Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GBA Wireless Adapter

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Onko joku jo testaillut tuota Pokémon FireRedin ja LeafGreenin mukana tullutta adapteria?

Toimiiko tuo muiden pelien kanssa? Ei taida olla sellaista "Wireless GBA -> GC" -adapteria tulossa?

Vastaus: GBA Wireless Adapter

Kaveri sanoi että on ihan hyvin toiminut, mutta eihän se vielä kai muita pelejä tue, uusi laite kun on. Eiköhän jatkossa pelit tue enemmän tuota laitetta tai ainakin semmoinen käsitys minulla oli :rolleyes:

Minun käsityksen mukaan adapteri on rakennettu ihan kiinteästi uusiin Pokemon pelimoduuleihin eli sitä ei voi muissa peleissä käyttää. Onko näin?

Kyllähän tuota adapteria pitäisi pystyä käyttämään muidenkin pelien ja lisälaitteiden kanssa. Itse kyllä uskoisin Nintendon tuovan markkinoille lisää laadukkaita pelejä, jotka tuota adapteria hyödyntävät. Tässä suoraan Nintendon sivuilta:

* Connect with other wireless gamers for multiplayer competition all the way across the room!
* Play multiplayer games on wireless-compatible GBA paks
* Use the adapter with the Game Boy Advance, Game Boy Advance SP and Game Boy Player
* Upcoming compatible titles include Pokémon FireRed, Pokémon LeafGreen and more!
* See a list of games that use the Wireless Adapter - Click Here!

Ylös Bottom