Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GC:n modaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shamaz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

shamaz

New Member
Niin onko kukaan onnistunut vielä modaamaan Pal cubea niin että siinä toimisi Usa pelit?
Kattelin vaan tuota yhtä Japsi cuben modaus ohjetta ja päätin sitten avata oman Pal cubeni. Japsi cubessa on kolme jumpperia
R39, R6 ja R5 samat on myös minun Pal cubessa ainoa ero on vaan että japsi cubessa R6 jumpperia ei ole ja siihen jos tekee siltauksen niin saa itselleen Jenkki cuben. Pal cubessa taas R5 kohdasta puuttuu siltaus, joten kaiken järjen mukaan jos siihen kohtaan tekee siltauksen niin tulee jenkki cube.
Tarvitsen vain jostain nopeasti yhden usa pelin että pääsen testaamaan toimivuutta.
Tai sitten pitäisi ensin rikkoa R6 siltaus ja sillata se R5 kohta ja jos ruutuun ilmestyy japania niin homma olisi onnistunut... mutta kun ei viitisi mennä rikkomaan noita siltauksia...

Osta suosilla freeloader. PAL-cuben modaus ei tule onnistumaan, kokemusta on :P Ajattelin meinaan asian juuri noin muttei onnistunut.

Ai ei? mitä siinä sitte kävi?
Ootko varma että se siltaus oli kunnossa?

Kun ei toi freeloader kaan mikään hirveen luotettava laite näytä olevan...

Tuijottelen tässä juuri kädessäni olevaa cuben emolevyä ja vertasin sitä Japanin versioon... ei näytä muutes yhtään samanlaiselta... siinä on noita joitain transistoreja (vai mikskä niitä kutsutaan?) kin aivan erilailla ja eri paikoissa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shamaz
Tuijottelen tässä juuri kädessäni olevaa cuben emolevyä ja vertasin sitä Japanin versioon... ei näytä muutes yhtään samanlaiselta... siinä on noita joitain transistoreja (vai mikskä niitä kutsutaan?) kin aivan erilailla ja eri paikoissa...

Japsikoneen modaus on maailman helpoin asia :P USA-koneen on aika lailla vaikeampi. PAL-koneen taitaa olla mahdoton. Olen kyllä kokeillut ja kysellyt, enkä nyt kamalasti usko kämmineeni. Konekin toimi vielä rankaisun jälkeen :)

Kyllä niinku harmittaa tollanen... ja mä kun jo luulin et olin löytäny ratkasun tähän suureen region peli ongelmaan.
...Mut jos tonne kolvais pari tollast samanlaista capacitoria mitä tos Japsi cubes näyttäis olevan... :D

Nii mutta kun se freeloader on mitä on...
Löysin foorumin jossa ne oli tehny usa cubesta japsi cuben yhdistelemällä johdolla muutaman reijän siinä emolevyssä... mitähän jos niin tekis pal cubelle?

Kun tuollaista modausta alkaa väsäämään niin kannattaa varata taskunpohjalle uuden Cuben verran rahaa. Sitten jos jokin menee pieleen niin alkaa ärsyttämään aika paljon kun ei ole Cubea millä pelata.

olisihan se hienoa jos joku suomalainen saisi cuben region freeksi :)

tosin itselle riittäisi että JOKU keksisi miten se modataan :(

Kannattaa ostaa suosiolla jenkki-Cube ja jos on hyvä CRT-monitori niin ostakaa USA-Cuben kaveriksi vielä VGA-kaapeli! Kaikki Proge-kuvaa tukevat pelit toimii nimittäin VGA-kaapelilla ja näin saa parhaan mahdollisen kuvanlaadun.

Oli pakko laittaa tää viesti ihan lukon poistumisen kunniaksi ;)

Vastaus: GC:n modaus

Saako tällaista action replaytä tai freeloaderia Cubelle mistään päin Suomea tai täytyykö kääntyä ulkomaille?

shamaz sanoi:
Nii mutta kun se freeloader on mitä on...

Minulla se on toistaiseksi toiminut oikein hyvin. Tosin en ole pelannutkaan kuin FF:CC, Megaman Anniversary Collectionia ja Mortal Kombat: Deceptionia.

Joo ja jos joku nyt haluaa ruveta modaa cubea niin multa saa halvalla mustan varacuben :D mainostus on aina paikallaan :cool:

Ylös Bottom