Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Anaheim odottaa edelleen elonmerkkejä Nashvillestä.

Ticki mennyt suurimmaksi osaksi pieleen hienojen maalivahtikokeilujen vuoksi. Gibson osoittautui täydeksi flopiksi ja Andersenkin oppi imuroimisen taidon. Maalivahdeista kokeilematta on vielä Fasth. Jos ei lähde hänelläkään sujumaan, niin sitten Ellisin laittaminen takaisin 2. molkeksi on tosiasia.

Ihan vertailun vuoksi: kaikki 2. molket joita oon puluuttanut ovat päästäneet sen 3 maalia vähintään yhteen peliin. Hiller sen sijaan on päästänyt 24 pelaamassaan ottelussa maksimissaan 2(!) maalia. Ja Hillerin pelaamista otteluista vain 4:stä on poistuttu ilman ainuttakaan pistettä. (Ja taas tuli ylistettyä Hilleriä :p)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kojootit ehkä tänään illalla linjoilla, huomenna pitkin päivää. Neljä matsia taisi olla vielä tikkerissä...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Columbuksella jäljellä Boston, Montreal ja Nahsville. Voisin tänään olla sovittuna aikana alkuillasta pelaamassa täsmäiskuja jos joku jotain aikaa sattuu tarjoamaan tätä kautta. Huomenna myös saatavilla noin klo 14 eteenpäin jatkuvalla syötöllä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

San Jose tänään linjoilla n18 alkaen ja tuonne n.20 asti, mahdollisimman paljon pitäis saada pelattua ku muuten aika tiukilla!
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kekko koitan klo 1930 tulla kattelee jos saatas pelattua peli. Muistaakseni mul oli sua vastaa. Ton aikasemmin ei uskalla kun eilinen saunailta on laittanu kädet täriseen niin ettei ohjain pysy näpissä
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

San Jose tänään linjoilla n18 alkaen ja tuonne n.20 asti, mahdollisimman paljon pitäis saada pelattua ku muuten aika tiukilla!

No voi vihtori. Juuri toi väli ei mulle passaa millään kun pitää toi velipoika heittää takasin valtion palvelukseen.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Millos tämä detroitin uusi jantteri on paikalla? Saisi tämänkin tikin valmiiksi.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Edmonton Oilers
2. Winnipeg Jets
3. Toronto Maple Leafs
4. Anaheim Ducks

En muista monta voittoo ja monta tappiota, mutta tappioita aivan liikaa. Mun kakkosveskat on ihan suoraan sanottuna paskoja. Taidan pelata koko kauden Hillerillä ja jättää väkisin Ellisin peluutuksen sinne viimeseen 9 peliin.

Tästä tuloksesta ei voi kuin parantaa, joten suunta ylöspäin. (Tais olla paskin ticki tän koko gmc:n aikana...)

Kiitos 2. maalivahtien.
Kyllä, käytän paskan tickin syynä maalivahteja.
Kyllä, selityksiä riittää ;).
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

No voi vihtori. Juuri toi väli ei mulle passaa millään kun pitää toi velipoika heittää takasin valtion palvelukseen.

Heitä mulle viestiä kun oot boksilla, jätän boksin päälle jos sattuu että ehdin ottaa matsin tuossa hommien ohessa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Nashville pelannut Vancouveria ja Anaheimia vastaan.

Neljä matsia olisi vielä jäljellä. Tiedoksi, että tänään en enää ole linjoilla. Viikolla taas sitten uudestaan. Hieman pelkään, että huomenna en ehdi linjoille. Who knows.. kolistellaan nuo loput viikolla.

Tick 6
Nashville @ Vancouver 0-1 OTL
Nashville vs. Buffalo
Nashville vs. Phoenix
Nashville @ Columbus
Nashville vs. Anaheim 2-1 W
Nashville vs. Calgary
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Chicagolla T.Ruutu AHL:ssä palkkakaton takia, onko sallittua ? Kelpaisi varmasti monelle joukkueelle kenellä capissa tilaa. :)

Pääsipäs vilperi taas sanomaan :) Joo tosiaan en tiedä mitä edellinen GM on hommannut että näin on päässyt käymään mutta kyllä minä ilomielin Tuomosta luovun. Tosin kannattaa sitte tarkistaa myös muitakin jengejä, esim. k3k3n mainitsema Detroit ja tossa ku nopeasti kattelin ni löyty tämmösiä:

Edmonton: A.Rome 1-suunt 1,605milj , B.Eager 1-suunt 1,1milj
Rangers: R.Scuderi 1-suunt 3,555milj
Sharks: C.Fraser 1-suunt 1,095milj
Vancouver: V.Leino 1-suunt 4,500milj
Boston: J.Lehtivuori 1-suunt 1,650milj
Buffalo:C.Mccormick 1-suunt 1,2milj
Carolina J.Corvo 1-suunt 1,350milj
Colorado: G.Zanon 1-suunt 2,330milj
Columbus: N.Nikitin 1-suunt 2,150milj
Dallas: M.Eaton 1-suunt 1,840milj , P.Lindgren 1-suunt 1,410milj , B.Geoffrion 1-suunt 1,400milj , C.Greening 1-suunt 1,265milj , J.Caron 1-suunt 1,200milj

Elikkä siinä pelaajia jotka ovat yli miljoonan palkalla yksisuuntasilla soppareilla farmijengeissä, kaikilla joukkueilla näistä ei ongelmia palkkakaton kanssa ollut mutta kyllä sieltä muutama löytyi..
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Edmonton Oilers
2. Winnipeg Jets
3. Toronto Maple Leafs
4. Anaheim Ducks
5. Ottawa Senators

Kahdeksan peliä oli, osa voitettiin ja osa hävittiin. Hyvillä sijoilla vieläkin, joten turha olla pettynyt.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Edmonton Oilers
2. Winnipeg Jets
3. Toronto Maple Leafs
4. Anaheim Ducks
5. Ottawa Senators
6. Vancouver Canucks
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pääsipäs vilperi taas sanomaan :) Joo tosiaan en tiedä mitä edellinen GM on hommannut että näin on päässyt käymään mutta kyllä minä ilomielin Tuomosta luovun. Tosin kannattaa sitte tarkistaa myös muitakin jengejä, esim. k3k3n mainitsema Detroit ja tossa ku nopeasti kattelin ni löyty tämmösiä:

Edmonton: A.Rome 1-suunt 1,605milj , B.Eager 1-suunt 1,1milj
Rangers: R.Scuderi 1-suunt 3,555milj
Sharks: C.Fraser 1-suunt 1,095milj
Vancouver: V.Leino 1-suunt 4,500milj
Boston: J.Lehtivuori 1-suunt 1,650milj
Buffalo:C.Mccormick 1-suunt 1,2milj
Carolina J.Corvo 1-suunt 1,350milj
Colorado: G.Zanon 1-suunt 2,330milj
Columbus: N.Nikitin 1-suunt 2,150milj
Dallas: M.Eaton 1-suunt 1,840milj , P.Lindgren 1-suunt 1,410milj , B.Geoffrion 1-suunt 1,400milj , C.Greening 1-suunt 1,265milj , J.Caron 1-suunt 1,200milj

Elikkä siinä pelaajia jotka ovat yli miljoonan palkalla yksisuuntasilla soppareilla farmijengeissä, kaikilla joukkueilla näistä ei ongelmia palkkakaton kanssa ollut mutta kyllä sieltä muutama löytyi..

Vancouver: V.Leino siirtyi tässä tikkerissä farmiin ja heti myin sen joten ei ole enään ensi tikkerissä minulla, käytännössä ilmaiseksi annoin pois koska ymmärsin että sinne ei saa laittaa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kovasti olen koittanut tyrkyttää tuota minun Zanonia muille, mutta ei näytä kelpaavan. :D

Sopimus taisi loppua tähän kauteen ja varmasti löytyy vapaista pelaajista ens kaudella...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Edmonton Oilers
2. Winnipeg Jets
3. Toronto Maple Leafs
4. Anaheim Ducks
5. Ottawa Senators
6. Vancouver Canucks
7. Colorado Avalance

Heitetääs ranskalaisilla vähän mitä paskaa tää tikki sisälskään :)

-Kaikki, KAIKKI pelit menivät jatkoajalle.
-Neljässä näistä vastustaja teki tasoitusmaalin vikalla minuutilla
-Ja yksi niistä oli jään-nuolija siniviivalta kun sekuntti kellossa jälellä (Calgary varmaan muistaa tämän
:))
-Detroittia vastaan peli katkesi jatkoajan vikalla minuutilla.
-O'Reilly ja Burmistrov olivat hyviä kaikki muut paskoivat housuun.
-Ja recordi oli 3-0-3

Ei kiitti enää ikinä tämmöstä tikkiä.
:confused:
 
Ylös Bottom