Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 2

Vastaus: Gears of War 2

Vaihoin localeksi UK ja menin ettimään ranked warzone/horde..ei mitään vaikutusta :D en ymmärrä mikä tässä nyt on. Kun viimeksi pelasin (2009) pelit löyty suht nopeeta.

Itsellä sama juttu. Vaihdoin asuinpaikakseni United Kingdomin, mutta pelejä löytyy hitaammin kuin ennen TU6:ta. Kaverilla taas löytyy suht koht nopeaa (hänelläkin Englanti).
 
Vastaus: Gears of War 2

Etin ranked horde matsia äsken puolituntia eikä löytyny.. Koetanpa huomenna uuestaan.
 
Vastaus: Gears of War 2

United Kingdom on Iso-Britannia, ei jenkkilä. :)

:D. Bzzzbzzzz Vuvuzelat ovat sekoittaneet pääni. My bad. Pitää siis itsekkin vaihtaa tuota asetusta. Kiitoksia neuvosta jäänyt Gearssin pelailut vähemmälle väenpuutteen vuoksi.
 
Vastaus: Gears of War 2

Ei löydy pelejä.

Pikainen vilkaisu boardeille vihjaisi, että USAssa geimit on kiimaiset, kun taas eurooppalaiset pelaa lähinnä bottien kanssa.

EPIC FAIL...taas
 
Vastaus: Gears of War 2

Pikainen vilkaisu boardeille vihjaisi, että USAssa geimit on kiimaiset, kun taas eurooppalaiset pelaa lähinnä bottien kanssa.

Bottien kanssa olen myös minä joutunut kokoajan pelaamaan, ärsyttävää.
Yhdessä matsissa olin yksin bottien kanssa ja vihollispuolella oli 4 ihmispelaajaa.
 
Vastaus: Gears of War 2

Hyvin näytti toimivan.

Outoa, että mulla ei toimi. Olen koittanut kaikilla 4 pc:llä mitä talosta löytyy niin ei vaan pääse.. (en sitten tiedä, että onkos Soneralla jotakin häikkää)

Olis vaan kiinnostanut, että onko tohon pelin jumittamiseen mitään korjausta, kun siskon accountilla ei pääse Epic Gamesin logoa pidemmälle vaan peli jumittaa koko boksin ja omalla accountilla taas toimii ihan hyvin..
 
Vastaus: Gears of War 2

Oli pakko tilata tää peli kun Gigantilla oli tarjouksessa 7,90€ tuo GOTY -versio. Aina oon pitäny Gearsseista, mutta en oo jostaa syystä ikinä saanu ostettua. Kaipa sitten koska on ollu niin paljon muuta ostettavaa. No nyt kuitenkin tuli ostettua ja olisikin yks kysymys:
Voiko Hordea pelata split-screeninä?
 
Vastaus: Gears of War 2

Jospa pistettäisiin Horde -karkelot pystyyn lähiaikoina? Rupee meinaan publassa kyrpimään se, että kaikki poistuu pelistä siinä wave 20:ssä...
 
Vastaus: Gears of War 2

Kiitokset Pirate fin:lle. Nyt oon todella innoissani tästä pelistä :DDDD. Toivottavasti tulee jo huomena postiluukusta.
 
Vastaus: Gears of War 2

No ilmeisesti triplaexpatkaan eivät olleet tarpeeksi tyydyttämään Epicin tapeita, joten Rod Ferguson julistaa Gears of War 2:n jakavan kuusinkertaisesti kokemuspisteitä E3-viikolla, 14.-21.6.. This is madness.

Epic pistää vielä paremmaksi. 1.7.-6.7. pelissä jaetaan KAHDEKSANKERTAISESTI pisteitä. Ja Hordessa leveleitä 1-9 kansoittaa ainoastaan Tickerit. Kymmenes leveli on puolestaan Boomereiden lahtausta. 11-19 jälleen pelkkiä Tickereitä jne.. Helppoa pistehuorausta tiedossa.

Twitter / Rod Fergusson: Next explosive XP event - ...
 
Vastaus: Gears of War 2

Itse tarvitsisin tuon Horden läpäisyn vieläkin, who's with me?! Ei mutta oikeasti, aina porukka lähtenyt liian aikaisin. Saataiskos me KonsoliFINin boardilaiset kenties pikainen Horde pystyyn, et voisi laulaa aseet ja sahat?
 
Vastaus: Gears of War 2

Voin tulla mukaan. Mahdoton boostia tuota kun pelejä ei löydy vaikka mitä tekisi. Kaikki kartat on.
 
Vastaus: Gears of War 2

Eiköhän näinä muutamana päivänä suuri osa, minä mukaanlukien, kaivan tuon Gearsin laatikosta.
Aina on hyvä päivä lahdata locusteja =)
 
Ylös Bottom