GBA SPn hinta laskee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Proximo_X
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Proximo_X

New Member
Eli päivän talous-sanomien mukaan Nintendo alentaa SPn hinnan 99euroon ja tämä hintauudistus näkyisi jo ensi perjantaina.
Syynä on aikainen valmistautuminen joulumarkkinoille jolloin myös Nokia luultavasti aikoo alentaa QDn hintaa ja Sony julkaisee käsikonsolinsa Japanissa

Vastaus: GBA SPn hinta laskee

Loistavaa!

Tätä olenkin odottanut, nyt voin ostaa
SP:n ja silti säilyttää vanhan GBA:n.

Varmaankin Gigantista (tai vastaavasta tulee saamaan vielä halvemmalla)

Voi vit-- Itse ostin SP:ni viikko sitten perjantaina - 139e. Noh, onneksi se on ollut sen arvoistakin :o

Nythän tulee kiire myydä SP DS:n tieltä kun hinnatkin jo alkaa tippua :o

FastSnail sanoi:
Enpä aio ostaa. En näe SP:ssä mitään parempaa ;)

Anteeksi, oletteko sokea? Ei tarvita kuin kaksi sanaa, mikä tekee SP:stä automaagisesti paremman GBA-veljeensä: Valaistu näyttö. Ja jos sitä ei näe parempana vrt. valaisemattomaan, saa tosiaankin olla todella sokea.

Itse olen pitänyt tuota valaistua näyttö ja GBA SP:n ideaa käyttää akkuja ihan uskomattoman hyvänä. Gameboy nimittäin tappaa pattereita aika hyvästi ja tuo akku on mitä mainion keino pitää hengissä tuo pienoinen piru.

Pitänee ostaa tuo.
GBA minulla on ollut ja sillä oli aivan kauheaa pelata pelejä hiemankin pimeämmässä.
Ainut huonous GBA:han verrattuna SP:ssä on että siinä ei ole kuulokeliitäntää.
Pitääkin alkaa keräämään rahaa SP:hen.

Ilmeisesti nintendo haluaa myydä vanhat pois, ennen kun uusi astuu kuvioihin.

On näköjään tullu jo monessa paikassa voimaan 99 euron hinta, näin tossa NES editionin 99 eurolla Player Onessa.

Paristoja säästät pelaamalla valoisassa jolloin näyttövaloa ei tarvita ja käyttämällä nappareita jolloin äänenvoimakkuuden ei tarvitse olla niin korkealla :)
Niin jos omistaa kuulokeliittimen

Proximo_X sanoi:
Paristoja säästät pelaamalla valoisassa jolloin näyttövaloa ei tarvita ja käyttämällä nappareita jolloin äänenvoimakkuuden ei tarvitse olla niin korkealla :)
Niin jos omistaa kuulokeliittimen

Puhut ilmeisesti SP:stä? Siinä ei kyllä käytetä paristoja, siinä on ihan oma akku...

Ylös Bottom