Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GC-GBA kaapeli ohjaimena?

Jiikax

New Member
Olen kuullut jostain että GC-GBA kaapelia voisi käyttää Gamecubessa ohjaimena joissain peleissä. Missä peleissä sitä voi käyttää ohjaimena (googlesta, wikipediasta tai nintendon sivuilta ei löydy)?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GC-GBA kaapeli ohjaimena?

Siihenhän tarttee lisäksi myös GBA:n tai GBA SP:n.Mutta ei se kai ohjaimena toimi...En oo kyllä satavarma.Pitäis kokeilla...
 
Vastaus: GC-GBA kaapeli ohjaimena?

Nintendon sivuilla lukee että sitä kaapelia voi käyttää ohjaimena, mutta siinä ei sanota missä peleissä. Itse oon kokeillu International Superstar Soccer 3:ssa mutta ei se siinä toimi :(
 
Vastaus: GC-GBA kaapeli ohjaimena?

Lähetin sähköpostia Nintendolle ja asia ratkesi osittain:

Hei,

Ainakin seuraavissa peleissä Game Boy Advance/SP toimii ohjaimena GCN/GBA-kaapelin avulla:

The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (seikkailussa)
Final Fantasy: Crystal Chronicles (seikkailussa)
Pokémon Colosseum (moninpelitaisteluissa)
Pokémon XD (moninpelitaisteluissa)
PAC-MAN Vs. (joka tuli R: Racing -pelin mukana)


Ja minulla on nuista vain Pokemon Colosseum. Pokemoneissa sitä ei periaatteessa käytetä ohjaimena vaan sillä taistellaan GC vs. GBA. Olisi parempi jos tuota ominaisuutta voisi hyödyntää paremmin.
 
Vastaus: GC-GBA kaapeli ohjaimena?

J2 sanoi:
Lähetin sähköpostia Nintendolle ja asia ratkesi osittain:

Hei,

Ainakin seuraavissa peleissä Game Boy Advance/SP toimii ohjaimena GCN/GBA-kaapelin avulla:

The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (seikkailussa)
Final Fantasy: Crystal Chronicles (seikkailussa)
Pokémon Colosseum (moninpelitaisteluissa)
Pokémon XD (moninpelitaisteluissa)
PAC-MAN Vs. (joka tuli R: Racing -pelin mukana)


Ja minulla on nuista vain Pokemon Colosseum. Pokemoneissa sitä ei periaatteessa käytetä ohjaimena vaan sillä taistellaan GC vs. GBA. Olisi parempi jos tuota ominaisuutta voisi hyödyntää paremmin.

Wind Wakerissa tuota voi käyttää Tingle Tunerina. Se on ihan kätevä systeemi
 
Ylös Bottom