Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 2: Horde!

Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Joo, tänään voisi pelittää. Voisi alotella siinä 18-19 välillä, silloin olisin itse paikalla. Eilen petti tekniikka mutta tänään voisi pistää pelit kasaan. Tarvittais täydennykseksi vielä pari heeboa, jotka mieluusti olisivat siinä 30 aallon kohtaa josta meikä pojatkin varmasti alottelee.

Minä voisin tulla mukaan. Omakin Horde pelaaminen on jäänyt kesken siihen 35 paikkeille, joten tuo 30 kuulostaa minulle hyvältä. Lisäilen sinut friendlistille Livessä, pistä kutsua, jos saatte pelin kasaan ja tulee tarvetta pelaajalle.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Voishan tuota hordea kokeilla joskus. Lisäilkää.. Muutenkin on tuo kaverilista melko tyhjä :)

Gamertag: dhc82
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Gamertag: Large90

Pistäkää requestia vaan ni nähtään Hordessa! :)
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Gamertag: Yrre

Joo eli requestia voi laittaa jos hordeen tai muuhun pelimuotoon tarvii pelaajia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

En jaksa listata kaikkia gamertageja tähän joten jos jollain olis jo kaikki tai 90%+ tässä mainituista niin vois kertoa. Niin sit häneltä vois kopsaa ja ei tarttis ite näpytellä :F
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Tässä, laittakaa vaan listaan Larsen FIN
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Huomenna käyn pelin hakemassa niin lisäilkääpäs TaiZuuni.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Gamertag FinSupafly. Kysykää peliin mukaan, mutta kannattaa ensin tsekata etten ole silloin juuri matsaamassa :)
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Tänään voisi vähän Hordea tuossa illemmalla pelailla, jos porukkaa saisi. Itse olisin ainakin halukas pelaamaan jostain wavesta 30 eteenpäin ihan loppuun asti, että jos ihmisiä kiinnostaa, niin voitaisiin joskus 20.00-21.00 välillä koittaa saada peliä kasaan.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Tänään vois jossain 19.00 aikaa alotella hordea. Laittakaa kaveripyyntöä jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

onko kellään mielenkiintoa lähteä vaikka huomenna huoraamaan sitä 50 levun horde saavutusta?
mieluiten casual tasolla että homma olisi mahdollisimman kivuton, varsinkin kun omat taidot ei ole mitkään hyvät.
minulle sopisi siinä klo 12.00-24.00 välillä ainakin:rolleyes:

river mapissahan pitäisi ainakin kohtuu hyvin pärjätä kun laittaa pari boomshieldiä ovelle niin ei isot örvelöt pääse sisään.
vielä kun laittaa ne shieldit "väärin"päin niin vihut ei voi edes potkaista niitä kumoon.

eli tervetuloa mökille leiriytymään, omat maggarat ja juomat mukaan.:D
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Onkohan sitä jotenkin kieroutunut kun aina tulee hymähdettyä kun laittaa Lancerin moottorisahan laulamaan ja katsoo kun punasolut lentää pitkin ruutua ja ukkeli huutaa hoosiannaa heh heh
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Vieläkös löytyis peli seuraa tonne horde matsien pariin? lisäilkää jos olis innostusta GT: azijussi
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Viime yritys jäi wave 40. Oli kyllä niin mukavaa lössiä kova meininki. Harmi että sen jälkee ei oo tavannu livessä minkäänlaista tiimityötä ku sillon. lisäilkää pallokallo tuun kyl pelaa heti jos kerran saa hyvä teami ja suomalaisii :cool:
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Hordea voin tulla huvikseen vääntämään suomiporukalla, gamertag on: tFL I Beta
 
Ylös Bottom