Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Get Shorty - Hyvä Pätkä SPECIAL EDITION (18.3.2005)

Jarmo Hänninen

New Member
18. maaliskuuta 2005 napsahtaa myyntiin über-cool Get Shorty, yksi mageimmista leffoista ikinä... tämä on samaa luokkaa Out of Sight (mieletön juttu) -leffan ja Pulp Fictionin kanssa. Loistava elokuva, joka saa toivottavasti hyvät lisämateriaalit osakseen erinomaisilla äänillä ja kuvalla varustettuna.

GetShortySE_SC_FIS.gif

Huumeiden salakuljetusta. Järjestäytynyttä rikollisuutta. Lainahuijauksia. Tervetuloa Hollywoodiin!

Roolistaan Golden Globella palkittu* John Travolta johtaa säkenöivää tähtikaartia hysteerisen hauskassa komediassa, jota The Times kuvailee sanoin: nerokas, ovela ja hillittömän hauska!.
Lainahai Chili Palmer (Travolta) on kyllästynyt työhönsä. Saapuessaan Los Angelesiin perimään velkoja maineensa menettäneeltä ohjaaja Harry Zimmiltä (Gene Hackman), Chili pitää kiristyspuheensa... ja esittää Harrylle käsikirjoitusideansa. Chili imaistaan silmänräpäyksessä Hollywoodin maailmaan: hän jututtaa filmitähti Martin Weiriä (Danny DeVito), treffailee B-elokuvien kuningatar Karen Floresia (Rene Russo) ja saa jopa pöytävarauksia kaupungin kuumimmista ravintoloista. Itse asiassa elämä hymyilisi tälle uudelle, viileälle tuottajalle, jos huumeliigat ja mafia vaan suostuisivat jättämään hänet rauhaan!

*1996: Paras miespääosa (komedia): Get Shorty hyvä pätkä

Vastaus: Get Shorty - Hyvä Pätkä SPECIAL EDITION (18.3.2005)

Onko järkevää jokaiselle tulevalle julkaisulle tehdä omaa ketjua?
Kyllähän jotkut megajulkaisut sen ansaitsevat, mutta eikö olisi hyvä kerätä suht "tavalliset" julkaisut samaan ketjuun?

nothing sanoi:
Onko järkevää jokaiselle tulevalle julkaisulle tehdä omaa ketjua?

Ei. Jokaiselle ei edes tehdä ;)

Kyllähän jotkut megajulkaisut sen ansaitsevat, mutta eikö olisi hyvä kerätä suht "tavalliset" julkaisut samaan ketjuun?

Sitähän saa aina itse päättää mistä tekee threadin... minä ainakin odotan tätä julkaisua suhteellisen kovalla innolla. Kirjan olen lukenut muutamaan otteeseen ja vanha VHS-naru alkaa vedellä viimeisiään. Kun devu lopulta kokoelmissa on niin varmasti kommentoin siitä... eikä täällä kyllä ole mitään threadien sumaa olemassa, joten ei paniikkia. :)

Hmm, Special Edition -version tarpeellisuutta voi vähän kyseenalaistaa.. Alkuperäinen DVD-julkaisu oli teknisesti ainakin omaan makuun oikein riittävä ja kelpo lätty, vaikkei ekstroilla juhlinutkaan. Noh, eihän nuista SE-uudelleenjulkaisuista haittaakaan ole. Bring it on.

PS. Itse leffasta tykkäsin. Suosittelut.

Erittäin Hienoa!!!!! Olen metsästänyt jo pitkään tätä elokuvaa dvd:lle ja ainoa mihin olen törmännyt on sikahintainen R1 kappale. Kerrassaan mahtava komedia täynnä loistavia kohtauksia. Nyt kun vielä saisi tuosta Fear And Loathing In Las Vegasista kunnollisen R2 version.

Ylös Bottom