Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 4

Vastaus: Gears of War 4

Sisällöltään iso Title Update 3 tuo lähiaikoina viimeinkin quittereille penaltya ja paljon muita uudistuksia.

Tässä pääpiirteittäin muutokset selostettuna videon muodossa.

Noniin ja tänään se sitten päsähtää linjoille! Enemmän tietoa täällä. Patch notesit täällä.

Ja tulevat kartat selvillä eli Developer Playlistissä nyt Blood Drive ja Clocktower. Tulee sitten jonkin ajan päästä kaiketi puplalle kiertoon. Erittäin hyvältä näyttää, voi melkein jo videon perusteelta sanoa että parempia kuin viime kuun mapeista ehkä hieman tylsähkö ja OP konekiväärillä varustettu Glory. Ei muuta kun kovaa ajoa sitten näille!

[video=youtube;Ly2THb1BXuw]https://www.youtube.com/watch?v=Ly2THb1BXuw[/video]

[video=youtube;wLLb9qODB3o]https://www.youtube.com/watch?v=wLLb9qODB3o[/video]
 
Vastaus: Gears of War 4

Ja tulevat kartat selvillä eli Developer Playlistissä nyt Blood Drive ja Clocktower.

Vanha kunnon Clocktower! Näyttää erittäin hyvältä. Ihan fiksuna juttuna jätetty alakerrasta esteet pois sekä Boomshotille että kranaateille. Ei pääse syntymään sellaisia pullonkauloja kuin ehkä aikaisemmissa Gearsseissa.
 
Vastaus: Gears of War 4

Tulipa sitten julkaisussa hankittua peli. Kamppista en ole vielä jaksanut pelailla, mutta Hordea sitäkin enemmän.

Siinä on jotain rentouttavaa kun tulee duunista kotiin ja haluaa ns. nollata hetken. Hordessa on tiedossa mitä kaikkien pitää tehdä ja hommat ei vaadi juurikaan keskittymistä. Kivaa pelailua.

Mutta

Mitä helvettiä kun jengi lähtee valtaosista matseista helvettiin ennen kuin peli on edes kunnolla alkanut? Mistä tää johtuu? Ei hitto vie voi/saa olla sitä, että kone arpoi "tyhmän kentän" tai jos joku muu pelaaja pelaa samaa classia kuin tämä lähtijä. On nimittäin rahtusen perseenmakua odotella valehtelematta se 5 minuuttia kun tehdään ne hemmetin alkuvalmistelut (valitaan aseet/classit) ja peli lataa mitä ikinä lataakaan. Sitten kun ollaan pääsemässä toimintaan niin ensimmäinen lähtee, josta lähtee sitten ketjureaktion kautta muutkin. Ei sitä insane-vaikeusastetta viitti hirveällä miesvajeella ajella.

Ei voi kuin ihmtellä, että miten tätä ei ole saatu korjattua millään tavalla. Julkaisusta saakka sama tilanne. Tavallaanhan tätä voi tarkastella myös niin päin, että peli on hemmetin hidas "alkujärjestelyineen" Hordea sumpliessa. Siinä kun ei mene tuota viittä minuuttia, vaan yleensä puoli tuntia ennen kuin saa porukan joka jää matsiin. 30 minuuttia odottelua, joka on marinoitu pettymyksellä. Kyllä! Mielelläni! Kiitos!

Sehän toki on itsestäänselvyys, ettei randomjengin kanssa voi 50 aaltoa pelata. Yleensä 10, kun ensimmäinen pomo on kaadettu jengi splittaa. Mutta onhan tuossakin jo semmoinen 25 minuuttia toimintaa ja sopiva aika nollata päivä kahvia lipitellen. On jotenkin kehno tilanne pelin kannalta, että sitä ei voi pelata kuin ns. kavereitten kanssa, jotka a) eivät lähde keskenkaiken ja b) osaavat.

No, semmosta tänään. Aika pistää Gears4 telakalle puoleks vuotta ja kurkata sitten kamppista.

/eimuuta
 
Vastaus: Gears of War 4

Sehän toki on itsestäänselvyys, ettei randomjengin kanssa voi 50 aaltoa pelata. Yleensä 10, kun ensimmäinen pomo on kaadettu jengi splittaa. Mutta onhan tuossakin jo semmoinen 25 minuuttia toimintaa ja sopiva aika nollata päivä kahvia lipitellen. On jotenkin kehno tilanne pelin kannalta, että sitä ei voi pelata kuin ns. kavereitten kanssa, jotka a) eivät lähde keskenkaiken ja b) osaavat.

Minullakin on GoW4 ollut julkkarista asti hyllyssä, mutta nyt viikonloppuna otin sen vasta peluuseen. Yksinpelistä ensin tyypit ja sitten hordeen. Kolme ekaa vetoa kävi juuri noin, että kymppiaallon jälkeen kaikki häipyivät.

Mutta sitten räjähti. Ihan täysin random-porukan kanssa aalto aallolta puskettiin läpi. Kolmenkympin kohdalla yksi lähti veks, mutta kaikki muut jaksoivat 50. aaltoon, joka meni tokalla yrittämällä läpi. Kenelläkään ei ollu edes mikkiä päällä. Hienoa yhteispeliä siitäkin huolimatta. Asiaa tosin helpotti se, että porukassa oli joku ranskalainen huippu-sniputtaja, joka rohmusi puolet tapoista.
 
Vastaus: Gears of War 4

Muutenkin tuo monipelin lataus kestää kohtuullisen kauan. Muistelen, että kakkosessa ja kolmosessa peliin pääsi nopeammin, okei, mut nää olikin vanhalla boxilla...

Peliseuraa hordea varten ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War 4

Heinäkuun päivityspaketti pärähti linjoille eilen. Mukana on kaksi uutta moninpelikenttää (Raven Down ja Reclaimed Windflare). Tässä kuussa saadaan myös kaksi uutta hahmoa (Superstar Cole ja Civilian Anya). Lisäksi Raven Downia päästään pelaamaan 24/7 pelilistana.

Päivityksen Patch Notesit:
Players shot at point-blank range in cover will no longer receive reduced damage
Players can no longer survive under the avalanche on Avalanche
Players can no longer capture the rings in KOTH on Avalanche from below the balconies
Fixed an exploit allowing players to keep weapons after a change in Arms Race
Fixed an issue where players could leave a Ranked Lobby just as they join one without being aware, resulting in a suspension
Updated Palace Guard dialogue to match their intended voice
Improved Oscar's dialogue tuning to match improvements for other characters in the Rise of the Horde update
Horde: Reduced effectiveness of spawn manipulation on Security
Horde: The Sniper's 'Called Shot' mark ability now works when using a turret
Horde: A Scout using Cloak will not break Cloak by roadie running in cover
Horde: Enemies killed by Explosive Headshots will no longer reset the Magic Bullet Multiplier
Improvements to the Lightning Weapon Skin set animation
Fixed display issues with YJeter's Lancer Skin
Added 21 new Country Emblems (available in Gear Packs and Craftable)
Miscellaneous fixes and improvements

Lähde: https://gearsofwar.com/en-us/community/gears4-july-update
 
Vastaus: Gears of War 4

Tuli sitten vihdoin tuo testiversio ladattua koneelle kun peli tarjouksessa windows storessa 26€.

Kampanjaa tunnin pelattuani ei voi kun sanoa että eihän tämä ole lähellekkään sitä tasoa kuin gears 1-3. Vaikka peli onkin samaa putkissa juoksua ja piilossa kyykkimistä joka itselle toimii, hahmot ja tarina eivät. Todella puisen oloisia tyyppejä jotka heittelee mukamas hauskaa läppää kokoajan joka vaan saa masentumaan.

En tiedä kuinka pitkälle tuota kampanjaa saa testiversiossa pelata mutta eiköhän sen loppuun asti vetele ja peli taitaa jäädä kauppaan. Ajatella että meinasin tämän joskus 60€ ostaa...
 
Vastaus: Gears of War 4

Kampanjan alku on pelin huonoin osio. Nuo robotit olivat ainakin itselleni todella tylsiä vastustajia taistelujen käydessä monotonisiksi. Myöhemmin pelissä ilmaantuu muitakin pahiksia, jolloin taistelut muuttuvat vähän kiinnostavimmiksi. Mutta kyllähän näin yksinpelaajalle tämä konsepti on nyt ns. nähty.

Gears of War 5 voisi olla jotain täysin erilaista, kuten esim. FPS-peli, jotta viitsisi rahaa enää lyödä tiskiin.
 
Lokakuun päivitys pamahtaa linjoille tänään.
This Update is a milestone for us for many reasons. Not only does it deliver the last two maps for Gears of War 4, but it also includes support for our incoming Xbox One X Enhancements. We’ll be talking more about the specifics of our Xbox One X Enhancements VERY soon. Stay tuned.

Uudet kentät: Fuel Depot ja Lift Apex

Lähde ja tarkemmat tiedot päivityksestä: https://news.xbox.com/2017/10/20/gears-4-october-update/
 
Aiai vanha kunnon Fuel Depot! Mistähän löytyisi aikaa jauhaa taas lisää Gearssiä!? Olisi taas näköjään aika.



Lokakuun päivityksessä myös kaikkea muuta, infot täällä.
 
Yritin eilen pitkästä aikaa konnektoitua moninpeliin, mutta en saanut matsia aikaiseksi. Kokeilin sekä social quickplayta että ihan core mode / tdm hakua mutta lopetin joka kerta kun hakua oli kestänyt 6-8 minuuttia.

Onko muilla ollut ongelmia, vai pitääkö etsiä syytä jostain omasta setupista? Titanfall 2 löysi moninpeliseuraa minuutissa.
 
Yritin eilen pitkästä aikaa konnektoitua moninpeliin, mutta en saanut matsia aikaiseksi. Kokeilin sekä social quickplayta että ihan core mode / tdm hakua mutta lopetin joka kerta kun hakua oli kestänyt 6-8 minuuttia.

Onko muilla ollut ongelmia, vai pitääkö etsiä syytä jostain omasta setupista? Titanfall 2 löysi moninpeliseuraa minuutissa.

Kyllä olen ainakin siinä käsityksessä että Gearssin moninpeli on ihan sieltä markkinoiden kuumimmasta kärjestä mitä tulee laatuun ja luotettavuuteen. Hyvin harvoin, siis eipä oikeastaan koskaan tilanteita kun ei olisi matsia löytynyt tai päässyt partyyn yms. Bull shittiä. Varsinkin jos yksin hakee matsi pitäisi löytyä aina melko heti. Ehkä minuutinpari jos huonosti menee saattaa kestää. On todennäköistä että vika on sinun päässä. Tilapäistä outagea ei kuitenkaan pois voi sulkea.
 
Viimeksi muokattu:
Ekat 4 chapteria kampanjaa pelattu. Onko loput pelistä yhtä tylsää menoa? Eli koko ajan samaa: liikutaan aukeamalta toiselle ja tyhjennetään vihut niistä

Turhaan tuhlaan aikaa kampanjaan jos on samaa aina
 
Ekat 4 chapteria kampanjaa pelattu. Onko loput pelistä yhtä tylsää menoa? Eli koko ajan samaa: liikutaan aukeamalta toiselle ja tyhjennetään vihut niistä

Turhaan tuhlaan aikaa kampanjaan jos on samaa aina
viides chapter oli kyllä tosi hyvä suosittelen pelaamaan loppuun.
 
Yritin eilen pitkästä aikaa konnektoitua moninpeliin, mutta en saanut matsia aikaiseksi. Kokeilin sekä social quickplayta että ihan core mode / tdm hakua mutta lopetin joka kerta kun hakua oli kestänyt 6-8 minuuttia.

Onko muilla ollut ongelmia, vai pitääkö etsiä syytä jostain omasta setupista? Titanfall 2 löysi moninpeliseuraa minuutissa.

Todella vähän pelaajia Euro-servuilla. TDM ja KOTH core puolelta ja compin puolelta escalationista löytyy iltasin / yöllä vähä niin ja näin pelejä. Muut pelimuodot tyhjillään.
 
Vähään aikaan ei ole peliä tullut pelattua mutta se tuossa oli aina ongelmana että kolmen pelaajan partyna kesti ihan järkyttävän kauan päästä pelaamaan yhtään mitään. Kahdestaan tai yksin pääsi quick playsta (vaimikäseoli) hetimmiten pelailemaan.

Gears 3:ssa ja Judgmentissa ei ollut samoja ongelmia vaan samalla porukalla pelailtiin ilman kummempia odotteluja. Sen takia todella sääli että parempaan suuntaan palannut nelonen jäi selvästi jopa Judgmentin pelitunneista kun ei yksinkertaisesti pääse järkevässä ajassa kavereiden kanssa pelaamaan.
 
Nyt on peli pelattu läpi ja voi vähän mielipidettä kertoa, yksin peli oli aivan uskomatonta paskaa 4 ekaa chapteria ja pelin alkua voisi kuvailla historian hitaimmaksi ja tylsimmäksi ja meinasin myös pelin pelaamisen lopettaa kesken. Tekninen toteutus on onnistunut koska Unreal Engine 4, Moninpeli on myös tuttua hyvää menoa mutta otteluita ei tunnu löytyvän sitten millään? Meinaa 20min mennä että yhden ottelun saa löydettyä että eikö tätä pelaa sitten enään kukaan.

Yksinpeli: 5
Moninpeli: 9
Kokonaisuus: 7

Sen verran olisivat voineet sarjaa muuttaa että vihollinen voi kuolla siihen yhteen lippaalliseen eikä kahteen. Jos tekoälyn kanssa voisi käydä pelissä keskustelua niin se menisi näin kun suojan takaa huudellaan "hei vaihdatko henkesi lippaalliseen lyijyä? En minä niin helpolla lähde "entä kahteen?"
 
Oli yksi suosikki moninpelejä ykkösestä kolmoseen, mutta sitten tuli tämä nelosen pökäle jonka jälkeeen loppui digitaalisten pelien osto kokonaan koska en voinut viedä sitä vaihtoon. Meillä oli yleensä kolmen pelaajan porukka ja pelattiin pääsääntöisesti TDM:ää public puolella, mutta tässä nelosen pökäleessä se pakottaa pelaamaan rankkia silloin ja se on ISO ISO ei. Sitä ei jaksa erkkikään. Vieläkin vituttaa rankasti tuollainen muutos ja varsinkin kun siitä ei sanottu mitään etukäteen ja betassa ei ollut tälläistä rajoitusta sitten julkkarina digi versio ostoon ja sitten puskista sai huomata mitä roskaa ne siellä coalitionilla on menneet tekemään ja rahoja ei saa takaisin.

Sanomattakin on selvää se minkä on muututtava vitoseen jos meinaavat saada mun rahat.

Oletko kokeillut ihan viime aikoina, voisi kannattaa jos näiden moninpeli maistuu. Muutokset kuulostaa hyviltä, mutta itse en ole vielä ehtinyt ottamaan sauhuja näiden uudistuksien jälkeen. Todo listalla on!

 
Ylös Bottom