Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghostbusters: The Video Game [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C0bra
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse pelasin tuon läpi silloin kun se alunperin julkaistiin ja mun mielestä peli oli hemmetin hyvä ja oikeastaan kolmas ghostbusters leffa.
Kertaakaan en turhautunut, mutta se saattoi jälleen johtua siitä, että pelasin pelin helpoimmalla läpi.
Näiden kultaisten muistojen takia varmaan jää kyllä remaster hankkimatta.

Itse pelasin tuon läpi silloin kun se alunperin julkaistiin ja mun mielestä peli oli hemmetin hyvä ja oikeastaan kolmas ghostbusters leffa.
Kertaakaan en turhautunut, mutta se saattoi jälleen johtua siitä, että pelasin pelin helpoimmalla läpi.
Näiden kultaisten muistojen takia varmaan jää kyllä remaster hankkimatta.

Itsekin muistan pitäneeni kovasti pelistä aikoinaan, mutta pelit kehittyvät ja se mikä oli toimivaa silloin ei välttämättä ole sitä nyt. Samasta syystä hommaan pelin vasta todella isosta alesta, kullitetut muistot varmasti tekevät pelistä paremman kuin se todellisuudessa on.

Oman kipaleen, kun löin päälle, niin heti huomasi, että ovat pelkkää resoluutiota näköjään vain nostaneet. Ei tässä kyllä mitään muuta ole taidettu tehdä ja vaikka mainostivat, että tekstuureita parantaneet, niin ihan samalta ne omasta mielestä näyttää, kuin viime viikolla pelaamassani PS3-version demossa.

Älkää maksako 30€ tästä vaan odottakaa suosiolla alennusta ja jos haluaa peliä pelata ekan kerran, niin kannattaa melkein metsästää Xbox 360 (taitaa olla taaksepäin yhteensopiva Onella) tai PS3 versio halvalla.

Tämmöiset remasteroinnit voisi jättää tekemättä, jos ei edes vähän viitsi panostaa ja nyt selvisi, että miksi tästä ei löytynyt pelikuvaa ennen julkaisua:mad:

Ylös Bottom