Gc Ohjaimen Dualshock-sovitin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wl@n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wl@n

New Member
Onko kokemuksia kyseisestä laitteesta?
Aattelin tilata ku kaapin pohjalta löyty toimiva dualshock....
edit: ei tullu vastausta mutta silti tilasin. tänään tuli. hyvin wörkkii. tärinäki on.
edit2:outo "bugi" löytyny! vähän aikaa ku pelaa nii rupiaa menemään äijä mihin suuntaan sattuu! auttaa ku painaa x+ytä vähän aikaa tai leikkarin ohjaimesta tietenni pyöriätä ja kolmiota.
ärsyttävä vika joka tulee uudestaan vähän väliä.;(

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllähän tuo toimii, mutta ei sitä kyllä ole käytetty ku hätätilanteessa ku on ollu 4 kaveria pelaamassa ssbmää että muuten en kyllä dualshockilla ala kiduttamaan itteeni :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
Kyllähän tuo toimii, mutta ei sitä kyllä ole käytetty ku hätätilanteessa ku on ollu 4 kaveria pelaamassa ssbmää että muuten en kyllä dualshockilla ala kiduttamaan itteeni :rolleyes:
juu, itekki ostin varaohjaimeksi mutta tuon vian takia ei oo ollu kovin pitkät moninpelinautinnot. mutta resident eviliä aatellen tuo on hyvä. on helpompi hallita peliä dualshockin ristiohjaimella ku cuben..

Erityisesti peleissä, joissa tarvitaan ristiohjainta/monen nappulan yhdistelmiä on Dualshock omiaan. Kuten jotkut urheilupelit ja tappelupelit.

Jos jollain on tälläinen, kertokaa onko toiminut vai onko toi bugi tosiaan joku vakio-ominaisuus näissä GC-Dualshock adaptereissa? Itse kun tälläisen tarvitsisin THPS4:ää varten..

Ootteko saanu toimimaan Resident Evilissä? mulla ei tahdo sanoo mitään, valo palaa ja kaikki on niinkun pitää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Ootteko saanu toimimaan Resident Evilissä? mulla ei tahdo sanoo mitään, valo palaa ja kaikki on niinkun pitää.

Mullakin on sama juttu, eli valo palaa ja kaikki on muutenkin kiinni, mutta silti ei tapahdu mitään. Eli DS:n nappeja painaessa ei tapahdu yhtikäs mitään. Onko kellään tietoa mikä vois olla vialla, vai onko tuote viallinen?

Itse ostin tänään omani www.ataspc.comista 8,20 eurolla, hyvin toimii ainakin Turokissa ja NHL Hitz 2003:ssa. Tosin ei toimi lainkaan, jos Pleikkarin ohjaimessa on jatkojohto kiinni, mutta mitäpä sillä jatkojohdolla...

Jatkojohto?

Hmm alan vahvasti epäilemään oman laitteen toimivuutta kun Mario Partyssa ei myöskään toimi..

En tiedä oletko Tony Hawkkeja pelannut, mutta esim. ko. pelisarjan peleissä Dualshock on kyllä huomattavasti Cube-ohjainta parempi. Ja syyhän on lähinnä se että Cuben d-pad on jostain syystä suunniteltu 10-vuotiaan peukalolle..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan classified
En tiedä oletko Tony Hawkkeja pelannut, mutta esim. ko. pelisarjan peleissä Dualshock on kyllä huomattavasti Cube-ohjainta parempi. Ja syyhän on lähinnä se että Cuben d-pad on jostain syystä suunniteltu 10-vuotiaan peukalolle..

En tiedä tarkkaan tiedä mitä D-padilla tarkoitat, mutta varmaan ristiohjainta?
Cuben ristiohjain on ihan samanlainen kuin Gameboy Advancessa.
Ja se on suunniteltu luultavasti Cubessa vain valikko käyttöön.
Onko Hawkkia todellakin liian paha pelata analogisella?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
En tiedä tarkkaan tiedä mitä D-padilla tarkoitat, mutta varmaan ristiohjainta?
Cuben ristiohjain on ihan samanlainen kuin Gameboy Advancessa.
Ja se on suunniteltu luultavasti Cubessa vain valikko käyttöön.
Onko Hawkkia todellakin liian paha pelata analogisella?

Olet oikeassa, että Cubessa ristiohjain on ilmeisesti suunniteltu vain valikkokäyttöön, mikä on minun mielestäni ehdottomasti virheveto mutta minkäs teet.. analogi on ainakin mun mielestä Haukkaan huono, mutta onneksi THPS on vain yksi peli. Yleisesti ottaen Cuben ohjain istuu erinomaisesti käteen ja analogit ovat erinomaiset..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Miksi ostaa Dualshock, kun Cuben ohjain on parempi.

Pelaappa sillä Cuben ristiohjaimella vaikkapa Resident Eviliä muutama tunti, niin kyllä tulee ikävä Dualshockin ristiohjainta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Jatkojohto?

Hmm alan vahvasti epäilemään oman laitteen toimivuutta kun Mario Partyssa ei myöskään toimi..

Siis ohjaimen johdon jatkojohto, ettei tarvis pelata nenä TV:ssä kiinni. Ei tosiaankaan rekisteröinyt ainoatakaan painallusta, kun tuo jatkojohto oli kiinni. Heti kun otti pois, niin johan toimi ihan normaalisti. Tosin kyseessä on se ensimmäinen DualShock, DS2:sta en oo koittanut...

Ihme kyllä, itselläni ei ole esiintynyt mitään bugeja ko. vermeen toimivuudessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan masaf1
Pelaappa sillä Cuben ristiohjaimella vaikkapa Resident Eviliä muutama tunti, niin kyllä tulee ikävä Dualshockin ristiohjainta...

Voi sitä Resiä pelata analogisellakin ohjaimella. En nyt ymmärrä? Miksi ihmeessä pelaisin jollain risti-ohjaimella, kun analoginen PALJON parempi ja tarkempi?:confused: ( Siis kyse Resident Evilistä )

Minä kun oon pelannut Resia sieltä ihan alusta asti niin risti on niin hyvin jäänyt mieleen että tuolla tatilla pelaaminen ei tunnu luonnistuvan läheskään niin helposti kuin ristin, tottumiskysymyshän tämä on, jos Cuben ohjaimessa olis parempi risti ja se olis paremmassa paikassa niin sitten asia olis aivan toinen.

Muutoin todella mainio ohjain.

Itsekin totuin pleikkariaikaan ristiohjaimeen Resissä, mutta nyt kun pelasin sen Gamecubella niin analogisella oli ihan helppo pelata. Tony Haukasta en sano mitään. Olen pelannut vain kolmosta ja siinä käytin ristiohjainta. Tuskinpa se luonnistuisi Cubella kovin hyvin.

Onko uusia kokemuksia tästä kenelläkään? Miten näppäinten paikat määräytyy? Mitkä dualshock näppäimet vastaavat mitäkin cube näppäintä? Onko tämä pelikohtaista? Kertokaa kokemuksia. Itse käyttäisin dualshockia kyllä paljon mielummin urheilupeleissä, mutta ensin kiinnostaa tietää miten se toimii käytännössä.

Ylös Bottom