Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gigantin valikoimista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaah, ainakin minä olen Gigantissa saanut tarpeeksi hyvää palvelua. Ei ne myyjät aina jaksa kaikkia asiakkaita kiertää ja kysyä tarvitseeko apua. Itse ainakin kävelin myyjän luokse ja kysyin kysyttäväni ja sainpa vielä asiallisen vastauksen. Jos itse vähän viittii vaivautua niin varmasti palvelua myös Gigantissa saa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
180-199 riippuu millä tuullella myyjät sattuu olemaan.

Onko kukaan huomannut että Gigantin palvelu on perseestä(ainakin oulun gigantin). Kaverini kanssa tultiin tekemään Gamecube kauppoja, oltiin ainoat asiakkaat mitä yksi mummo katteli paahtimia, myyjiä oli kymmen kunta joista 2 katseli lätkämatsia telkkareista, yksi esitteli paahtimia mummolle, loput puhelivat keskenään, yksi taisi olla vielä paskalla. Siinä sitte peli ja muistikortti käessä seikkailtiin pitkin kauppaa, mentiin tiskille jonka takaa unisen oloinen ukko neuvoi meidät toiselle tiskille, mentiin sinne, seisottiin siinä joku kymmenen minsaa eikä palvelua kuulunut. Mentiin kassalle joka ei osannut auttaa sanoi että asian tunteva myyjä tulee kohta, no mentiin takaisin tiskille ja ootettiin toiset kymmenen minsaa silloin myyjä tuli ja kaverini sai gamecuben! Mistä Gigantin myyjät saavat palkkansa, tyhjän panttina olemisesta vai?

Samanlaisia kokemuksia minullakin, Yoshin tavoin, Oulun Gigantista. Kukaan ei tunnu tietävän Gamecubesta juuri mitään, varsinkaan ne juniorit, jotka hengailivat NGC-hyllyn vieressä Gigantti-paidat päällä. Kyselin hyllyssä näkymättömiä lisätarvikkeita, mm. Wavebirdiä - kommentti oli "Tässä on kaikki". Kysyin, saako tavaraa tilaamalla - kommentti, "Tässä on kaikki". Sitten paloi hihat ja päätin jututtaa oikean seinän "palvelutiskillä" norkoilevaa myyjäjoukkoa. Hyvä, ettei suut loksahtaneet, kun kyse olikin Gamecubesta. Joukkoon mahtui yksi ammattilainenkin, joka osasi vastata sekä hintauteluihin, että tiesi myös, että Wavebirdiä onkin varastossa, mutta jullit eivät olleet kantaneet esiin.

Niin, Gamecube 189e - ilman Marioita ja muistikorttia.

Giganttiin menen silti ostamaan - hinnan takia - Wavebirdin ja Cuben. Palvelua en voisi missään nimessä kehua. Onneksi ulko-oven vieressä on automaatti, jolla voi antaa palautetta. Annan aina ohikulkiessa, koskaan ei ole vielä tarvinnut kehua ...

-=Pacdam=-

Ensi kerralla kun menette kauppaan, mihin tahansa kauppaan, niin ottakaa ensimmäistä naismyyjää hihasta kiinni ja homma toimii. En tiedä mikä siinä on, mutta kolmijalkaiset eivät osaa sitä hommaa, mutta kun remmiin astuu nainen, niin tuloksia syntyy.

Kassalle en eksy, jos myyjänä on mies. Eilen ostin Gigantista pölynimurin ja en kerennyt kuin hipaista rivin ensimmäistä imuria, kun jo selän takana naismyyjä kyseli, että miten voi olla avuksi.

Ja niillä harvoilla kerroilla milloin naismyyjä ei ole onnistunut antamaan minulle kaipaamaani vastausta, niin hän on osannut ohjata minut henkilön luokse, joka vastauksen tietää.

Kyllä hävettää olla mies.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rugueux
Ensi kerralla kun menette kauppaan, mihin tahansa kauppaan, niin ottakaa ensimmäistä naismyyjää hihasta kiinni ja homma toimii. En tiedä mikä siinä on, mutta kolmijalkaiset eivät osaa sitä hommaa, mutta kun remmiin astuu nainen, niin tuloksia syntyy.

Kassalle en eksy, jos myyjänä on mies. Eilen ostin Gigantista pölynimurin ja en kerennyt kuin hipaista rivin ensimmäistä imuria, kun jo selän takana naismyyjä kyseli, että miten voi olla avuksi.

Ja niillä harvoilla kerroilla milloin naismyyjä ei ole onnistunut antamaan minulle kaipaamaani vastausta, niin hän on osannut ohjata minut henkilön luokse, joka vastauksen tietää.

Kyllä hävettää olla mies.

Totta, totta. On ne naiset ihmeellisiä olentoja :) Osaavat aina olla ystävällisempiä kuin rumempi sukupuoli, siis ainakin asiakaspalelupuolella...

Ylös Bottom