Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 3

Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Lisää Myrrahista

Kakkosen lopussa Myrrah kyllä puhuu, mutta se ei ole Myrrah joka sen reaverin selässä on siinä lopussa. Se on vain taustaäänenä siinä. Jotkut sanoo, että kyseessä olisi Ruth josta olisi kakkosessa ollut jotain tietoa. Ja missään vaiheessahan Marcus ja kumppanit ei Myrrahia kakkosessa edes tavanneet.

Muistakko sen kohdan kakkosesta, kun on animaatio ennen sitä myrrahin kovaa apuria (Skorge) vastaan taistelua?? Siinä taisivat tavata.

Edit. Video:
[video=youtube;ZyipupDoEfc]http://www.youtube.com/watch?v=ZyipupDoEfc[/video]
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Muistakko sen kohdan kakkosesta, kun on animaatio ennen sitä myrrahin kovaa apuria (Skorge) vastaan taistelua?? Siinä taisivat tavata.

Edit. Video:
[video=youtube;ZyipupDoEfc]http://www.youtube.com/watch?v=ZyipupDoEfc[/video]

Kas kummaa. Jotenkin tuo unohtunut ihan täysin. Tosin onneksi voin todeta, että en ole ainoa joka tuota ei enää muista kun ulkomaisia foorumeita lukee:rolleyes:
Kiitos tästä. Nyt ei ole enää niin petetty olo mitä tuohon juoneen tulee.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Aiemmissa Gearsseissa hankalimmat kohdat oli just sellaisia, että niitä joutui hinkkaamaan moneen kertaan, muttei turhautumiseen asti. Kolmosessa kohdat, joissa kuoli useammin kuin kerran, oli vielä sormilla laskettavissa ja haaste pikkuisen liian vähissä.

Ymmärrän että itse lähinnä puhun normaalista ja sinä hardcoresta, mutta samoja ajatuksia silti. Aiemmissa peleissä tosiaan oli tiettyjä kohtia joita tuli otettua uudestaan kun haki oikeaa strategiaa "vihuaaltoihin". Kakkosesta tuli ainakin mieleen joku sellainen sisäpiha, jossa sai vääntää ja jossa tiimikaveri oli koko ajan heikossa hapessa vihujen seassa.

Kolmosessa en muista että olisin kovin usein tiimikavereita joutunut virvoittelemaan (koska ne virvoittelivat ns. toisiaan) ja aika nopeasti joku oli mun pelaajaa nostamassa ylös jos sattui tuupertumaan.

Btw. "Horde Command Pack" DLC on näköjään jo levyllä, mutta avatakseen sen joutuu kaivamaan kuvetta:
Gears of War 3 Creator Explains Why They're Charging To Unlock Content that's Already on the Disc
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Pelailtu tässä coop arposena ensimmäistä Gearssia, ja täytyy sanoa että jotenkin designi miellyttää rutosti enemmän. Touhu on jotenkin tylympää ja kylmempää, ympäristöt realistisempia. Edelleen helvetin hyvän näköinen peli.

Ei sillä etteikö kolkki olisi teknisesti parempi.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Gears of War 3:n title update numero kaksi.

Improvements

- A spectator mode option has been added to private versus matches for broadcasting by gaming leagues. One player on each team will be able to choose spectator mode during match set up. The matches will be 4v4 with two spectators
- The Leader and Vengeful medals are now easier to acquire.
- The mutators Roadie Comet and Regen Enemies are now easier to acquire.
- Added an option to disable the HUD during multiplayer games for machinima and video creators
- Added a visual indicator of the next ring's location during the last 10 ring points in KOTH.

Exploit Fixes

- The Onyx Field Engineer medal can no longer be prestiged.
- In Capture the Leader, the overhead Beams on DryDock are no longer accessible.
- While affected by the Smoke Grenade stun, players will no longer be able to take hostages, pick up weapons or revive teammates.

General Fixes

- If there is a host migration during Horde, the match will resume at the same wave.
- Also during Horde, the Combat Engineer ribbon can now be achieved once per wave instead of once per game.
- The Ranked Disconnect stat will no longer increase when quitting a standard Horde or Beast game.
- The cringe from the Mortar will no longer cause players to drop their primary weapon.
- The Hail Mary ribbon is now correctly awarded for long distance Boomshot headshots.
- Maps will no longer be immediately repeated when choosing random map selection.
- If the host pauses during a private versus match the game will continue for other players. The game will still pause in the Campaign, Beast and Horde.
- Potential fix for the rare lost progress issue.
- Potential fix for the rare profile freezing issue.
- Beast leaderboard screen no longer refreshes while sending challenges

Ihan pätevän oloinen lista korjauksia.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Viime päivät on tullut hinkattua tätä Insane-tasolla yksin. Yllättävänkin leppoisaa menoa on ollut. Toki kuolemia on paljon, mutta pääasiassa pelaaminen on ollut nautittavaa. Mukana kulkevasta possesta on apua ns. normikahinoissa, mutta pahemmissa taistoissa täytyy sitten itse näyttää suuntaa. Reipas 2/3 pelistä on nyt ammuskeltu ja jumiin olen jäänyt kaksi kertaa. "Zipline gunker"-kohta oli kerrassaan surkeaa pelisuunnittelua. Löytyihän siihenkin lopulta ratkaisu, mutta pelaajan pudottaminen keskelle välitöntä kuolemaa ei täsmää omiin ajatuksiin laadusta. Toinen hankaluus tulikin sitten erään "BRZRKR":n kanssa, mutta se oli hyvällä tavalla vaikea kohta. Kun sopivan liikkumisstrategian ja aseen löysi niin lopputulos oli triumfanttinen. Kohta olisi edessä ACT 4:n lopussa tulevat panssaroidut otukset, joiden läsnäolo tehnee ainakin yhdestä kohdasta v-mäisen.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Itsehän jumituin täydellisesti siihen lopputaisteluun. Ei mene vaan millään läpi, ja tasonakin HC vaan. Aiemmat Gearsit vedetty samalla tasolla läpi, niinkuin acheevokin sanoo " This aint my first rodeo".
Jotenkin vaan huonosti suunniteltu tuo, ja epäreiluksi tehty mikä tappoi peli-ilon. Kuukauden päivät ollut hyllyssä, pitänee vielä aggroilla ja väkisin pelata läpi ennen kuin tuo erittäin mielenkiintoiselta vaikuttava RAAM´s Shadow-dlc tulee.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Silkkana kuriositeettina muuten huomenna täkäläistä aika klo 11 alkaen brittihyväntekeväisyyden nimissä 48 tuntia hordea insanella livenä @ justin.tv. Facebook kertoo lisää.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Viime päivät on tullut hinkattua tätä Insane-tasolla yksin. Yllättävänkin leppoisaa menoa on ollut. Toki kuolemia on paljon, mutta pääasiassa pelaaminen on ollut nautittavaa. Mukana kulkevasta possesta on apua ns. normikahinoissa, mutta pahemmissa taistoissa täytyy sitten itse näyttää suuntaa. Reipas 2/3 pelistä on nyt ammuskeltu ja jumiin olen jäänyt kaksi kertaa. "Zipline gunker"-kohta oli kerrassaan surkeaa pelisuunnittelua. Löytyihän siihenkin lopulta ratkaisu, mutta pelaajan pudottaminen keskelle välitöntä kuolemaa ei täsmää omiin ajatuksiin laadusta. Toinen hankaluus tulikin sitten erään "BRZRKR":n kanssa, mutta se oli hyvällä tavalla vaikea kohta. Kun sopivan liikkumisstrategian ja aseen löysi niin lopputulos oli triumfanttinen. Kohta olisi edessä ACT 4:n lopussa tulevat panssaroidut otukset, joiden läsnäolo tehnee ainakin yhdestä kohdasta v-mäisen.

Jatketaan tarina loppuun, kun viimein ehti hinkata pelin läpi. Kahden viimeisen Actin Armored Kantusien ja Serapedien kanssa oli paikoin aikamoista vääntöä, mutta eivät kuitenkaan aiheuttaneet edes ohjaimenheittohaluja. Pelin kolmas jumituskohta oli loppupomo, joka jälkimmäisellä puoliskolla vaati useita yrityksiä ja parit palautuspäivät. Onneksi taistelussa oli edes se yksi checkpoint, jotta pystyi hiomaan strategiaa vaiheittain.

Kokonaisuutena Insane oli odotusten vastaisesti suhteellisen vaivaton ja nautittava kokemus, eikä esim. mutatoreja tarvittu. Mukana olevat AI-kamut auttoivat taistoissa ja etenkin vihollisten spottaaminen oli hyvä lisä yksinpeliin. V-mäisin pahis oli kiistatta Gunker lähinnä projektiilihyökkäyksen leviämisen takia.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Gears 3 saa tänään/huomenissa Title Update 4 -merkkisen päivityksen, joka parantaa ja korjaa seuraavihkoja asioita.

IMPROVEMENTS

Savage Drone and Savage Grenadier can now “swat” turn in Beast mode
Spectator mode now starts viewing a player instead of a battle camera
Alternate control users in multiplayer will no longer look at DBNO characters when pressing R3
The crosshair for the Longshot and Hammerburst will now show an X if a shot is obstructed.
KOTH – ring locators are now visible in spectator mode
KOTH – some hill locations have been adjusted

BUG FIXES

The Onyx Guard decoy in Horde will not drop his rifle after exhausting the Vulcan ammo
Clients will no longer be stuck with a “Waiting For Players” message up if the host quits Horde during the progression screen
Chainsaw audio loop will now persist for listeners who leave the audible range and re-enter it
Fixed some instances where special event ribbons would not be properly awarded
COG pistol firing rate has been adjusted to be equal on host and clients
The Flaming Retro Lancer is now available for attendees of the first special event
Fixed some issues fixed related to the destruction of meatbags
The Slab start up screen no longer has debug text
After a host migration in Horde, the waves will no longer go past 50
Cover near the elevator on Hotel no longer allows players to lean outside of the visible area
Grenade throwers that are killed mid-throw will receive credit for any kills that grenade causes
Silverback will be disabled if hit by a smoke grenade when the driver is in the middle of the exit animation
Team Deathmatch time limit no longer resets to 3 minutes when both teams are out of respawns

Lähde: Epic Games
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Onko kukaan nollannut tasoaan saavutettuaan 100 levelin? Pysyykö mitalit ja ribbonit, vaikka nollaa levelin? Itellä vasta level 70 menossa, tarkoitus nollata taso ainakin kerran. :)
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Onko kukaan nollannut tasoaan saavutettuaan 100 levelin? Pysyykö mitalit ja ribbonit, vaikka nollaa levelin? Itellä vasta level 70 menossa, tarkoitus nollata taso ainakin kerran. :)

Kerran on tullut prestige nappia painettua jos sitä nyt voi tässä pelissä sellaiseksi kutsua ja ainoa mitä tapahtuu on tosiaan levelin nollaantuminen. Kaikki jo avattu pysyy auki ja kaikki ribbonit ja mitalit myös mitä on tullut kerättyä ennen re uppia.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Tästä ensimmäiselle halukkaalle Multiplayeriin Commando Dom-skini.

7K6KV-49YJ9-HJBPR-JDR36-F8GGW

Ilmoitathan jos käytät tuon.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360]

Kerran on tullut prestige nappia painettua jos sitä nyt voi tässä pelissä sellaiseksi kutsua ja ainoa mitä tapahtuu on tosiaan levelin nollaantuminen. Kaikki jo avattu pysyy auki ja kaikki ribbonit ja mitalit myös mitä on tullut kerättyä ennen re uppia.

Mistäs tällanen prestige-nappi löytyy??
 
Ylös Bottom