Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kojootit jatkaa vahvoja otteita, ja-tappio devilsseille ja rökäletappio duckseja vastaan kiitos loistavan maalivahtipelin. Toki oli ducks niskan päälläkin kun ei tuntunut kojootteja kiinnostavan luistelu eikä kiekollinen peli :)

LA, CHI ja Dallas jäljellä.

Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Torontonkaan peli ei kyllä sitten saa millään tuulta purjeisiin. Noh, vastuksetkin oli nyt kovia, joille tappiot tuli. Aluksi Rangers kaatui 5-4 ja peli oli kyllä aikamoista. Maaleja tuli paljon ja outojakin sellaisia, mutta voitto napsahtikin vaikkakin voitto olisi ihan hyvin voinut mennä New Yorkkiinkin. Tokassa pelissä Coloradoa vastaan oli kyllä hienoa myllytystä ensimmäisen erän ensimmäiset 10 minuuttia. Eipä tullut tietenkään iskettyä ja peli valahti hiljalleen Toronton päätyyn. 0-2 tappio siitä sitten lopulta tuli. Pahaan paikkaan tuli ensimmäisen erän uinahdus, sillä Colorado iski 0,3 sekuntia ennen erän loppua. Siinä oli se ratkaisu peliin. Bostonille tuli myös takkiin 1-3 vaikka taistelu oli kovaa. Jäähyjä tuli ihan karmea määrä ja epätavallisesti myös tietokone napsi monta jäähyä. Tietokone nappas mm. Phaneufille suihkukomennuksen. Siinä sitten sätkin varmaan yhteensä 20 minsaa alivoimalla :D

Aika aikaisessa vaiheessa kautta alkaa kyllä homma rasittamaan. Mistään ei uppoa edes tuurilla. Viime kaudella tuli kuitenkin voitettua pelejä, joita vastustaja hallitsi, koska itsekin pystyi tekemään maaleja. Nyt tulee hyvällä syötöllä näitä 1 ja 2 maalin tappioita.

Jäljellä vielä Pittsburgh, Philadelphia, Montreal, Winnipeg ja Ottawa. 3 voittoa näistä tavoitteena. Mikäli niitä tule, niin 10 ensimmäisen pelin saldo näyttää aika karmealta :D

Oli muuten Edmonton-peli varmaan maailman vittumaisin ikinä. Laukakset 23-16 mulle ja maalit 3-7 Edmontonille. Ei voi jumalauta mennä kuudestatoista seittemän sisään. Mason maalilla torjuntaprosentti himpun päälle 40 tokan erän puolessa välissä kun Harding luukulle. Kaverista piti tulla uus ykkösveska mutta näyttää siltä että lähtee kohta kiertoon ja halvalla jos nää otteet jatkuu. Samalla omat koneen ohjaamat jätkät ottaa jäähyjä millon missäkin ja surffaa ihan mihin sattuu niin ettei toivoakaan syöttää kellekkään.

Nakertaa tällänen saatana...........

Jees, tämä on kuin omasta suusta.

Lähes kymmenen minsaa pyörittiin edmonttonin päädyssä: 1 maali ja edmonton neljä minsaa: 6 maalia. Ja laukaukset mulle 20+ -11. 6-1 tappio, tavallista vittumaisempi oikeusmurha :)

Mutta niinhän se vain on, että hyökkäysajalla ja vedoilla pelejä voiteta ;)

FYI Nashvillen ticki. Iltaisin pyritään olemaan linjoilla...

Tick 2

Nashville @ Edmonton
Nashville @ Vancouver
Nashville @ Calgary
Nashville vs. San Jose
Nashville vs. Tampa Bay
Nashville vs. Anaheim

Edmonton huomenna taas varmaankin paikalla iltasella. Vielä ois pelit tässä tickissä Nashville,Calgary ja Vancouver.

PS. Pojat opetelkaa tekemään maaleja. ;) Dubnyk kyllä piristyny tähän toiseen tickeriin.

Ottawan osalta ticki avattu 2-1 jatkoaika tappiolla Rangerssejä vastaan. Ottelu meni täysin penkin alle senatorsseilta ja melko iloinen olin kun edes jatkoajalle asti pääsin.. Huomenna aamupäivästä kerkeen varmaan pelailemaan lisää ja sitten todennäköisesti vasta lauantaina, vastassa siis Carolina, Philadelphia, Toronto, Winnipeg(tätä matsia odotan erityisen innolla, nimittäin pääsee playoff revanssi mielessä kohtaamaan Jakken), Columbus, Florida.

Ottawan osalta ticki avattu 2-1 jatkoaika tappiolla Rangerssejä vastaan. Ottelu meni täysin penkin alle senatorsseilta ja melko iloinen olin kun edes jatkoajalle asti pääsin.. Huomenna aamupäivästä kerkeen varmaan pelailemaan lisää ja sitten todennäköisesti vasta lauantaina, vastassa siis Carolina, Philadelphia, Toronto, Winnipeg(tätä matsia odotan erityisen innolla, nimittäin pääsee playoff revanssi mielessä kohtaamaan Jakken), Columbus, Florida.

Carolina heti aamusta linjoilla, kunhan heräilee. Tod. näkösesti tuossa 10-11 aikoihin.
Se olis hyvä jos saataisiin tuo meidän peli alta pois heti aamusta. Mun aikataulut loppuviikkoon/ensi viikon alkuun niin epäselvät.

E: Myös muille vastustajille (PHI,CHI,WIN), carolinan tavoittaa parhaiten huomenna 11-15 välillä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Carolina heti aamusta linjoilla, kunhan heräilee. Tod. näkösesti tuossa 10-11 aikoihin.
Se olis hyvä jos saataisiin tuo meidän peli alta pois heti aamusta. Mun aikataulut loppuviikkoon/ensi viikon alkuun niin epäselvät.

Joo yritän ilmestyä noihin aikoihin boksille :)

San Jose iskee tässä ticketissä kerran kotona Anaheimia vastaan ja loput pelataan pitkän vieras rundin aikana, NJ,BOS,NSN,DET,NYI.

Tänään satunnaisesti illalla.
Pe: n.17-18 ja mahdollisesti 21 jälkeen.
La-Su, satunnaisesti, (sopimuksen mukaan)

Mites LA:n vastustajille kävisi tänään geimit? En ole käynyt vielä katsomassa, että ketä kaikkia vastaan mulla oli, mutta ilmeisesti ainakin NJ ja Kojootit on vastassa. Oon varmaan ite taas klo. 18 jälkeen valmiudessa, joten laittakaahan ehdotuksia/toivomuksia peliajoista.

Mites LA:n vastustajille kävisi tänään geimit? En ole käynyt vielä katsomassa, että ketä kaikkia vastaan mulla oli, mutta ilmeisesti ainakin NJ ja Kojootit on vastassa. Oon varmaan ite taas klo. 18 jälkeen valmiudessa, joten laittakaahan ehdotuksia/toivomuksia peliajoista.

isketäänkö revanssi käyntiin siinä klo 18?

Calgary linjoilla to tästä hetkestä tonne n. 16 asti. Perjantaina-Sunnuntai pitkin päivää, välillä toki menoja. ;) Calgaryn kausi lähtenyt yskähdellen käyntiin. Mielenkiintoinen ja haastava tikki edessä. Mielenkiintoisimmat vastukset tietty oman divarin sisältä. ;) Saadaan kausi kunnolla alkuun ku oman divarin tiimejä tulee Calgaryyn. Kädet hikoo jo nyt pienestä jännityksestä. :D Onhan nää pelit kuitenkan maailman tärkeimpiä pelejä. Tappion tullessa elämä pilalla, joten siihen malliin pelataan. Calgaryn pelistä ei voi kuin sanoa, etä parannettavaa oon nähnyt kaikessa. Puolilla valoilla mennyt aiemmat pelit. Toivottavasti täs tikissä homma toimii paremmin.

Winnipeg, Montreal, Philadelphia ja Pittsburgh. Tänään passaisi pelit klo 22 aikaan, jos tiedätte tulevansa linjoille silloin, nii laittakaa tänne viestiä.

Meillä on tuplamatsi taasen, taitaapi olla sama kalenteri kuin edellisellä kaudella...Tänään ehkä joskus kasin maissa linjoilla parin pelin ajan, jos ei niin eiköhän saada vkl aikana väännettyä kuitenkin.

isketäänkö revanssi käyntiin siinä klo 18?

Onnistuisko seiskalta? Saattaa nimittäin olla, että on vielä tossa duunin jälkeen hieman menoa, niin sitten olisin ainakin varmasti paikalla. Voin myös käydä kasin aikaan ihmettelemässä, että saataisko milesin kanssa otettua myös matsi tai pari.

Meitsi voi ainakin tulla seiskalta haastaa Kingsejä!

Onnistuisko seiskalta? Saattaa nimittäin olla, että on vielä tossa duunin jälkeen hieman menoa, niin sitten olisin ainakin varmasti paikalla. Voin myös käydä kasin aikaan ihmettelemässä, että saataisko milesin kanssa otettua myös matsi tai pari.

Onnistuu

Winnipeg Jetsillä olisi vielä jäljellä:

Pittsburgh, Toronto, Ottawa, Philadelphia, Tampa Bay

Ticci alotettiin kahdella tappiolla. Ensiksi kovan painostuksen ja hallinnan jälkeen kirvelevä tappio New York Rangersille viime hetken maalilla. Vielä kun juuri pääsi kehumasta Pavelecia niin välittömästi tultiin takaisin päin ja kovaa. Toisessa pelissä tuli kuokkaan rankkareilla Carolinaa vastaan. Huomaa kyllä että nämä viime kaudella huonommin sijoittuneet ovat painaneet "kesän" kovasti hommia ja ovat nyt paljon valmiimpia kuin viime kaudella. Lupaa jopa vielä tasaisempaa ja hurjempaa runkosarjaa itään kuin viime vuonna.

Jets tänän linjoilla klo 18 eteenpäin, joten yllä olevia kaveruksia linjoille!

Buffalo olisi tässä 12.45-13.45 verran peleillä, sekä sitten illemmalla vähän paremmin, sulkapallohommia tuossa kahden jälkeen.

Vastassa vielä Florida x2, Tampa ja Montreal.

Ylös Bottom