Missäs jamassa tilanne nyt on? Onko rahoja tullut takaisin tai entä onko Nintendolta tullut postia? GBAStore näyttää yhä olevan pystyssä ja hinnat ovat edelleen pohjalukemissa. Suhtautuuko Nintendo todella näin kevytmielisesti erittäin vakavaan asiaan?Joel-san sanoi:Mikäli ei rahoja tule takaisin, (joiden kyllä uskon tulevan) pitää ottaa yhteyttä PayPaliin tai Sampoon. Nintendolta ei ole kuulunut mitään, ei edes kiitosta. Vaikka kysyin, oliko kuvat hyödyllisiä.
Kanis sanoi:Missäs jamassa tilanne nyt on? Onko rahoja tullut takaisin tai entä onko Nintendolta tullut postia? GBAStore näyttää yhä olevan pystyssä ja hinnat ovat edelleen pohjalukemissa. Suhtautuuko Nintendo todella näin kevytmielisesti erittäin vakavaan asiaan?![]()
Rahoja en ole saanut takaisin, koska jostain syystä pelit eivät ole menneet takaisin. Nintendo on kuoleman hiljaa. Paska juttu sanon minä.Kanis sanoi:Missäs jamassa tilanne nyt on? Onko rahoja tullut takaisin tai entä onko Nintendolta tullut postia? GBAStore näyttää yhä olevan pystyssä ja hinnat ovat edelleen pohjalukemissa. Suhtautuuko Nintendo todella näin kevytmielisesti erittäin vakavaan asiaan?![]()
Joel-san sanoi:Rahoja en ole saanut takaisin, koska jostain syystä pelit eivät ole menneet takaisin.
Ootko viime aikoina lähettänyt sinne sähköpostia? Kannattaisi vielä koettaa. Jos ei auta, niin AMOon (Suomen Nintendon maahantuoja) varmaan kannattaa ottaa vielä yhteyttä. Ehkä heillä on "paremmat yhteydet" Jenkkeihin.Joel-san sanoi:Nintendo on kuoleman hiljaa. Paska juttu sanon minä.
Joel-san sanoi:Rahoja en ole saanut takaisin, koska jostain syystä pelit eivät ole menneet takaisin. Nintendo on kuoleman hiljaa. Paska juttu sanon minä.
Joel-san sanoi:Rahoja en ole saanut takaisin, koska jostain syystä pelit eivät ole menneet takaisin.