota..
Mielestäni ainut taustavalon aiheuttama ongelma syntyi, jos näyttö katseli todella alhaalta, jolloin ei näkynyt muuta kuin valkoista valoa. Ihan sama. Ostan kuitenkin DSn kohta.

arttq sanoi:
No kattelin sitten dvdboxofficen valikoimaa ja päätin ottaa hienon Pearl Blue -mallin. Kävi sitten ilmi, että tuo on juuri tuota uudempaa mallia.

Kerro sitten minulle joko privaan tai tänne, miten sujui ja oletko tyytyväinen.

Ylös Bottom