Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GBA valo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Löysin yhdestä liikkeestä/kaupasta GameShark-lampusta. Se on siis sellainen hain näköinen lamppu GBA:han. En nyt löytänyt osoitetta, missä olisi kuva (pistäkää joku linkki, että muut näkevät). Pistäkää tietoa lampusta, omat kokemukset ja onko hyvä vai huono. Tulipas taas tyhmän tuntuista tekstiä. No, kuitenkin...

Ei nyt niin tyhmää - mitä nyt vähän kirjoitusvirheitä. Valoista löytyy enemmänkin keskustelua "Light Boy Advance" -threadista!
Itse en kyllä moista viritelmää GBA:han kelpuuttaisi...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Ei nyt niin tyhmää - mitä nyt vähän kirjoitusvirheitä. Valoista löytyy enemmänkin keskustelua "Light Boy Advance" -threadista!
Itse en kyllä moista viritelmää GBA:han kelpuuttaisi...

Ei muitakaan löydy.

Ai ei muka loydy?! GBA:lle on ainakin kymmenen erilaista valoharpakkaa, joista ehdottomasti paras on Nykon Worm Light.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Ai ei muka loydy?! GBA:lle on ainakin kymmenen erilaista valoharpakkaa, joista ehdottomasti paras on Nykon Worm Light.

Tarkoitin, että minulla ei ainakaan tällä hetkellä ole saatavissa muunlaisia valoja GBA:han.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight

Tarkoitin, että minulla ei ainakaan tällä hetkellä ole saatavissa muunlaisia valoja GBA:han.
Kai nyt Internetistä voit ostaa, vaikket kauppoihin pääsisikään?? Vai onko sinulla ns. Matti-tilanne kukkarossa?

Kai nyt Internetistä voit ostaa, vaikket kauppoihin pääsisikään?? Vai onko sinulla ns. Matti-tilanne kukkarossa?

Sitäkin. Enkä oikein noihin internet-kauppoihin luota. Parempi, kun saa tavaran heti käteen.

Ellet osta yksityishenkilöiltä, sinulla on kuluttajana samat oikeudet kuin ns. normaalikaupassa. Lisäksi sinulla on lakisääteinen palautusoikeus ostamallesi tuotteelle.

Omat kokemukseni nettikaupoista ovat pelkästään positiivisia. En ole tosin tilannut mitään luottokortilla, vaan ainoastaan kotimaan sisällä, jolloin laskutuksen voi hoitaa helposti pankkisiirrolla tai postiennakolla.

Jos ostat epäilyttävältä myyjältä, varmista aina luotettavuus. Kannattaa yleensä pyytää myyjän koko nimi, puhelinnro, e-mail ja ehkä myös osoite. Jos henkilö ei suostu niitä antamaan, kannattaa kauppaa vielä harkita.

Toivottavasti sait rohkaisua!

Ellet osta yksityishenkilöiltä, sinulla on kuluttajana samat oikeudet kuin ns. normaalikaupassa. Lisäksi sinulla on lakisääteinen palautusoikeus ostamallesi tuotteelle.

Omat kokemukseni nettikaupoista ovat pelkästään positiivisia. En ole tosin tilannut mitään luottokortilla, vaan ainoastaan kotimaan sisällä, jolloin laskutuksen voi hoitaa helposti pankkisiirrolla tai postiennakolla.

Jos ostat epäilyttävältä myyjältä, varmista aina luotettavuus. Kannattaa yleensä pyytää myyjän koko nimi, puhelinnro, e-mail ja ehkä myös osoite. Jos henkilö ei suostu niitä antamaan, kannattaa kauppaa vielä harkita.

Toivottavasti sait rohkaisua!

Joo kyllä nuihin nettikauppoihin voi luottaa! Yleensä ne on parempia ku tavalliset kaupat, halvemmat hinnat etc. Oon tilannu myös luottokortilla ties mistä päin maailmaa ja homma toimii! Suosittelen!

No uskotaan, uskotaan. En minä kuitenkaan halua muuta kuin tietää, millainen tuo SharkLight oikein on.

Enpä tuota Sharklightia paljoo kehuisi. Hankin moisen ihan huvikseen vaan vähän se on ikävä kun pitää tiettyyn kulmaan se asentaa ettei valo heijasta näytöstä suoraan silmille. Kyllähän nyt GBA:lla tuon avulla voi pimeässä pelata, mutta...

Gamesterin megasetissä tullut suurennuslasi/valo-yhdistelmä on paljon parempi. Sillä näkee jo melko hyvin täysin pimeässäkin.

Voi kun tulisi se taustavalo...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Gamesterin megasetissä tullut suurennuslasi/valo-yhdistelmä on paljon parempi. Sillä näkee jo melko hyvin täysin pimeässäkin.

Voi kun tulisi se taustavalo...

Pistäpä kuva. Kiinnostaisi tietää, mikä vehje se oikein on, jos se kerran on niin loistava. Ja onko sinulla muuten rahaa todellakin niin paljon, että voit ostella GBA:lle lisälaitteita "Ihan huviksesi"?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Pistäpä kuva. Kiinnostaisi tietää, mikä vehje se oikein on, jos se kerran on niin loistava. Ja onko sinulla muuten rahaa todellakin niin paljon, että voit ostella GBA:lle lisälaitteita "Ihan huviksesi"?

No pistäisin jos pystyisin. Tsekkaan netistä, jos löydän tuon härvelin niin laitan tänne linkin. Kyseessä on sellainen "megasetti", jossa tuli tuon häkkyrän lisäksi kantopussi, neljän pelaajan linkkikaapeli ja autoadapteri.

Ja kyllä, ostelen noita lisälaitteita miten huvittaa :)

Tiivistetäänpä tähän nyt yhteenveto avuksi Knightille ja muille:
Siis mikä onkaan paras valo GBA:lle, mistä sen saa ja mihin hintaan?

Tiivistetäänpä tähän nyt yhteenveto avuksi Knightille ja muille:
Siis mikä onkaan paras valo GBA:lle, mistä sen saa ja mihin hintaan?

Käsittääkseni tähän mennessä myynnissä olevat GBA-valot ovat sekä huonoja että vielä huonompia. Siitä syystä en itse omista vaoa lainkaan eikä se liiemmin kyllä minua haittaakaan.

http://www.portablemonopoly.com-osoitteessa on muuten pian tulossa myyntiin ne paketit, joilla sivun omistajat saivat GBA:han säädettyä sellaisen sisävalon, joten sieltä vaan tilailemaan jos valo kiinnostaa.

- Esa

Jos joku haluaa halvalla taustavalon, tarjoan sellaista hintaan kymmenen euroa. Kyseessä on siis tuo Gamesterin tekele, jota en ole jostain syystä pahemmin tarvinnut.

Ylös Bottom