Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Tampa Bay Lightning
2. Buffalo Sabres
3. Dallas Stars
4. NY Rangers
5. Washington Capitals
6. Columbus Blue Jackets
7. Anaheim Ducks
8. Colorado Avs
9. San Jose Sharks
10. Philadelphia Flyers
11. Winnipeg Jets

Kokoajan mennään eteenpäin, mihin se lopulta kasvaa ja riittää jää nähtäväksi.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Tampa Bay Lightning
2. Buffalo Sabres
3. Dallas Stars
4. NY Rangers
5. Washington Capitals
6. Columbus Blue Jackets
7. Anaheim Ducks
8. Colorado Avs
9. San Jose Sharks
10. Philadelphia Flyers
11. Winnipeg Jets
12.Phoenix Coyotes

Sikapaska tikkeri Kojooteilta. Lägiä, huonoa maalivahtipeliä sekä kaiken lisäksi maalinteko katosi johonkin tämän tikkerin aikana. Kirsikkana kakun päällä tappio Floridalle jossa h-aika varmaan 10 minuuttia vs 2 minuuttia. Leclaire vain pysäytti kaiken. Floridalla yksi läpiajo josta maali tottakai etukulmaan kun ei helwada ehtinyt ottaa molkea kontrolliin :)

Good games everybody, uudella raivolla ensi tikkeriä kohti.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Tampa Bay Lightning
2. Buffalo Sabres
3. Dallas Stars
4. NY Rangers
5. Washington Capitals
6. Columbus Blue Jackets
7. Anaheim Ducks
8. Colorado Avs
9. San Jose Sharks
10. Philadelphia Flyers
11. Winnipeg Jets
12.Phoenix Coyotes
13. Toronto Maple Leafs

Nyt tuli hyvä 5-1-0 saldo. Hyvin meni pelit ja 3 peleistä pystyin voittamaan jatkoajalla. Floridalle tuli ainoa tappio ja siitäkin olisin tosin ansainnut voiton. Ilman Lehtosta tuo jengi ei olisi mitään >:(
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Tampa Bay Lightning
2. Buffalo Sabres
3. Dallas Stars
4. NY Rangers
5. Washington Capitals
6. Columbus Blue Jackets
7. Anaheim Ducks
8. Colorado Avs
9. San Jose Sharks
10. Philadelphia Flyers
11. Winnipeg Jets
12.Phoenix Coyotes
13. Toronto Maple Leafs
14. Florida Panthers

Kovaa tekstiä Erziltä :D muistaakseni viime kaudella pelasin leclaire ykkösmokena siirtodeadlineen saakka. Vetoja ja kiekonhallintaa saa kyllä floridaa vastaan jos pyörii nurkissa ja vetelee roikkoja viivasta. meillä päin estetään vasta sitten kun on tarpeen :D


 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kunhan huutelen :D Oli siellä kyllä paljon muitakin mestoja, kuin pyörimistä ja vetoja viivalta :P Kärppä on kyllä kova veskari ollut näissä meiän keskinäisissä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Montrealin suunnalta pahoitteluja kaikille vastustajille. Töitä on sen verran reilusti, että energia kotiin päästessä on nollan tuntumassa. Neljä peliä on jäljellä: Chigaco, New Jersey, Boston ja Ottawa (kaikki helpot siis :D ). Tänään saatan pelata töiden jälkeen Bostonin kanssa klo 21 jälkeen, muita ei ehdi, kun pitää nukkuakin. Tiistaina ja keskiviikkona 15.30 eteenpäin näillä näkymin sopii pelit johonkin 21 saakka.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

St. Louis Bluesilla olisi vielä tässä tikissä jäljellä peli Detroitia vastaan. Mihinköhän aikaan Detroitille kävisi pelit? Blues olisi tänään valmis pelaamaan melkeinpä mihin kellonaikaan tahansa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Minnesota boxilla tänään ja huomenna mihin aikaan tahansa. Ilmotelkaa aikoja niin katellaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

St. Louis Bluesilla olisi vielä tässä tikissä jäljellä peli Detroitia vastaan. Mihinköhän aikaan Detroitille kävisi pelit? Blues olisi tänään valmis pelaamaan melkeinpä mihin kellonaikaan tahansa.

Tuossa just sain pelattua Calgarya vastaan matsin. Periaatteessa voidaan pelata vaikka heti, jos sulle sopii.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Tampa Bay Lightning
2. Buffalo Sabres
3. Dallas Stars
4. NY Rangers
5. Washington Capitals
6. Columbus Blue Jackets
7. Anaheim Ducks
8. Colorado Avs
9. San Jose Sharks
10. Philadelphia Flyers
11. Winnipeg Jets
12.Phoenix Coyotes
13. Toronto Maple Leafs
14. Florida Panthers
15.Calgary Flames

Tikki meni suteen ja pahasti. Ei auta kuin kattoo peiliin ja muutamaan yksittäiseen pelaajaan. Rooli tulee pienenee kyl seuraavassa tikissä vaikka statit näytäs miltä. ;)

 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Minnesota boxilla tänään ja huomenna mihin aikaan tahansa. Ilmotelkaa aikoja niin katellaan.
minä varmaan kuudeks kerkeisin viimeistään pelaamaan. Ei tässä muuta ohjelmaa ole kuin ajattelin ruokaa tehdä ihmisten aikaan. 17.30-18 pistän boxin päälle.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Nyt sitten rehellisesti ilmoittautuu videoineen ne kaverit jotka on väittänyt komissaarille asti meikäläisen harrastavan alotuksissa sitomista ja sitä kautta läpiajoon menoja/hyökkäysalueella heittäytymisiä.
Ei ole koskaan kuulunut meikäläisen pelaamiseen kumpikaan noista, enkä oo niitä tääläkään harrastanut. Sitonut olen alotuksissa mutta olen laittanut aina siitä syötön pakille.

Kuka yrittää savustaa pihalle? Youtubessa on kaksi videota, toinen prompterilla ja toinen milesillä ja mielestäni niissä en nuita harrastele.

Muutaman kerran olen vahingossa saattanut pilkkiä alotuksissa, mutta antanut sen jälkeen tarkotuksella vastustajan voittaa sen. Varmaan te jotka kuulemma ootte noita videoita tiiraillut ni huomaatte myös kaverilla sillointällöin pientä pilkkimistä alotuksissa.

Jos jollain on jotain sanottavaa mun pelityylistä niin sanokaa siitä myös mulle, tiedän sitte mitä ens kerralla tehä toisin. Sääntöjen mukaan tässä on kokoaika menty kuitenkin että ihmettelen jos jollain on jotain valittamista.

Asiasta toiseen, Chicago tänään paikalla 17.30 -> ja sitte huomenna n. 18->.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Tampa Bay Lightning
2. Buffalo Sabres
3. Dallas Stars
4. NY Rangers
5. Washington Capitals
6. Columbus Blue Jackets
7. Anaheim Ducks
8. Colorado Avs
9. San Jose Sharks
10. Philadelphia Flyers
11. Winnipeg Jets
12. Phoenix Coyotes
13. Toronto Maple Leafs
14. Florida Panthers
15. Calgary Flames
16. St. Louis Blues
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Nyt sitten rehellisesti ilmoittautuu videoineen ne kaverit jotka on väittänyt komissaarille asti meikäläisen harrastavan alotuksissa sitomista ja sitä kautta läpiajoon menoja/hyökkäysalueella heittäytymisiä.
Ei ole koskaan kuulunut meikäläisen pelaamiseen kumpikaan noista, enkä oo niitä tääläkään harrastanut. Sitonut olen alotuksissa mutta olen laittanut aina siitä syötön pakille.

Kuka yrittää savustaa pihalle? Youtubessa on kaksi videota, toinen prompterilla ja toinen milesillä ja mielestäni niissä en nuita harrastele.

Muutaman kerran olen vahingossa saattanut pilkkiä alotuksissa, mutta antanut sen jälkeen tarkotuksella vastustajan voittaa sen. Varmaan te jotka kuulemma ootte noita videoita tiiraillut ni huomaatte myös kaverilla sillointällöin pientä pilkkimistä alotuksissa.

Jos jollain on jotain sanottavaa mun pelityylistä niin sanokaa siitä myös mulle, tiedän sitte mitä ens kerralla tehä toisin. Sääntöjen mukaan tässä on kokoaika menty kuitenkin että ihmettelen jos jollain on jotain valittamista.

Tätä nyt ei tarvitsisi kertoa, mutta kerrotaan kuitenkin. Eli meidän välisessä matsissa työnsit aloituksessa, kaksikin kertaa. Videoita ei ole tarjota, mutta selostetaan kuitenkin.

Järjestystä en nyt muista, mutta ensimmäisessä työnsit omalla puolustusalueellasi ja toit kiekon pois alueeltasi. Tässä ei ollut mitään pahaa, koska omassa päässä saa tuolla tavalla tehdäkin.

Toisessa työnsit keskiympyrässä ja otit kiekon laiturilla. Toit kiekon hyökkäysalueelle ennen kuin olin saanut pakkia haltuun, mutta läpiajoon et mennyt. Käytit tuota kuitenkin vaarallisen maalipaikan luomisessa, joten päätin tuossa vaiheessa antaa pientä palautetta komissaarille.

Tarkoitus ei ole missään nimessä savustaa ketään liigasta ulos, mutta näin aiheelliseksi kuitenkin ilmoittaa asiasta. Tämä on oikein mukava tapa tulla tänne etsimään kissojen ja koirien kanssa, että kuka on tehnyt kenestäkin ilmoituksen, mutta kukin tavallaan. Kuitenkin jos olet muissa peleissä jättänyt työntämättä, niin sittenhän ei pitäisi olla mitään hätää.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Toisessa työnsit keskiympyrässä ja otit kiekon laiturilla. Toit kiekon hyökkäysalueelle ennen kuin olin saanut pakkia haltuun, mutta läpiajoon et mennyt. Käytit tuota kuitenkin vaarallisen maalipaikan luomisessa, joten päätin tuossa vaiheessa antaa pientä palautetta komissaarille.

Okei, pahoittelut tästä jos näin on tapahtunut. Ei ole todellakaan ollut tarkotus käyttää sitä läpiajoihin..
 
Ylös Bottom