Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War -peliapu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peetuparta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gears of War -peliapu

mä ainakin räjäytin ne ovet kranaateilla ja juoksin ulos niin sieltä se berkserker tuli perässä ja myös Domi

Jouduin ottamaan edellisestä tehtävästä koska pelissä on selviä virheitä.
Kun minulla alkoi tuo China Shop niin yhtäkkiä multa oli kadonnut kranut (4 kpl) ja se hammer ase???

Nyt tämä tapahtui toisen kerran kun loadasin uudestaan yhden tehtävän taaksepäin niin hammer ase oli vaihtunut sniperin kivääriin??

Mistä tuon hammer aseen saa uudestaan vai saako sitä ollenkaan?

Vai joudunko nyt aloittamaan uudestaan sieltä asti missä mulla oli vielä se hammer ase?

Jouduin ottamaan edellisestä tehtävästä koska pelissä on selviä virheitä.
Kun minulla alkoi tuo China Shop niin yhtäkkiä multa oli kadonnut kranut (4 kpl) ja se hammer ase???

Nyt tämä tapahtui toisen kerran kun loadasin uudestaan yhden tehtävän taaksepäin niin hammer ase oli vaihtunut sniperin kivääriin??

Mistä tuon hammer aseen saa uudestaan vai saako sitä ollenkaan?

Vai joudunko nyt aloittamaan uudestaan sieltä asti missä mulla oli vielä se hammer ase?

Hammer löytyy kyllä aina maisemista, kun sille on tarve.

Kysytäämpäs nyt tyhmänä miten porukka onnistuu tätä oikein moninpelissä harjoittelemaan? :confused: Siis joka ainoa kerta kun pääsen peliin, menee korkeintaan viisi minuuttia ja hosti on potkinut ulos serveriltä vain koska en osaa. Opettele siinä nyt sitten kenttiä tai mitään muutakaan tullaksesi paremmaksi. Omankaan serverin tekeminen ei tunnu oikein auttavan kun sinne ei tunnu ihmisiä ikinä ilmaantuvan.

Itsekkin olen jumissa tuossa viimeisessä mörössä :mad: Ei meinaa sitten millään kaatua.. Saa ampua päähän ja vaikka persieen mutta ei kuole. Harakat yleensä vievät meikeläiseltä hengen. Varmaan kohta tullut tunti tuota tahkottua.

Itsekkin olen jumissa tuossa viimeisessä mörössä :mad: Ei meinaa sitten millään kaatua.. Saa ampua päähän ja vaikka persieen mutta ei kuole. Harakat yleensä vievät meikeläiseltä hengen. Varmaan kohta tullut tunti tuota tahkottua.

Otat ennen sinne taisteluun menoa sen tarkkuuskiväärin siitä oikealta. Menet sen suojan taakse. Kun ne harakat lähtee lentoon sen pomon kimpusta, niin ammut sitä silloin ja pyrit aina osumaan tietenkin päähän. Ja lataamaan niin, että saat bonus damagen. Kun se tyyppi juoksee tarpeeksi lähelle sua, niin pingot karkuun vaunun vastakkaiseen päähän ja jatkat ampumista sieltä. Kyllä sen saa kiväärilläkin tapettua, mutta on vain hitaampaa (tai kranaateilla) - tärkeää on vain että ne linnut ei ole sen ympärillä suojana, kun silloin se ei ota yhtään damagea. Juoksu on harjoiteltava niin, että et kuole siinä ja ajoitus pimeästä poistumiseen on oltava sellainen, että taivaalla aika ajoin lentävä lintuparvi ei tule ja tapa sinua (voivat tappaa vain jos olet varjossa, eli pysyttele valoisassa silloin kun lentävät).

Edit: tota vaunun päästä päähän juoksemista siis harrastetaan niin kauan, että se kaveri tippuu. Aika monta kertaa saa muistaakseni juosta, että se kuolee.

Menihän se sitten vihdoin läpi. Käytin tuohon siis pelkkää sniperiä ja kranuja. Jouduin juoksemaan itseasiassa tuonne toiseen päähän vain kerran. Junttasin örkkiä aina kranulla, sitten kun harakat ovat pois ympäriltä ammuin aina snipulla päähän. Juuri ja juuri siinä kerkiää aina kolme kutia heittämään. Yhteensä ammuin varmaan 8 tai 9 laakia, en ole 100% varma osuiko jokainen juuri päähän.

Oli kyllä sen verran hyvä peli että pitää aloittaa alusta kovemmalla vaikeustasteella.. Myöskin nuoden Tagejen keräily jäi tällä ekalla pelikerralla lähes kokonaan, joten jos vaikka niitä nyt metsästäisi.

Tuossa viimeisessä bossissa voi käyttää myös sellaista taktiikkaa, että ampuu jouskarilla harakat pois sen ympäriltä, vaihtaa sitten snipuun ja lasauttaa muutaman laukauksen ja toistaa kun harakat palaavat. Ite sain näin bossin tapettua vaihtamatta paikkaa ollenkaan, tosin tämä johtui osittain siitä että tekoäly jumitti hetkeksi yhen laatikon taakse. :P

Viimeksi pelasin ennen Halo 3:n ilmestymistä, mutta jäi vaivaamaan:

Jäin vaikeimmalla tasollal jumiin junassa siihen kohtaan, kun piti mennä sinne katolle ampumaan niitä lentoölliäisiä. Melkein lopussa siis. Mikähän mahtaisi olla helpoin tapa päästä eteenpäin?

Rynkkytorni kohta? Rynkkytornilla. Joku muu, no clue koska läpipeluusta on aikaa. Muuten, mikä biisi soi pelin crediteis, sehän on ton yhen ääninäytteliän oma biisi...

Ylös Bottom