Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War Reloaded

Nooo "varmasti" on ehkä vähän väärä sana kuvaamaan, jos 127 pelin jälkeen jäi tän verran näytettävää :D Et kyllä siellä enemmän ropisi seinille ne laukaukset mitä vastustajien kupoliin. Kyllä mä suosittelen syksyllä antamaan tilaisuuden ja keräämään 3 kaveria siihen ja kokeilemaan ainakin! Tiimityö on tärkempää kuin mikään muu aspekti :) Tai sitten täältä riittävästi jengiä ja suomi private pystyyn. Voisin kuvitella että täältä löytyy helposti tarvittava määrä pelaajia, joita muitakin ärsyttää pelisarjassa samat asiat. Kivointahan mitä tahansa on pelata kun kaikki on suunnilleen samalla viivalla!
no ni kuka laittaa hipat pystyyn? mä en osaa tommossista mitään - nimimerkki löytyy daddyraatoz tuolla xboksissa

Aika hukassa itsekin kun luulin että peliä voi ihan jo pelata ja koko beta mennyt ohi. Tai ei täysin ohi mutta luulin että se olisi ollut joskus aiemmin tai jotain. :D

Tännekin tuli koodi peliin, mutta itselläni ei ole koodille käyttöä joten laitetaan jakoon. Siitä nopeimmalle koodi Gears Of War Reloadediin:

FH4WC-4XTPH-CPJGV-QJW29-HTCFZ

Tännekin tuli koodi peliin, mutta itselläni ei ole koodille käyttöä joten laitetaan jakoon. Siitä nopeimmalle koodi Gears Of War Reloadediin:

FH4WC-4XTPH-CPJGV-QJW29-HTCFZ
Menipä se nopeasti eli joku oli jo lunastanut. Olin kahden vaiheilla että tulisiko tätä itse pelattua mutta ajattelin katsoa ainakin onko se yhä vapaa ja eihän se ollut, joten homma ratkaistiin osaltani.

Näistä olisi ihan kohteliasta jos ilmoittaisi jos lunastaa niin ei muut turhaan innostu tai lähde kirjautumaan tileilleen.

Menipä se nopeasti eli joku oli jo lunastanut.
Näistä olisi ihan kohteliasta jos ilmoittaisi jos lunastaa niin ei muut turhaan innostu tai lähde kirjautumaan tileilleen.
Aktiivisia käyttäjiähän foorumilla on kohtuu vähän, mutta jos noi etusivun tiedot pitää paikkansa niin vierailevia lukijoita on useimmiten sadan paremmalla puolen.
Tuo ilmoitteluhan ois hyvä käytäntö, mutta todennäköisesti nuo koodit menee usein vierailijoille, jonka vuoksi kuittausysteemi ei toimi

Esimerkkinä kirjoitushetken data:
Yhteensä: 143 (21 jäsentä, 122 vierasta)

Ylös Bottom