Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 2 (GoW2) peliapu

Pasodoble

New Member
Kenttä jossa ollaan liikkeellä tankilla (Marcus ja Dom) ja pitäis tutkia Locustien pääpaikkaa jostain luolista. Nolottaa muttei millään löydy mitää. Pimeetä ja kaikkee. Mihin pitää mennä/ampua???!:confused:
 
Vastaus: Gears of War 2 (GoW2) peliapu

Kentän tuo osahan on vain pelkkä putki. Jatkat vain käytävää eteenpäin, niin alkaa ne muutamat pakolliset Locustit löytyä :)
 
Vastaus: Gears of War 2 (GoW2) peliapu

Eikä kannata pelätä, jos edessä pieni kuilu olisikin ;)

Ei helev... Torni kaadettu ja muurin takaa aukee jäinen luola. Se pitäis tutkia. Ei löydy kuiluja eikä pahiksii. Joku jujuhan tässä varmaan on...

*******

Noni. Ajelin kenttää takas ja palasin sitten luolalle. Vasta tämän jälkeen heti luolansuulla tuli chekpoint. Haiskahtaa kyllä bugilta. Ny sujuu taas!! Tänks.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War 2 (GoW2) peliapu

Tuon tornin jälkeen tulee se luola ja sitten sillä veneeellä mennään eteenpäin ja tulee joku monsteri. Kun sitä ampuu silmään ni se avaa suunsa ja sinne sitten meen, mutta sitten en tiiä mitä pitää tehä. Oon ampunu niitä sinisiä ulokkeita, mutta jotain muutakin pitäis tehä. Siinä kuitenkin sanotaan että miten tuo tapetaan :'' Like the worm, from the inside''

APUA!
 
Vastaus: Gears of War 2 (GoW2) peliapu

Tuon tornin jälkeen tulee se luola ja sitten sillä veneeellä mennään eteenpäin ja tulee joku monsteri. Kun sitä ampuu silmään ni se avaa suunsa ja sinne sitten meen, mutta sitten en tiiä mitä pitää tehä. Oon ampunu niitä sinisiä ulokkeita, mutta jotain muutakin pitäis tehä. Siinä kuitenkin sanotaan että miten tuo tapetaan :'' Like the worm, from the inside''

APUA!
Sitten kun oot ampunu niitä sinisiä ulokkeita, niin siinä pitäis aueta sellanen pieni "suu" ja sinne sitten heität naatin (kannattaa mennä ihan siihen eteen, itellä ei kranut lentäny sinne saakka ku olin liian kaukana). Tämä toistuu kai kolme kertaa, kunnes se lopulta kuolee.
 
Vastaus: Gears of War 2 (GoW2) peliapu

Meikällä on ongelma etten saa split-screen co-oppia molemmille INSANE:lla..
Kaverin kanssa samoilla profiileilla pelattiin NORMAL ja HARDCORE, eilen piti aloittaa vaikein, mutta mistä kumman syystä en saa kuin itselleni vaikeusasteeksi INSANEN..?
 
Vastaus: Gears of War 2 (GoW2) peliapu

Tarviis vähän apua noiden achien kanssa..

Variety is the spice of death, eli tapa pelin jokaisella aseella, mielestäni olen tämän tehnyt mutta näyttää vasta 13/15 suoritettu. Lasketaanko tuohon Ink kranu tai jotain muuta erikoista?

Ja toinen on Kick 'em when they're down, eli tapa maassa oleva vihollinen 11erillaisella tavalla, joista on vasta 5/11. miten se tekee eri liikkeet? Eri ase käytössä olen kokeilut ja eri suunnista mutta tuon enempää en saa.
 
Vastaus: Gears of War 2 (GoW2) peliapu

Tarviis vähän apua noiden achien kanssa..

Variety is the spice of death, eli tapa pelin jokaisella aseella, mielestäni olen tämän tehnyt mutta näyttää vasta 13/15 suoritettu. Lasketaanko tuohon Ink kranu tai jotain muuta erikoista?

Ja toinen on Kick 'em when they're down, eli tapa maassa oleva vihollinen 11erillaisella tavalla, joista on vasta 5/11. miten se tekee eri liikkeet? Eri ase käytössä olen kokeilut ja eri suunnista mutta tuon enempää en saa.

YouTubesta löytyy hyvä ohjeet:





Ink-kranaatti lasketaan siis mukaan.
 
Ylös Bottom