Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost Recon

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moritz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samoihin aikoihin on tulossa vielä saman yhtiön peli, Sum of All Fears, joka painottuu enemmän sisätiloihin kun taas GR on pääasiassa luonnon keskellä tapahtuvaa nirhaamista.

Kummassakin pelissä on iLink-tuki ja useita moninpelimodeja.
 
Joo, mutta jos seurasitte yhtään (ja jos on samanlainen) SOAF:in PC arvosteluja niin niis sanottiin et jos haluut hyvän sellasen pelin ni jätä SOAF omaan arvoonsa ja hommaa GR.

Ja meikäläisellä on GR:n PC-versio ja sanosin, ettei kannata ruveta tunkemaan niitä kontrolleja PS2:lle tai XBOX:lle.
 
Hei eiks tää Ghost Recon ole ihan hommaamisen arvonen peli? Kertokaa tästä jotain, eiks tää ole vähän Socomin ja Conflict:desert stormin tyylinen?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Hei eiks tää Ghost Recon ole ihan hommaamisen arvonen peli? Kertokaa tästä jotain, eiks tää ole vähän Socomin ja Conflict:desert stormin tyylinen?
Rainbow Sixien tyylinen, jos olet pelannut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Ja meikäläisellä on GR:n PC-versio ja sanosin, ettei kannata ruveta tunkemaan niitä kontrolleja PS2:lle tai XBOX:lle.

Jep,itsekkin olen hieman samaa miettinyt,kyllä näissä fps-peleissä hiiri on aina hiiri.Olen nimittäin pelannut kyllä aika paljon myös Haloa verkossa ja tullut siihen tulokseen,että kyllä se Hiiri on ylivoimaisesti paras ohjain tarkkuuden suhteen,konsolin padillä saa kyllä harjoitella aika tavalla,ennen kuin verkkopelit alkaa sujumaan tarkkojen ja nopeiden tähtäysten merkeissä...XB:lle kuitenkin tulee vielä se Claw-systeemi,eli USB-liitännäisen pc-hiiren voi kytkeä tohon Claw-ohjaimeen.
 
Ohjaus olisi toimivin silloin, jos olisi hiiritähtäys yhdistettynä padilla mahdolliseen analogiseen liikkumiseen, mitä taas ei näppiksellä saa. Onko tämä claw sellainen??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Ohjaus olisi toimivin silloin, jos olisi hiiritähtäys yhdistettynä padilla mahdolliseen analogiseen liikkumiseen, mitä taas ei näppiksellä saa. Onko tämä claw sellainen??

http://www.teamxbox.com/news.php?id=3114
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Jep,itsekkin olen hieman samaa miettinyt,kyllä näissä fps-peleissä hiiri on aina hiiri.Olen nimittäin pelannut kyllä aika paljon myös Haloa verkossa ja tullut siihen tulokseen,että kyllä se Hiiri on ylivoimaisesti paras ohjain tarkkuuden suhteen,konsolin padillä saa kyllä harjoitella aika tavalla,ennen kuin verkkopelit alkaa sujumaan tarkkojen ja nopeiden tähtäysten merkeissä...XB:lle kuitenkin tulee vielä se Claw-systeemi,eli USB-liitännäisen pc-hiiren voi kytkeä tohon Claw-ohjaimeen.

Mitenkäs tähtäyksen realistisuus?? Armeijan käyneenä tiedät varmaan kuinka yllättävän hankalaa on osua nopeasti kääntyviin tauluihin rynkyllä. Mieti sitten siihen että liikut itse samalla ja kohde liikkuu samalla. Entäs muilla aseilla, kuten pistoolilla, sitten . Se se vasta sohimista on
 
Gamezone antoi pelin X-Box-versiolle kokonaispistearvoksi 9.5. Tuskinpa PS2 versio tulee eroamaan tuosta merkittävästi.
 
Ostimpa eilen porsaan säkissä ja en pettynyt.
Käänöstyö jättää toivomisen varaa, mutta ei sekään ihan kammottava ole.
Jonkinnäköinen moninpelikin näkyi löytyvän, pitänee testata.
Vaikuttaa kyllä paremmalta kuin desert storm pienen testauksen jälkeen..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jujze
Jonkinnäköinen moninpelikin näkyi löytyvän, pitänee testata.
Vaikuttaa kyllä paremmalta kuin desert storm pienen testauksen jälkeen..


Itse olen päässyt kokeilemaan peliä parissa quick missionissa ja kun Conflict: DS:n oli tottunut niin jäi todella kaipaamaan sen käskytysjärjestelmää, joka ainakin mielestäni oli juuri tarpeeksi kätevästi toteutettu... muuten peli on kyllä nätisti toteutettu, vaikka en voikkaan vielä sanoa kovinkaan kattavaa mielipidettä, koska en ole kerennyt oikeen pelaamaan vielä.
 
Peli vaan paranee pelatessa.
Voitte unohtaa vaikeusasteet recruit ja veteran, Pelatkaa vaan elite tasolla ja nupit kaakkoon (mahtavat äänet) niin johan on hubaa.
Käskytysjärjestelmä DS:n tapaan olisi ollut hyvä, mutta menihän tuo läpi jo eilen, jolloin avutui GC:desert siege- kamppanja. Onneksi en ostanut getawayta, kun hiukan epäröin.

Tällähetkellä arvosana 9,13
 
Ihan hyvältä vaikuttaa näin pikaisen testauksen jälkeen, mutta missä on se luvattu iLink-peli? Maaston tarjoamat lukemattomat suojapaikat olisivat tarjonneet kyllä mitä parhaimman moninpelin PS2:lle. Nyt esim. kahdestaan hakattava Deathmatch jaetulla ruudulla on vain OK - se olisi pienellä panostuksella voinut olla paljon enemmänkin. X-Box-versio vetää näin pidemmän korren juuri hyvän moninpelinsä ansiosta.
Joka tapauksessa peli on selvästi parempi kuin Conflict. Ghost tarjoaa paljon enemmän "siellä olemisen" tuntua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Moritz
Kummassakin pelissä on iLink-tuki ja useita moninpelimodeja.

Ei ole ainakaan Ghost Reconissa. GR:n PS2-versiossa on tietääkseni vain 2p Deathmatch, Xboxin 16p DM. Kontrollit on yllättävän hyvät PS2-ohjaimella.
 
Tuli itekki ostettua noin pari viikkoo sitte ja täytyy sanoo et on se paras sotapeli socomin ohella mitä ps2 o.Grafiikka ei oo ehkä mitään kaikkein parasta mut huippupeli silti.
 
Mullakin tuli tämä nyt sitten hankittua ja onhan tämä PS2:n parhaita sotapelejä. Ainakin mun mielestä tämä on selvästi Conflictia parempi, ja konrollitkin tuntui todella hyviltä. Grafiikka on aika keskinkertaista, mutta ei se kovin paljoa haittaa. Neljä tehtävää olen vasta pelannut ja tähän asti on tuntunut todella hyvältä peliltä.
 
Omistan CDS:n ja se on todella hyvä kaverin kanssa mutta yksin ihan huono. Siispä kun kuulin jostain et Ghost Reconissa tai jossain muussa tän genren pelissä pitää pelata yksinpelissä eka kentät läpi että voi mennä ne moninpelin.. Onko näin? Jos on niin en aio millään varmaan hankkia tätä koska tylsää pelata 2 kertaa samat kentät läpi.
 
Ylös Bottom