Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gears of War 3 [X360 Hype]

Haha, ihan mahtavaa Marcus-imitointia. Seinäpomppimiselle myös peukkua.

En tietenkään odota noin paljoa, mitä nyt vähän peilin edessä heilun, ei siis mitään vakavaa!
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360 Hype]

Selviääkö Carminen veljeskunnan kolmas jäsen Gears of War 3:ssa, vai kokeeko hän veljiensä kohtalon? Pelaajat päättävät!
The fate of Carmine lies in your hands! For the first time in franchise history, Epic Games and Microsoft are giving fans the chance to decide the fate of a character in “Gears of War 3.” By purchasing avatar gear on Xbox LIVE Marketplace, fans and gaming communities around the globe will decide the destiny of the newest Carmine brother set to appear in “Gears of War 3,” with all the proceeds going to the Child’s Play Charity.

Loput tiedotteesta:

Keeping with the series’ tradition, Clayton Carmine will be introduced in the trilogy’s final chapter, and like Anthony and Ben, the newest rookie brother runs the high risk of meeting an early death. However, unlike in the previous games, the Xbox community will choose whether Carmine lives or dies by purchasing special “Gears of War 3” avatar gear on Xbox LIVE Marketplace. Starting July 29 two new avatar t-shirts will be available on the Avatar Marketplace on Xbox LIVE – one shirt reads “Save Carmine” and the other reads “Carmine Must Die.” By purchasing the “Save Carmine” shirt, you’re casting your vote to let Carmine live in “Gears of War 3.” Conversely, purchasing the “Carmine Must Die” shirt means you want to see Clayton follow in the fate of his brothers.

Fans attending Comic-Con International in San Diego this week will also be able to cast their votes early by purchasing real life limited edition “Save Carmine” or “Carmine Must Die” t-shirts at the NECA booth (#3145) for $20.00. “Gears” fans can also visit the Xbox 360 booth (#5153) to be amongst the first to play “Gears of War 3” Beast Mode throughout the show. Finally, the team from Epic Games, including design director Cliff Bleszinski, executive producer Rod Fergusson and lead writer Karen Traviss, will be signing Comic-Con exclusive posters at the Xbox booth on Saturday, July 24 at 12:00 p.m. PDT.

Child’s Play is a community-based games industry charity dedicated to improving the lives of children around the world. Through their network of more than 60 hospitals and through the generosity of their community of donors, Child’s Play raises millions of dollars each year to donate games, consoles and toys to sick children. The proceeds from the sales of the “Save Carmine” and “Carmine Must Die” avatar gear and limited edition NECA t-shirts will go to Child’s Play, so cast your vote, donate to charity, and get cool “Gears of War” gear! Fans can get up to date information about the fate of Clayton Carmine by visiting www.gearsofwar.com.

Published by Microsoft Game Studios and developed by Epic Games, the “Gears of War” franchise has won over 30 “Game of the Year” awards, sold more than 12 million copies worldwide and redefined the third-person shooter genre for this console generation. The “Gears of War” series is exclusive to Xbox 360 and its riveting multiplayer action makes it one of the most popular titles on Xbox LIVE. The trilogy finale, “Gear of War 3,” will release on April 5, 2011, only on Xbox 360.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360 Hype]

Kyllä!Yksi parhaista räiskintäpeleistä ikinä!Itsestä tuli Gears fanittaja vasta kunnolla kakkososan myötä,ensimmäinen jätti vielä pikkasen kylmäksi.Gears 3 näyttää todella upealta ja lupaavalta.Tulevista peleistä odotan tätä kaikkein eniten!:cool:
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360 Hype]

Gears 2 story oli ihan ok, mutta ei mitenkään mieltä räjäyttävä kuitenkaan. Uuden 4:n pelaajan coopin luulisi jo yksinäänkin tekevän storysta huomattavasti paremman. Lisäksi toivoisin vähemmän putkijuoksua, enemmän valintoja esim eri reittejä, stealth mahdollisuuksia ja muutenkin pelillisesti hieman eri tyylisiä chaptereita.

Moninpeli sen sijaan Gears 2:ssa oli täyttä rautaa, varsinkin Horde mode. Ja peli tuntui ehkäpä parhaalta xbox peliltä koskaan siihen aikaan, mutta jostain syystä peli kävi kovin nopeasti kyllästyttämään. Toivoisin että tähän asiaan ollaan kolmannessa osassa keskitytty. Esim rank systeemi jolla on jotain merkitystä, unlockkattavaa, hahmon kustomointia, challengeja yms

Lisäksi moninpelin osalta toivon että vanha 'aseet ja ammot löytyvät kentästä' tyyli olisi muuttunut moderniin tyyliin, jossa panoksia ja aseita saa vain kuolleilta vihuilta ja kaikki muu valitaan alussa. Jo pelkästään se että saisit alussa valita muitakin aseita kuin aina sama lancer+shotgun+pistooli kombinaatio tekisi moninpelistä huomattavasti mielenkiintoisemman ja monipuolisemman edelliseen osaan nähden. Aseet voisi balansoida ammojen suhteen, esim isompiin mortareihin sun muihin saisi vain 1-5 patia, kun pistooliin yms saisi 100-200 kutia.

Ja vaikka en halua että gearsistä tulee koskaan mitään Cod kloonia, on silti todettava että codin perk systeemi (tai blurin mod systeemi) on yksi tärkeempiä ominaisuuksia cod peleissä, lisää pelin moninpeli ikää huomattavasti ja antaa pelaajalle jälleen lisää ruuvattavaa. En tarvitsisi ehkä suoranaista kopiota tästä, mutta esim muutama attribute hahmolle (strenght, speed, armor, ammo capacity.. jne..) minne saisi tietyn määrän pisteitä sijoitella.
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360 Hype]

Lisäksi moninpelin osalta toivon että vanha 'aseet ja ammot löytyvät kentästä' tyyli olisi muuttunut moderniin tyyliin, jossa panoksia ja aseita saa vain kuolleilta vihuilta ja kaikki muu valitaan alussa. Jo pelkästään se että saisit alussa valita muitakin aseita kuin aina sama lancer+shotgun+pistooli kombinaatio tekisi moninpelistä huomattavasti mielenkiintoisemman ja monipuolisemman edelliseen osaan nähden. Aseet voisi balansoida ammojen suhteen, esim isompiin mortareihin sun muihin saisi vain 1-5 patia, kun pistooliin yms saisi 100-200 kutia.

Jooh, ehkä Horde pelimuodossa tämä voisi toimiakkin ehkä jollain asteella, koska siinä taistellaan vihulaisaaltoja vastaan. Mutta tuollaista systeemiä en toivoisi mihinkään deatchmatch yms., jossa ihan ollaan mies miestä vastaan, nimittäin siitä seuraisi varmasti, että moni ottaisi alussa lähes aina tyyliin jonkun Boomerin tykin ja koittasi spawn raiskata heti alussa sieltä omasta spawinsta asti, niinkuin CoDeissa on tapana tehdä.....
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360 Hype]

Mutta tuollaista systeemiä en toivoisi mihinkään deatchmatch yms., jossa ihan ollaan mies miestä vastaan, nimittäin siitä seuraisi varmasti, että moni ottaisi alussa lähes aina tyyliin jonkun Boomerin tykin ja koittasi spawn raiskata heti alussa sieltä omasta spawinsta asti

No melkeempä ottaa eri aseet spawn raiskauksella mielummin kuin yksi ja sama ase aina ilman spawn raiskausta. Ja totahan voisi tietenkin twiikata pelimuodon mukaan, spawn raiskaus juttu codeissakin olisi niin helppo estää jos kehittäjiä yhtään kiinnostaisi. Mutta kerran Bowling tykkää tuubaa niin minkäs teet :p
 
Vastaus: Gears of War 3 [X360 Hype]

Gears 2 story oli ihan ok, mutta ei mitenkään mieltä räjäyttävä kuitenkaan. Uuden 4:n pelaajan coopin luulisi jo yksinäänkin tekevän storysta huomattavasti paremman. Lisäksi toivoisin vähemmän putkijuoksua, enemmän valintoja esim eri reittejä, stealth mahdollisuuksia ja muutenkin pelillisesti hieman eri tyylisiä chaptereita.

...

muutama attribute hahmolle (strenght, speed, armor, ammo capacity.. jne..) minne saisi tietyn määrän pisteitä sijoitella.

Ei neljän pelaajan yhteispelitila ole mikään tarinan tae. Viihdyttävämmän se pelistä varmaan tekee. Ensimmäiset Gearsit oli helvetin hyviä pelata, poislukien muutamat paskakohtaukset ja liialliset venytykset erityisesti kakkosen lopussa.

Atribuutit on minusta hyvä idea. Onko semmoisia puhuttu tulevan? Vaikea nähdä nimenomaan tähän kaikille markkinoituun peliin mitään tuommoista mikä karsisi ketään pois puikoista edes teoriassa. Pitäisin silti. Hahmoista voisi muokata omaan pelityyliin sopivan: lähitaistelija, tark'ampuja tai välimallin vatnajöökkul.
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Jaha, m$ siirtää julkaisua vain sen vuoksi puolella vuodella, että tienaisi enemmän rahaa. Olipas yllättävää. Seuraavassa pohdintoja.
V**tu mitä paskaa! :mad:
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Joo, kyllä nää Microsoftit taas tiedetään...

Mutta jos nyt saataisiin ihan kunnon peli, eikä mitään keskeneräistä, 6 päivitystä vaativaa lagiroskaa, niin hyvä vaan, että viivästyy.
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Ei pelin julkaisun siirtäminen myöhemmäksi aina tarkoita pidempää kehitysaikaa. Valmis peli saatetaan vain pitää "jäissä" h-hetkeä odotellessa. Näinhän toimittiin mm. Dragon Agen kohdalla, jossa pc-versio oli jo valmis, mutta jäätiin odottelemaan konsoliportteja. edit: toinen, viime aikoina ihastuttanut/vihastuttanut esimerkki on Two Worlds 2, jonka julkaisua siirrettiin jenkeissä ihan vain alkuperäisen julkaisupäivän "huonon" ajankohdan takia. Toki itsekin toivon, että Gearsin kohdalla aika käytetään viimeistelyyn. Boxin paras pelisarja tulee päättää(?) tyylillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Ei pelin julkaisun siirtäminen myöhemmäksi aina tarkoita pidempää kehitysaikaa. Valmis peli saatetaan vain pitää "jäissä" h-hetkeä odotellessa. Näinhän toimittiin mm. Dragon Agen kohdalla, jossa pc-versio oli jo valmis, mutta jäätiin odottelemaan konsoliportteja.

Samoin tehtiin Halo 3: ODST:n kanssa: peli oli valmis jo toukokuussa, mutta julkaisupäivä oli merkattu vasta syyskuulle, joten pelin annettiin lojua valmiina sen pari kuukautta. Gearsille todellakin toivoisi sen ylimääräisen kehitysajan, niin nähtäisiin, millaisen pelin Epic saa aikaiseksi kolmen vuoden syklillä. Studion kannaltakin ihan järkevä siirto, sillä Epiciltä on tulossa People Can Flyn Bulletstorm alkuvuodesta. Harmillisesti eeppinen Killzone 3 vs Gears of War 3 -vääntö jää nyt näkemättä, ellei Sonykin siirrä Killzonea syksymmälle. ;)
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Epiciltä on tulossa People Can Flyn Bulletstorm alkuvuodesta. Harmillisesti eeppinen Killzone 3 vs Gears of War 3 -vääntö jää nyt näkemättä, ellei Sonykin siirrä Killzonea syksymmälle. ;)

Bulletstormista näytetyt pätkät potkivat munille ja kovaa, joten eiköhän sillä saa "Äijä-tarpeensa" tyydytettyä, ainakin Gears 3:n julkaisuun asti:D. Ja tosiaan, itsekin olisin mielellään seurannut tuota KZ3 vs GeOW3- mättöä. Oi sitä itkun ja vihan määrä mitä seuraa, kun KZ3 saa arvosanaksi 9,6 ja GeOW3 9,5 (tai toistepäin, ihan sama)... There Will Be Blood...
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Moninpeli saa luvan olla toimiva ensimmäisestä päivästä alkaen: jos meno on samanlaista kuraa kuin marraskuussa 2008 niin en enää anna sitä anteeksi. Pelaan suosiolla vain kampanjan ja Hordea.

Joku aika siten ilmestyi romaani Gears of War: Anvil gate. Luvassa artikkelia tulevaisuudessa.
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Tänään pitäisi tulla paljastusta Gears 3:n moninpelistä tuossa neljän maissa.
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Kuulostaa ihan hyvältä, pelit isännöidään Epicin servuilla ja betakin luvassa: Gears of War 3:lle moninpelibeta ja omat serverit - Uutiset - XboxFIN.

Ennakoita & hypetystä:
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3181785
http://xbox360.ign.com/articles/112/1126271p1.html
http://kotaku.com/5657554/gears-of-war-3-is-getting-a-multiplayer-beta-next-year

EDIT: Joitakin pointteja
- Pelit pyörivät siis Epicin servereillä, samoin keskustelut
- Profiilit säilytetään Epicin servereillä
- Isännän kuittaaminen ei katkaise peliä
- Submission ja Guardian yhdistetty Capture the Leaderiksi: vastustajan pomo on kaapattava 30 sekunniksi, mutta tämä näkee taktisesti seinien läpi
- King of the Hilliin lisätty aineksia Annexista
- Warzone ja Excecution mukana
- Team Deathmach uutena: molemmilla tiimeillä 20 elämää kierroksen alussa
- Aloitusaseissa viisi vaihtoehtoa kahdessa luokassa: kaksi haulikkoa (perinteinen ja katkaistu) sekä kolme kivääriä (lancer, hammerburst ja uusi pendulum-lancer)
- Uusi yhdellä laakilla tappava snipu, joka pitää ääntä ja paljastaa sijaintisi heti
- Levelisysteemi uusittu, kokemuspisteillä avautuu kilkkeitä itse peliin: erilaisia titteleitä, uusia teloitustapoja jne
- Hahmot liikkuvat nopeammin
- Tähtäimet realistisempia
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

The impossible made possible! Kuulostaa niin mahtavalta, että tuskin tässä kalsareissaan jaksaa pysyä.
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Hyviä ja tärkeitä uudistuksia, toisaalta osa itsestäänselviä, jotka olisi pitänyt olla jo kakkAsessa kunnossa.
Täytynee silti myöntää, että GeoW2:n nettipeliä on kyllä tullut pelattua järjettömät määrät, vaikka sen vioilla täyttäisi lyhyen novellin sivut.
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Kattelin tota previkkaa IGN:ltä ja Gametrailerssilta ja näyttäähän se aika hyvältä. Hahmot liikkuvat sulakammin ja meno on yhtä roisia :cool:
Paljon lisää uusia lopetusliikkeitä ja monipelimuotoja mm. tickereilla ja wretch:illä pelaamista. Kunhan monipeli toimisi miten ovat lupailleet niin huh huh. Tätä todellakin odotellessa.
 
Vastaus: Gears of War 3 [Syksy 2011]

Voi jessus sentään, katsokaapa nyt kaikki tätä:

Gears Of War 3 Video Game, Multiplayer Preview HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

[video=youtube;f_yEgrhiSPM]http://www.youtube.com/watch?v=f_yEgrhiSPM[/video]

Gears of War on goretäyteisin räiskintäpeli nykykonsoleilla, mutta kolmonen heittää touhun jo niin överiksi, etten tiedä mitä tuohonkin sanoisin. Ilmeisesti kuitenkin internet ja väkivaltaviihde ovat tehtävänsä tehneet, sillä en näe tässä mitään muuta kuin puhdasta awesoum-kastiketta.
 
Ylös Bottom