Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GC pelisi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
Meikäläisellä ei moista ongelmaa sillä isosysteri lataa koneelle musaa intohimoisesti (sillä on oikeesti joku pakkomielle tohon touhuun). Nyt on n. 2100 biisii. Ja aina kun haluu kuunnella jonkun biisiin niin tulee vaan koneelle, ja sieltä se löytyy.;)

Itse haluan kyllä omistaa ihan sen aidon levyn. Aika harvoin tulee imutettua musiikkia netistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Aijaijaijai käyttäköhän hän Kazaata? Tsk Tsk :D

:D Hehheh. Hän käyttää Kazaata ja WinMX:ää. Joskus aikoinaan käytti Napsteria, kunnes sieltä ei enää voinut ladata (meni kai vähän laittomaksi se touhu).
 
-Metroid
-Bloody Roar: Primal Fury
-Eternal Darkness
-Mario Party 5
-Need For Speed: Underground

ja

-Naruto Gekitou Ninja Taisen 2 on tilauksessa.
 
Aika lailla yksinoikeuspelipitoinen kokoelmani:

Eternal Darkness
F-Zero GX
Mario Kart: Double Dash!!
Metroid Prime
Resident Evil Zero
Pikmin
Skies of Arcadia Legends
SMBM
Viewtiful Joe
 
Mihin muuten on kaikki Skies of Arcadia Legends pelit hävinneet kaupoista? Niitä siis ei löydy yhtikäs mistään kaupasta.

Ja sitten vielä miksi Castlevania pelejä ei ole myynnissä (siis GBA:lle)? Kaikki kaupat jossa olen käynyt niin ei löydy mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Froztbite
http://www.konsolinet.fi/ on skies of arcadia 2viikon toimitus ajalla ja voithan kattoo myös mbnet.fi hintaseurannasta nuita muitakin nettikauppoja jossa tuo peli on

Olen käyny kattomassa, eikä sitä löydy mistään...soitin pariin liikkeeseen ja sanottiin, että sitä ei löydy mistään kaupasta...tiedä sitten miksi ei.
 
Hehheh:D :D Onkos jätkät ostanu Kuution vaan RE:n takia. Mielestäni RE on surkea sarja, enkä itse hyödy mitään siitä että se on Cuben yksinoikeuspeli. Olisivat voineet sen sijaan napata jonkun FF sarjan kokonaan Kuutiolle, niin johan olisi ropeltajienkin ostoslistalla GC.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
Hehheh:D :D Onkos jätkät ostanu Kuution vaan RE:n takia. Mielestäni RE on surkea sarja, enkä itse hyödy mitään siitä että se on Cuben yksinoikeuspeli. Olisivat voineet sen sijaan napata jonkun FF sarjan kokonaan Kuutiolle, niin johan olisi ropeltajienkin ostoslistalla GC.

Olisivat samalla ostaneet koko Square Enixin... Ja Sega, Konami ja Namco kaupan päälle. Eiköhän sillä olisi tullut GC:lle ostajia.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
Hehheh:D :D Onkos jätkät ostanu Kuution vaan RE:n takia.

Äh, pääasiallinen syy kuution ostoon oli kai Twin Snakes, nuo ressat hommasin kun on muutkin osat tullut pelattua. Pelejä ei ole vielä tuon enempää koska ostin kuution vasta äskettäin ja myös ps2:lla on ollut pelattavaa (Breath of Fire: DQ). Tarkoituksena olisi hankkia ainakin Zelda ja Skies of Arcadia Legends. Kunhan vaan ehtisi pelata, kahden konsolin kanssa tulee tuplasti ajankäyttöongelmia...

Ainiin, ei välttämättä osu oikein jos puhutelet kaikkia käyttäjiä oletusarvoisesti jätkiksi ;)
 
-zelda ww
+ bonus disc
-metroid prime
-sonic adventure 2 battle
-James Bond agent under fire
-super smash bros melee
-resident evil
-resident evil zero
-true crime streets of LA
-splinter cell
-red card soccer
-need for speed underground
-thps 3
-thps 4
-thug
-nhl 2003
-baldurs gate dark alliance
-super mario sunshine
-wrestlemania xix
ja jotain 6 peliä vielä mutta ku en perkl muista.......
 
No tässä tulee mun lista:

Need For Speed: Underground
Mario Party 5
Metroid Prime
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Super Smash Bros. Melee

Lainassa olleet pelit:
Mario Kart: Double Dash!!
Starfox Adventures
Luigis Mansion
 
Super Smash Bros. Melee
Zelda: WW + Ocarina & MQ
Zelda: Collector's Edition
Soul Calibur 2

Lievästi sanottuna vaatimaton lista.
 
-Resident evil zero
-Resident evil
-Resident evil 2
-Resident evil 3
-Star wars rogue squadron 2
-Enter the matrix
-Soul Calicur 2
 
Oma Gc-pelikokoelma tällä hetkellä:

Eternal Darkness

Se oli siinä!
Tuotakaan peliä en juuri nyt jaksa/ehdi pelata, pari iltaa pelailtu ja pelätty pimeässä.
Toki olen muitakin pelejä (Nhl 2k3, Hitman2, jotka koneen ostamisen yhteydessä tingitty mukaan)
Omistanut mutta ne on tultu jo myytyä.

Koneen ostin marraskuun loppupuolella, mutta mielenkiinto peleihin on ollut maassa. En ole löytänyt pitkään aikaan kunnon peliä, jota jaksais pelata, mutta kun kerran kone on kerran hankittu uusien pelikokemusten löytämiseen niin pitäähän niitä spelejäkin alkaa hankkia.

Seuraava pelihankinta on kuitenkin luultavasti vasta Mgs Ts, koska tämän pelin takia koneen ostin. Harmi että vasta maaliskuussa on H-hetki.
 
Peli listaani olisi tulossa uudistusta Uber Super Hyper Smash Bros. Meleen muodossa (tilaus juuri lähetetty), ja haluaisin saada kommentteja pelistä. Mikä hyvää, mikä huonoa.:D
 
Mulla on vain Metroid. Ensi viikolla tulee sitten cube zelda collectionin kera. Sen jälkeen seuraava ostos on varmaan twin snakes tai wind waker.
 
Animal Crossing
Eternal Darkness
Harry Potter and the Chamber of Secrets
The Legend of Zelda: the Wind Waker
Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2
Skies of Arcadia Legends
Soul Calibur II
Super Smash Bros Melee
Super Mario Sunshine
Super Monkey Ball

Nuo löytyy tällä hetkellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cookie Monster
Peli listaani olisi tulossa uudistusta Uber Super Hyper Smash Bros. Meleen muodossa (tilaus juuri lähetetty), ja haluaisin saada kommentteja pelistä. Mikä hyvää, mikä huonoa.:D

En kestä tätä odotusta! Tilasin SSBM:n Konsolinetistä ja toimitustapa oli "Nouto Pohjois-Tapiolan R-Kioskilta". Mikäköhan niillä on, kun sanovat siellä sivuillaan että se tulee päivässä, tai nopeamminkin, mutta tilasin torstaina, nyt on sunnuntai, enkä vieläkään ole saanut mailia sen saapumisesta?:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom