Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost Recon 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ghost Recon 2

Kyllä siinä voi kesken pelin vaihtaa kumpaan tahansa kuvakulmaan. Moninpelin puolella housti voi määritellä kummasta pelataan.

No ainakin minä odotan tuota peliä. Ensimmäinen osa oli melko vaikea ainakin minulle, joten hyvä, että tästä tulee enemmän "suoran tominnan peli". Tosin toivotaan, että ei mene ihan aivottomaksi räiskinnäksi. Millonkas peli olikaan tulossa, eikös se ollut tässä tai ensi kuussa?

Swindler sanoi:
No ainakin minä odotan tuota peliä. Ensimmäinen osa oli melko vaikea ainakin minulle, joten hyvä, että tästä tulee enemmän "suoran tominnan peli". Tosin toivotaan, että ei mene ihan aivottomaksi räiskinnäksi. Millonkas peli olikaan tulossa, eikös se ollut tässä tai ensi kuussa?
Minä taas toivon, että tästä tulee edellisen kaltainen taktinen ja hieman realistisempi peli. Noita "suoran toiminna" räiskintöjä alkaa olemaan xboxilla aivan riittävästi.

Tämäkin peli tulee vain pahaan saumaan hieman Halo 2n jälkeen. Mutta tulee varmaan hankittua.

Kuulemma erittäin hyvä peli, sitä testanneelta kuultuna. Tämä lähtee kyllä kaupasta kotiin ennen Halo2:sta. Tai ehkä samalla ostosreissulla molemmat sitten :) Tarttee odotella kai sitten Metroid 2:sen julkaisuakin ja ostaa kaikki kolme samalla :D

Swindler sanoi:

Toivottavasti pelistä tulee enemmän suoraa toimintaa, jotta se keräisi ympärilleen suuren live-yhteisön. Liian realistinen ja kämppäämistä suosiva nettipeli ei jaksa kauaa kiinnostaa.

Peli ilmestyy marraskuun 25. päivä. Halo2 saattaa hieman syödä pelaajamääriä vaikka pelit poikkeavatkin toisistaan melkoisesti.

Nisupulla sanoi:
Toivottavasti pelistä tulee enemmän suoraa toimintaa, jotta se keräisi ympärilleen suuren live-yhteisön. Liian realistinen ja kämppäämistä suosiva nettipeli ei jaksa kauaa kiinnostaa.

Peli ilmestyy marraskuun 25. päivä. Halo2 saattaa hieman syödä pelaajamääriä vaikka pelit poikkeavatkin toisistaan melkoisesti.

Se on kyllä ikävää, että GR peleistä ajatellaan vain kämppimisinä, toki sitäkin peleissä on mutta suurimmaksi osaksi SUomalaisten kesken vain pelataan. On tullut niin paljon GR/GRIT pelattua että on vaikea eritellä, mutta aika lähelle voisi mennä, jos vaikka pelasi joka päivä, ja kului kuukausi, niin yhtenä päivänä n.30 päivästä pelit olivat hitaamman puoleisi, kaikki muut kerrat roundi kestää alle 2 min, siinä ei kämppiä kerkiä.

Se on kyllä myös ikävää, että Halo syö pelaajia tältä, itsellä tulee kyllä kaikesta huolimatta käymään juuri toisinpäin, tämä peli on ainoa mikä lopettaa meikäläisen Halot :)

Itse uskon vakaast, että aion tämän pelin hommata. Sen verran mielenkiintoiselta kyllä näyttää. Toivottavasti tällekin niitä pelaajia sitten riittää niin saa kunnon mittelöt aikaiseksi. Aikaa julkaisuun on kummiskin vielä, joten tässä ehtii tapahtua monenlaista.

Siis ei mitään vikaa edellisen kaltaisissa realistisemmissa peleissä ole, päinvastoin. Edellisessä vain ei tuntuvut aina edes näkevän vihollista kun tuli jo nappi otsaan ja tällä kertaa maistuisi toisenlainen näkemys tom clancy peleistä. Olisi kyllä toki mukava jos tulisi joku raven shield tyylinen räiskintä joka ei kuitenkaan yritä olla täyttä realistisuutta tavoitteleva peli.

Arvostelu @ IGN. Hyvät pongot peli sai, grafiikka on kyllä niin nättiä että taitaa jäädä Halo 2 jalkoihin. Peliä on kehuttu (kaveripiirissä) huomattavasti paremmaksi kuin ensimmäinen Ghost Recon tai Rainbow Sixit, siis erittäin lupaavaa toimintaa luvassa.

Kyllä kyllä. Vaikka OXM antoi 7.x niin silti odotan peliä kyllä kovasti. Varsinkin livessä tulee olemaan kova sana. Tämän tyyppinen ammuskelu iskee kuitenkin hieman enemmän kuin Halon "liipasimet pohjaan kun kohdataan" meininki. Pientä miinusta tulee noista framerate ongelmista tosin. Ne pistää hieman mietityttään.

dasb00t sanoi:
Pientä miinusta tulee noista framerate ongelmista tosin. Ne pistää hieman mietityttään.
Se ei kuulemma ole pahaa nykimistä vaan hidastumista, näillä siis suuri ero :) (näkee sitten kunnolla kun pelin koneeseen saa)

Peli on kuuleman jo maahantuojalla varastossa, joten kaupoista sitä voi alkaa löytymään jo huomisesta etiäpäin. ;)

Mikäli co-op on onnistuttu porttaamaan liveen onnistuneesti, lähtee peli vakavan harkinnan alle. Halo2 sitä ei osattu tehdä, ehkä sitten tähän. Samalla tulee mitattua mennäänkö missään vaiheessa Kuninkaan (Socom II) ohitse pelin nettipuolella.

Pienen testauksen jälkeen ensi vaikutelmat ovat aivan loistavat. Peli on TODELLA tunnelmallinen ja nätti. Framerate ei itseäni ainakaan häirinnyt eilisen pelisession aikana. Eilen pelailin ulkomaalaisten kanssa yöllä jotain reilun tunnin Bunker kenttää. Kenttä on ilmeisesti jonkin sortin harjoitusrata tjsp. Olihan siinä hienoja pelejä. Kun makasit hiljaa ruohikon keskellä yrittäen etsiä kiikarilla vihollista niin näet yhtäkkiä vain aseen suulta pienen leimahduksen, kuulet kuinka ensimmäinen luoti menee ylitsesi (kuullostaa muuten todella hyvältä surround vermeistä :) ) ja sen jälkeen ehdit vasta ajatella perääntymistä kun toinen luoti tulee ja kuuluu vain losaus ja henki pois. Tämä on ehkä HIEMAN enemmän mun tyylinen Halo2n päättömän räiskinnän jälkeen. ....vaikka aivan pirun vaikealta tuntuukin ensi alkuun.

Tämä kyllä alkoi kiinnostaa todella. Kerropas dasb00t kumman hankin: tämän vai PES4? GR2:sta kiinnostais kyllä Livessä pelailla. Halo 2 päätön meno alkaa jo hiukan tympimään, vaikkakin on siellä välillä hyviäkin matseja. Tämän pelin tyyli voisi sopia meikäläiselle paremmin.

Perkeleen netti-irssi kun ei toimi :mad:

Teurastaja sanoi:
Tämä kyllä alkoi kiinnostaa todella. Kerropas dasb00t kumman hankin: tämän vai PES4? GR2:sta kiinnostais kyllä Livessä pelailla. Halo 2 päätön meno alkaa jo hiukan tympimään, vaikkakin on siellä välillä hyviäkin matseja. Tämän pelin tyyli voisi sopia meikäläiselle paremmin.

Perkeleen netti-irssi kun ei toimi :mad:
No ostat tietysti molemmat. Ei kahta puhetta. :D Mutta jos ase ohimolla on pakko valita tämän ja pes4n välillä, niin kyllä se vaaka kummiskin, ainakin minun kohdalla, kallistuu pes4n.

dasb00t sanoi:
No ostat tietysti molemmat. Ei kahta puhetta. :D Mutta jos ase ohimolla on pakko valita tämän ja pes4n välillä, niin kyllä se vaaka kummiskin, ainakin minun kohdalla, kallistuu pes4n.

Heh :D arvasinkin että vastaat noin, mutta vaikka jalkapallon ystävä olenkin niin taidan hommata tämän GR2 ensin. Vaikka sitten jouluksi jos tuon pes4 hommais. Saa nyt nähdä...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Plääh. Hyvä peli, mutta röpögrafiikka ja pätkiminen haittaa ampumista ja syö tunnelmaa.

Ylös Bottom