Ken Masters
New Member
Vastaus: Gears of War 2
Aika monelta eri suomalaiselta olen kuullut, että tuohon kykenevä asema olisi markkinoilla. Microsoft voisi tutkia asiaa ainakin hieman. Muutamalta Live frendilta olen kuullut, että aikovat hommata kyseisen aseman.
Käsittääkseni jo poltetun levyn tunniste (DVD+DL) estää moisen. Poltettavissa levyissä on esitallennettu tunniste jota ei voi poistaa. Jopa DVD-R levyissä jotka tunnistetaan prässätyiksi DVD-ROM levyiksi ikivanhoissa DVD-soittimissakin, on silti erillinen tunniste jos se halutaan sieltä etsiä/lukea. Tämä tunniste on siis vielä sen toisen tunnisteen lisäksi jonka polttavat asemat voivat itse muuttaa.
Prässätynkaltaisen levyn polttaminen ei liene siis mitenkään mahdollista ainakaan ilman tarkoitukseen vartavasten valmistettuja korkealaatuisia poltettavia DL levyjä ja polttavaa asemaa. Toisinsanoen markkinoilla olevat kuluttajille suunnatut tuotteet eivät käy 1:1 sen paremmin DVD-elokuvan masterista kuin etenkään DVD-pelin masterista, vaikkakin elokuvat voikin kopioida 1:1 alkuperäisen kaltaiseksi käytettävyyden kannalta.
Aika monelta eri suomalaiselta olen kuullut, että tuohon kykenevä asema olisi markkinoilla. Microsoft voisi tutkia asiaa ainakin hieman. Muutamalta Live frendilta olen kuullut, että aikovat hommata kyseisen aseman.