Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä taas toivon, että tästä tulee edellisen kaltainen taktinen ja hieman realistisempi peli. Noita "suoran toiminna" räiskintöjä alkaa olemaan xboxilla aivan riittävästi.Swindler sanoi:No ainakin minä odotan tuota peliä. Ensimmäinen osa oli melko vaikea ainakin minulle, joten hyvä, että tästä tulee enemmän "suoran tominnan peli". Tosin toivotaan, että ei mene ihan aivottomaksi räiskinnäksi. Millonkas peli olikaan tulossa, eikös se ollut tässä tai ensi kuussa?
Swindler sanoi:No ainakin minä odotan tuota peliä. Ensimmäinen osa oli melko vaikea ainakin minulle, joten hyvä, että tästä tulee enemmän "suoran tominnan peli". Tosin toivotaan, että ei mene ihan aivottomaksi räiskinnäksi. Millonkas peli olikaan tulossa, eikös se ollut tässä tai ensi kuussa?
Nisupulla sanoi:Toivottavasti pelistä tulee enemmän suoraa toimintaa, jotta se keräisi ympärilleen suuren live-yhteisön. Liian realistinen ja kämppäämistä suosiva nettipeli ei jaksa kauaa kiinnostaa.
Peli ilmestyy marraskuun 25. päivä. Halo2 saattaa hieman syödä pelaajamääriä vaikka pelit poikkeavatkin toisistaan melkoisesti.
Se ei kuulemma ole pahaa nykimistä vaan hidastumista, näillä siis suuri ero (näkee sitten kunnolla kun pelin koneeseen saa)dasb00t sanoi:Pientä miinusta tulee noista framerate ongelmista tosin. Ne pistää hieman mietityttään.
Eikös ekassa Ghost Reconissakin ollut?Nisupulla sanoi:Mikäli co-op on onnistuttu porttaamaan liveen onnistuneesti, lähtee peli vakavan harkinnan alle.
No ostat tietysti molemmat. Ei kahta puhetta. Mutta jos ase ohimolla on pakko valita tämän ja pes4n välillä, niin kyllä se vaaka kummiskin, ainakin minun kohdalla, kallistuu pes4n.Teurastaja sanoi:Tämä kyllä alkoi kiinnostaa todella. Kerropas dasb00t kumman hankin: tämän vai PES4? GR2:sta kiinnostais kyllä Livessä pelailla. Halo 2 päätön meno alkaa jo hiukan tympimään, vaikkakin on siellä välillä hyviäkin matseja. Tämän pelin tyyli voisi sopia meikäläiselle paremmin.
Perkeleen netti-irssi kun ei toimi
dasb00t sanoi:No ostat tietysti molemmat. Ei kahta puhetta. Mutta jos ase ohimolla on pakko valita tämän ja pes4n välillä, niin kyllä se vaaka kummiskin, ainakin minun kohdalla, kallistuu pes4n.