Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 2

Vastaus: Gears of War 2

Itellä ei ole tosiaan ollut lagi koskaan hirveän iso ongelma, johtuu ehkä opiskelijakämpän todella nopeasta netistä? Joskus on kuitenkin lagisia pelejä tullut vastaan.

Mitä itse päivitykseen tulee, niin aika läppähän toi on. Etenkin toi uusi ranking-system on niin päälle liimattu. Halpa keino yrittää saada pelaajat koukkuun ja kestämään hetken kauemmin rikkinäistä nettipeliä.

Itse ehdin pelata eilen kaksi matsia ja ranking nousi jo level 4. Eli eipä tosta pitkäksi aikaa iloa irtoa. Ja muutenkin niin läppä, et lisätty vaan joku numero siihen nimen viereen. Nää päivitykset vaan vaikuttaa niin hätäisiltä seivailuilta, ettei mitään järkee. Ehkä kolmonen olisi sitten valmis nettipelinkin suhteen?

Mut tosiaan uudet playlistit on munkin mielestä nyt paljon toimivampia ja myös korvaajabotit. Ehkä se siitä pikkuhiljaa sitten?
 
Vastaus: Gears of War 2

Kyllä se on pakko itsekkin myöntää vihdoin ja viimein, että tästä pelistä ei tule pelattavaa peliä millään päivityksillä. Tämä oli alkujaankin jo niin "rikki", että korjaaminen jälkikäteen päivityksillä on mahdotonta tai ainakin tuntuu olevan Epicille.

Asetasapaino on aivan viturallaan edelleen vaikka peliä on päivitetty useaan otteeseen.
Enkä olisi uskonut sanovani tätä, mutta publassa oli mukavampi pelata jenkkihosteillakin kuin mitä nykyään useasti brittihosteilla. Jotenkin brittiservut vaan lakaa itsellä enemmän mitä jenkki hostit muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Savunaatteja ei ole edelleenkään korjattu vaan sama downittelu paska jatkuu edelleen. Bloodrive on hieno mappi ja sitä pelaa aina niin "mielellään".


Ei hyvältä näytä tämä vuosi muutenkaan räiskintä pelien osalta boksilla. Kilpailija jota ei ole ikinä pidetty kunnolla räiskintä peli alustana on jo alkuvuodesta lyönyt Microsoftin kanveesiin pamauttamalla markkinoille KillZone 2:n sekä Resistance 2:n, jotka ovat kuulopuheiden perusteella huippu pelejä varsinkin KillZone 2. Milläs Microsoft vastaa kilpailijan haasteeseen? Ei mitenkään tänä vuonna ei ole tulossa mitään kovaa räiskintää boksille. Microsoftin konsolin vastaus on jälleen kerran jatko-osat kuten Halo ODST sekä Call Of Duty Modern Warfare 2:n jotka eivät tule tarjoamaan mitään uutta. Ei hyvältä näytä tosiaankaan tämä vuosi Boksin kannalta. Alkaa pikku hiljaa houkuttamaan tuo PS3.

:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War 2

Mitä nyt päivityksen jälkeen olen pelannut niin ei ole tullut kun pari laagi peliä. muuten ihan hyvin onnistuu. Oisivatkohan vaan laittaneet että etsii samalta mantereelta sitä peliä.

Toinen minkä huomasin nii vanha kunnon ykkösestä tuttu lonkalta laittaminen ykösellä on tullut takasin haulikkoon ja olen sen pari kertaa onnistunut tekemäänkin :p

Kysymys tietääkö kukaan miten tuota expaa saa ja paljon vaaditaan mihinkin?
Ja se joka vastaa "pelaamalla" on idiootti!!! :)
 
Vastaus: Gears of War 2

Call Of Duty Modern Warfare 2:n jotka eivät tule tarjoamaan mitään uutta. Ei hyvältä näytä tosiaankaan tämä vuosi Boksin kannalta. Alkaa pikku hiljaa houkuttamaan tuo PS3.
:mad:
Njaa. Pukkashan tuo CoD 4 tarjoamaan paljonkin uutta verrattuna 3 edelliseen osaan ja se on jo aika paljon. Uskon, että Infinity Ward muuttaa sarjaa taas jonkin verran parempaan suuntaan.
 
Vastaus: Gears of War 2

(hehe, ihan ku tulis puhumaan offtopicia vaikka ei olekaan ;D)
Onneks mun ei tarvitse hlökoht huolehtia yhteyksistä ja muista kun sellasia ei pelikäyttöön ole.
Joten ainoat kokemukset on yksinpelin puolelta.
Peli meni läpi astetta kovemmalla vaikeustasolla kun ykkönen, ja haastetta oli juurikin sopivasti.

Ja jestas että se olikin hyvä peli!
Pari miinusta, tottakai, mutta ne melkein unohti kun tässä fiiliksissä pelistä kirjoittelee.
Ryömintä kaverin luokse = huoh..
Asevalikoima = meh.. (Vihujen konetulimössötin ainut joka tilanteen tuhoaja)

Mutta sepä siitä!
Muuten Marcuksen kanssa seikkailu oli oikein, oikein mukavaa.
Ei tää nyt ihan poikien peli ollu, aika paljon tunnedraamaakin oli mukana.
Mutta on silti örkkimörkkien listiminen isolla kädellä aina ah, niin palkitsevaa!


(voihan karvaiset koiraeläimet, moisien haukkujen ulkoilutuksen tarve vähentää peli- ja nettailuaikaa oleellisesti)
 
Vastaus: Gears of War 2

Pitkästä aikaa pistin pelin tulille Snowblindia testatakseni. Noh, eihän siinä playlistissä vielä tietenkään ketään ollut, joten tutustuin hieman karttoihin yksikseen Hordea räiskimällä. Uusissa kartoissa ei mitään erityistä kikkailua näkynyt olevan.

Courtyardissa joukkueet starttaavat mielenkiintoisesti reunoilta, joilta laskeudutaan alas aukiolle. Näin vihollistiimin näkee melkeinpä heti, mutta toisaalta eipä sinne ampuminen vielä tuossa vaiheessa onnistu pelkillä rynsestereillä.

Omanlaista tunnelmaa karttoihin tulee tietenkin tuosta jäisestä ilmeestä. Aivan Canalsin tasoiselta toteutus ei vielä yhdessäkään kuitenkaan tuntunut. Kolmessa neljästä kartasta pyryttää lunta jatkuvasti niskaan, mutta ei se erityisesti näkyvyyttä haittaa.

Kokeilin tietenkin pari peliä myös Combustible Map Packia pelata ja verkkopeli toimi yllättävän hyvin näin päivityksen jälkeen. En tiedä, oliko puhtaasti oman yhteyden ansiota, mutta yhtäkään mielestäni valtavaa oikeusmurhaa ei tullut. Tai noh, onnistuinpa savukranaatin voimasta lentämään Fuel Stationissa johonkin bugikoloon, jossa sitten seisoskelin nätisti koko King of The Hillin. Vihollisille tuotti suuria vaikeuksia aiheuttaa minulle minkäänlaista vahinkoa, joten tilille kertyi kivat 21 downia ja peräti viisi tappoa. Noh, tulipahan The Roof! The Roof! The Roof... -saavutus.
 
Vastaus: Gears of War 2

Tulikohan oikeeseen kohtaan, mutta 15 minuutin päästä aloitellaan norsufantin kanssa Horde-matsia tasolta 20 eteenpäin ja mukaan pääsee, itse asiassa olisi hyvä jos saataisiin tuoretta verta messiin, eipä tuo varmaan kahdestaan ainakaan helpommaks muutu loppua kohti... Pistäkääs viestiä livessä jos kiinnostaa.

t: SusiHukka
 
Vastaus: Gears of War 2

Onko takasinhommaamisen arvoinen?

Kyllästyin tappaviin lageihin, surkeisiin pelaajiin, ja erittäin huonoon matchmakingiin.
Kuulin että nyt voi valita pelaako esim. Annex / KotH vai Execution / Warzone..
Nettini on aika nopea, mutta silti lagi silloin pari kuukautta sitten.
 
Vastaus: Gears of War 2

Päivitysten myötä on kyllä hieman lagisuutta kadonnut mutta ei se korvaa Epicin hassuja päätösiä pelimekaanikassa. GOW2:sen "smoket" on aivan käsittämättömiä ja ennenkaikkea naurettavia. Siellä on puoli tusinaa smokeja ilmassa ja kaikki kentissä. Muutenkin pelin ase valikoima panostaa haulikon käyttöä ja parhaimman power aseen hakua pelin alussa. Osa power aseista on myös tosi hölmöjä... Jos vielä mainitaan kaikista naurettavin eli näiden maskuliinisten stereodisyöppöjen ukemit! koko taistelukenttä on pelkkää pomppimista... No, jos epic tykkää tämmösistä peleistä.

Botit katovien pelaajien tilalle on kyllä loistava parannus itsessään...
Ne kaverit on heti tietosia pelimekaanista = pomppimista jänön tavoin namusia haulikosta jaellen.

Ranking systeemi nyt on ollut minulle alusta asti toissijainen asia. On tuo parempi kuin entinen mutta en edes välitä.

Noh, tuollaisen kritiikin jälkeen mainittakon että kyllä pelaan peliä kuitenkin. Ja kyllä sitä olis kiinnostunut hordesta hc-insane tasolla. en ole vielä kertaakaan hakannut hordea kunnolla insane:lla.

GT: Ap90Jumalauta

Onkos muuten noita private peli kommuuneja olemassa. Yritin googlata enkä löytänyt yhtään....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War 2

Miten käytännössä toi Ranking-systeemi toimii, noin kuukauden vetänyt joka päivä hordea ja edelleen ranking tasan 1. Huhujen mukaan horde ei kasvata ranking arvoa ??
 
Vastaus: Gears of War 2

Aika ihmeellistä kyllä että pojat eivät saa tätä nettipeliä toimivaksi. Tuntuu että jotkut pääsevät jopa nauttimaan pelistä mutta kyllä itsellä on vain huonoja kokemuksia tästä. Oli kauan etten omistanut peliä, ja jälleen ostin sen mutta en kyllä moninpelin takia. Surullista vain, kuinka kivaa olisikaan pelata tätä netissä. Taitaapi jäädä Halon ja Codien taistelutantereiksi nämä präiskintä nettipelit.
 
Vastaus: Gears of War 2

Siis voi pirun helvetti!
Eikö nettipeli VIELÄKÄÄN toimi kunnolla ilman mitään tökkimistä?
Epic fail Games... :mad: Pitääkin sitten varmaan odotella kolmosta, jos osaavat sen nettipelin kuntoon hoitaa.
Onko minkään näköisestä yksinpeli DLCstä puhuttu?

E: Aa joo, kaverilla kun tossa viime vkl pelailin...oli kyllä ihanaa.
Kaikki osaamattomat noobit kuoli noin 30 sekunnissa, kaikki tietysti sattui minun puolelleni. Itse taituroin noin 40%-60% tyyppejä per erä...
...loppua kohden kävi niin että jonkun parin metrin päästä kun ampui haularilla, niin ei damagea tuntunut ottavan, pieni lanseeraus mun rintaan > down > Tiger Woodsit feissiin.
Suututti se vähän, kuiteskin älysin että aivan 'tun sama, koska GoW2:sessa ei tule todennäköisesti muuta näkemään kun epäreiluja tilanteita ja täysiä noobeja, että lageja.. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War 2

Kuukaudessa tullu pelattua pari kertaa ja tänä iltana taas pelasin. Ei lagannut yhtään kuten ennen porukkakin kuoli helpommin Liekö aseet tehokkaampia? Huomenna tai ylihuomenna mättämään hordea jos porukkaa tulee :rolleyes:.Muilla lagaa peli vai niin hemmetisti :eek:. Jaa olen toistaiseksi onnekas kun en ole päivityksen jälkeen tähän törmännyt :).
 
Vastaus: Gears of War 2

Kyllä peli rehellisesti sanottuna toimii nyt mulla paremmin. Lagi on suhteellisen harvinaista.

Tosin uusia hämäriä bugeja on tullut kuvioihin mukaan. Kun otan vastustajan panttivangiks niin samalla hetkellä muka sama vastustaja ottaa minut vangiks.... todella lattea tapa kuolla.

Úudesta snowblind map pack:ista sen verran että on mielestäni kymmenen kertaa laadukkaampi kuin combustible, joka taidettiin julkaista kuukausi pelin jälkeen. Kuulostaa oikeasti aika rahastukselta.
 
Vastaus: Gears of War 2

En nyt tiedä tuleeko tämä oikeaan paikkaa mutta kuitenkin. Huomasin tossa tänään yhden kivan jutun. Jos olet viime vuoden puolella ladannut konsoliisi hope runs deep teeman joka oli ilmainen. Nyt kun menet lataus historiasta lataamaan kyseisen tiedoston uudestaan. Niin saat ilmaiseksi itsellesi hope runs deep premium teeman :)
 
Vastaus: Gears of War 2

En tiedä onko ihan oikea paikka kysyä, mutta sattuisko kenelläkään olemaan ylimääräistä kultaista Hammerburst koodia? Mulla olis ylimääräinen Flash Pack Mappi paketti koodi heittää vaidossa.
 
Vastaus: Gears of War 2

(hehe, ihan ku tulis puhumaan offtopicia vaikka ei olekaan ;D)
Onneks mun ei tarvitse hlökoht huolehtia yhteyksistä ja muista kun sellasia ei pelikäyttöön ole.
Joten ainoat kokemukset on yksinpelin puolelta.
Peli meni läpi astetta kovemmalla vaikeustasolla kun ykkönen, ja haastetta oli juurikin sopivasti.

Ja jestas että se olikin hyvä peli!
Pari miinusta, tottakai, mutta ne melkein unohti kun tässä fiiliksissä pelistä kirjoittelee.
Ryömintä kaverin luokse = huoh..
Asevalikoima = meh.. (Vihujen konetulimössötin ainut joka tilanteen tuhoaja)

Mutta sepä siitä!
Muuten Marcuksen kanssa seikkailu oli oikein, oikein mukavaa.
Ei tää nyt ihan poikien peli ollu, aika paljon tunnedraamaakin oli mukana.
Mutta on silti örkkimörkkien listiminen isolla kädellä aina ah, niin palkitsevaa!


(voihan karvaiset koiraeläimet, moisien haukkujen ulkoilutuksen tarve vähentää peli- ja nettailuaikaa oleellisesti)

Saahan mieskin itkeä, ei sen pitäs pelistä naisellista tehdä... :(
 
Vastaus: Gears of War 2

Mikshän mulla ei aukee nuo viimeset kolme hahmoo? Pitäis siis olla Gears ykkösestä tietyt achit jotta ne aukee, ja mulla on ne. Osaako joku auttaa?
 
Ylös Bottom