Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Getaway hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Jeps, kerran jo nostin tästä älymölyn, mutta ei siitä enempää. Elikkä nuo kuvat tosiaankin ovat feikkejä. Ne ovat joko prerendoroituja tai sitten mahdollisesti jopa (nyt tulee villiväite) valokuvia, joita on Photoshopissa editoitu (itse jopa uskonkin jälkimmäiseen väitteeseen). Olkoot kummin päin tahansa, ne eivät siltikään ole aitoja pelikuvia. En nyt tosin ala väittämään, etteikö PS2:lla pystyttäis tuommoseen graffaan (tai hyvin vastaavanlaiseen), joten turha nostaa mitään suurempaa diiliä tästä. Tosin epäilen, että finaalissa pelissä tekstuurit on noin hienoja, mutta sittenpähän nähdään, kun tämäkin ikuisuusprojekti tulee ulos (joskus vuonna 2004...).

2002 vuonna pelin pitäisi tulla, mutta se voi myöhästyä vuoden tai pari...

Nuo PSXExtremen kuvat näyttivät jo vähän realistisemmilta kun aikaisemmat. Saa nähdä millainen tuosta tulee, ettei vaan olisi tekijöillä vähän liiankin kunnianhimoinen projekti?
Mutta onnistuessaan tuo voi olla todella hyvä, GTA-sarjan realistisempi versio kenties?

No saa nähdä, mutta pitää muistaa pitää ennakko-odotukset sopivan matalalla ;)

Edit: Korjasin kirjoitusvirheen

Toi Audi TT Roadster noissa kuvissa on aika nami. Vaikka toi olisikin k-18, niin se tuskin haittaa, koska by the time toi peli ilmestyy niin nyt 12-vuotiaatkin on täysikäisiä.

Ei ole vieläkään avattu sitä virallista sivustoa, mutta Gamespy on julkaissut reporttia sieltä E3:sta päin, joten asiaa löytyy täältä.

Kattelin noita IGN:n videoita. Näytti aika sulavasti pyörivän ja grafiikkakaan ei ollut aivan ala-arvoista. Ei muuta kuin odottamaan.. nams

Nam, todella hienon näköistä. Lisäksi pidän enemmän tuosta realistisen näköisestä ulkonäöstä enemmän kuin GTA3:n sarjakuvamaisemmasta ulkonäöstä.

Autotkin näyttävät kivoilta, Audi TT Roadster, Range Rover, BMW 520 (vai 525?), Aston Martinilta joku (en muista mallia) Alfa Romeoltakin näyttää olevan ainakin yksi auto (kuvasta ei saa selvää, en tiedä mallia), ainakin yksi Jaguar etc. Kyllä aidot autot voittavat GTA3:n keksityt.

Todella hyvältä näyttää, toivottavasti lopputulos on myös samaa tasoa.

Tosiaankin tämä realistisuus vaikuttaa huomattavasti mielenkiintoisammalta..

66mailia päästä päähän ilman latauksia tai muuta, hmm, onkohan tossa Ferrarin lisenssiä, olis meinaan aika kivaa vetää Lontoon moottoritiellä F40:llä talla pohjassa:) ja nyt on baanaa missä vetää eikä mitään GTA:n kilometrin pituisia moottoriteitä ;)

Tämäkin kuva näyttää pelin realistisuutta ja vauriomallinnusta, tekis mieli vetää tota Hiacee päin ja kattoo kuin lyttyyn nokka menee:)

IGN:n videoihin en pääse käsiksi, noh toivottavasti niitä tulee muuallekkin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Tosiaankin tämä realistisuus vaikuttaa huomattavasti mielenkiintoisammalta..

66mailia päästä päähän ilman latauksia tai muuta, hmm, onkohan tossa Ferrarin lisenssiä, olis meinaan aika kivaa vetää Lontoon moottoritiellä F40:llä talla pohjassa:) ja nyt on baanaa missä vetää eikä mitään GTA:n kilometrin pituisia moottoriteitä ;)

Tämäkin kuva näyttää pelin realistisuutta ja vauriomallinnusta, tekis mieli vetää tota Hiacee päin ja kattoo kuin lyttyyn nokka menee :)

IGN:n videoihin en pääse käsiksi, noh toivottavasti niitä tulee muuallekkin..

Miksi et pääse käsiksi? Minä en ole Insider ja latasin juuri kolme videota. Laatu oli muuten aika surkea, videokamerallla kuvattuja. No näkihän siitä sen, että peli ei hidastellut yhtään, kolareihin tosin toivoisin lisää "puolitoista tonnia rautaa törmää toiseen" efektiä, eli autot menisivät pahemmin kasaan eivätkä vain töksähtäisi päin ja kuuluisi tuulilasin hajoamisesta johtuva ääni.
No onhan tässä vielä monta kuukautta aikaa parannella peliä.

Tuskin on Ferrari lisenssiä, mutta Aston Martineja ja Jaguareja näkyi olevan. Olisipa XJ220 ja V12 Vanquish, siinä olisi kiva kaahata pitkin Lontoota poliiseja väistellen.

Hmm, mulla heittää aina tonne subscription pageen, vaikka mitä oon kokeillu ni aina sinne, oon rekisteröityny free jäseneks ja muuta, ei vaan aukee, missäköhän vois olla vika.. ?

kyllä, Team Soho Da Sonyn peli, eli on hyvin epätodennäköistä että peliä nähtäis muilla kuin ps2:lla :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Hmm, mulla heittää aina tonne subscription pageen, vaikka mitä oon kokeillu ni aina sinne, oon rekisteröityny free jäseneks ja muuta, ei vaan aukee, missäköhän vois olla vika.. ?

Kokeile poistaa koneeltasi se IGNin cookie-tiedosto, se estää sinua katsomasta montaa videoa/kuvaa päivässä.

Itse en ole tuota testannut, mutta kuulemma pitäsi toimia.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom