Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Boston palaa reissusta sunnuntai-iltana tai maanantaina. Tulevista vastustajista ei tietoa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mario Lemieux - The Best Ever (2005) - YouTube pakko vielä siihen mario hommaan kun kaljaakin on otettu heittää että tämä oli se tapa millä pysäytettiin paras. onneks pysty murtuneella kädellä jatkamaan myöhemmin. Kohta mitä tarkoitan on suunnilleen 36 minuutin kohdalla vähän alle. Huikeata sanoisin ja ihmettelen että koko joukkue ei hypänny tappamaan gravesia :D
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mario Lemieux Nordiques Goal... Best ever - YouTube Ja siinä toinen miks ei ehkä crosby ja nyky muut tähdet itselle ylitä tätä miestä. Pakko kyllä sanoa että Crosby on huikea pelaaja ite sanoin kavereille että pistepörssin voittaa ennen kautta, nyt ne jopa alkaa uskoa :D. Ainoa mikä kusee on loukkaantuminen jos sattuu
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Tottahan tuo on, tiukoissa paikoissa saattaa materiaalikin ratkaista.

Onhan sillä kyllä pikkunen ero jos vastustajalla toista ketjua lähes 90 tasosia pelaajia, eikä omasta jengistä sellaisia löydy yhtään. Onneksi kovalla taistelulla pystyy pärjäämään tosiaan tässä liigassa, joskin maalin tekemiseen joutuu luomaan huomattavasti enemmän paikkoja kuin mitä noilla supertähdillä joutuisi. Ainakin vs matsien perusteella kovat pelaajat tekevät vähän huonommastakin mestasta maalin.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Onhan sillä kyllä pikkunen ero jos vastustajalla toista ketjua lähes 90 tasosia pelaajia, eikä omasta jengistä sellaisia löydy yhtään. Onneksi kovalla taistelulla pystyy pärjäämään tosiaan tässä liigassa, joskin maalin tekemiseen joutuu luomaan huomattavasti enemmän paikkoja kuin mitä noilla supertähdillä joutuisi. Ainakin vs matsien perusteella kovat pelaajat tekevät vähän huonommastakin mestasta maalin.

Kyllä se materiaali tässä hokissa ratkaisee, jos olisi tiennyt kuinka paljon niin fantasy draft olisi ollut järkevämpi.

Aiemmissa hokeissa se oli aivan sama millä joukkueella vs-matseja pelasi, toki sielläkin se (pieni) etu oli pingviineillä mutta jos omasit hyvät peukut niin voitto tuli lähes aina AHL-tiimillä änärijoukkuetta vastaan.

Nyt kun VS-matseja välillä hakkailee liigaa varten treeninä, niin on pakko valita Kojootit tai Florida sielläkin, ennen pelasin NYR:illä matsit mutta maalinteko oli aivan liian helppoa liigamatseihin verrattuna. Saati sitten VAN/CHI/PIT jos olisi käytössä...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kyllä se materiaali tässä hokissa ratkaisee, jos olisi tiennyt kuinka paljon niin fantasy draft olisi ollut järkevämpi.

Mä otan ainakin buren ja Marion itelle ens kaudella Crosbyt ja ovet saa jäähä muille :D. En tiiä miten tosissaan herra komissaari oli mutta jos kaks tasaista pelaa niinkuin tässä liigassa on niin jostain se ea toiselle niitä maaleja kaivaa enemmän kuin heikommalle joukkueelle. Pahimmillaan myös huonommalle pelaajalle jolla on paremmat arvot pelaajille. Tällä kaudella en itse ole kyllä tuntenut kokevani vääryyttä kun ainoa roikko on mennyt maaliin vain Phoenixia vastaan. Itse olen tosin voittanut pelejä tuurilla parikin kertaa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

ennen pelasin NYR:illä matsit mutta maalinteko oli aivan liian helppoa liigamatseihin verrattuna. Saati sitten VAN/CHI/PIT jos olisi käytössä...

Eipä sattunut olemaan muita joukkueita vapaana, joten en ainakaan ota mitään vittuiluja materiaalista vastaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Eipä sattunut olemaan muita joukkueita vapaana, joten en ainakaan ota mitään vittuiluja materiaalista vastaan.

Sopii lukea tuo mun posti kokonaan, puhuin vs-matseista ja kuinka niissä pelatessani en halua erilaista kokemusta kuin minkä Kojootit tarjoaa, en meidän liigasta.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo ei mitään pois jumalpekulta kun hyvin on pelannut. Toi Chicago vaan on aivan huikea jengi tässä pelissä ja Hittihermu teki treideillään siitä vielä paremman. Ei taida millään muulla joukkueella olla vastaavaa Top6-hyökkäyskalustoa: Toews, Hossa, Zetterberg, Kopitar, Perry. Tämän lisäksi kaiken maailman Tuomo Ruutuja pyörinyt AHL:ssä hakemassa vauhtia :D

Ensi änäriin olen kanssa tuon Fantasy Draftin kannalla mistä milez mainitsi. Liigassa tapahtuu kuitenkin niin paljon treidauksia, että joukkueiden rosterit kuitenkin sekottuvat todella paljon. Lähtisipähän jokainen joukkue ns. samoista asetelmista kauteen niin toisi oman mielenkiintonsa pelaamiseen ja joukkueen rakenteluun.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo ei mitään pois jumalpekulta kun hyvin on pelannut.

Ensi änäriin olen kanssa tuon Fantasy Draftin kannalla mistä milez mainitsi. Liigassa tapahtuu kuitenkin niin paljon treidauksia, että joukkueiden rosterit kuitenkin sekottuvat todella paljon. Lähtisipähän jokainen joukkue ns. samoista asetelmista kauteen niin toisi oman mielenkiintonsa pelaamiseen ja joukkueen rakenteluun.

Joo ei mitään pois, todellakaan. Hyvät peukut + hyvä tiimi on tappava kombo kuten aiemmin mainittiinkin :)

Fantasya kehiin joo, ajattelin että seurauskollisuutta olisi enemmän ollut miehistön (tai vaihtojen) suhteen mutta eihän siinä niin käynyt :) Nyt kun tiimejä katsoo niin aivan sama olisi ollut vetää fantasyllä tämäkin vuosi. Noh, äänestyksellähän sitä mentiin ja riskit tiedettiin. Ensi hokissa ollaan viisaampia. Vielä kun kesäkaudella kokeillaan sitä pidempää erää niin voipi olla mielenkiintoinen 13-14 kausi tiedossa :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo ei mitään pois, todellakaan. Hyvät peukut + hyvä tiimi on tappava kombo kuten aiemmin mainittiinkin :)

Fantasya kehiin joo, ajattelin että seurauskollisuutta olisi enemmän ollut miehistön (tai vaihtojen) suhteen mutta eihän siinä niin käynyt :) Nyt kun tiimejä katsoo niin aivan sama olisi ollut vetää fantasyllä tämäkin vuosi. Noh, äänestyksellähän sitä mentiin ja riskit tiedettiin. Ensi hokissa ollaan viisaampia. Vielä kun kesäkaudella kokeillaan sitä pidempää erää niin voipi olla mielenkiintoinen 13-14 kausi tiedossa :)

Mites tuo fantasy käytännössä sitten menee?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mites tuo fantasy käytännössä sitten menee?

EA:n mahtava simukoneisto arpoo henkilöstön kaikille tiimeille tasapuolisesti. Tässä hokissa ei kuulemma oikein toiminut kaikille reilusti, pitää sitten ensi hokin tullessa tehdä koedrafteja ja tsekkailla tilannetta tarkemmin että toimiiko vai ei. Ei voi siis tehdä mitään toivelistoja, eikä manuaalidrafteja, vaan kone sekoittaa pakan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Eipä sattunut olemaan muita joukkueita vapaana, joten en ainakaan ota mitään vittuiluja materiaalista vastaan.

Joo ei oo vittuilua, mutta kyllä materiaalilla on vaikutuksensa. Itse en kuitenkaan usko, että tuollaisiin voittoputkiin pystyisin siltikään vaikka mikä all-stars jengi olisi kasassa ( ei pää kestä :D ), joten ei mitään pois suorituksiltasi/taidoiltasi. Toivotaan, että toimii se fantasy hyvin ens pelissä, niin pääsee sitten kunnolla tasaväkisesti yrittämään kaikki, eikä voi piiloutua selitysten taakse enää ;)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Fantasydrafti ei kuulosta yhtään pahalle, ollut jo jonkin aikaa suunnitteilla semmonen liiga mutta ei kyllä tahdo aika enää riittää semmosen pyörittämiseen. Testasin huvin vuoksi sitä jokunen kuukausi sitten tekemällä uuden liigan. Tarkistettuani joukkueita läpi näyttivät ne melko tasaväkisiltä muutamaa pientä poikkeusta lukuunottamatta. Tuo pitäisi toteuttaa niin että joukkueet voisi varata, mutta vasta sitten kun kaikki joukkueet on täynnä hyväksyisi liittymispyynnöt, ettei kukaan mene paljastelemaan muille mitä pelaajia missäkin joukkueessa on :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mun mielestä tässä liigassa ei kenelläkään muulla ole aivan sysipaskaa jengiä kuin Dallasilla. Aika hyvin on muutamat aikaisemmin ns. heikommat jengit saaneet kehitettyä järkevillä kaupoilla materiaaliaan kuten pitääkin.

Mullakin on mun mielestä ihan kilpailukelpoinen materiaali, mutta ei se maalin tekeminen ole todellakaan helppoa. Lisäksi monesti tuntuu juuri tuolta, että omilta lähtee kiekko jokaisesta pienestä hipaisusta ja jokainen syöttö katkotaan. Itse en luonnollisesti saa kuitenkaan tehtyä näin vastustajalle.

Sen verran rehellinen kuitenkin olen, että en laita tuota tumpelointiani pelin tai valitun jengin piikkiin, vaikka toki tässä jonkunlainen momentum ominaisuus on olemassa. Niin isoja eroja näissä liigan jengeissä ei ole, että sillä ratkaistaisiin jotain isompia asioita. Kyllä se menestyksen suurin yksittäinen tekijä on kuitenkin itse ohjastaja. Kun katsoo pidemmällä aikavälillä pelejä ja sitä miten on mennyt, niin kertoohan se luonnollisesti pelaajan taidoista. Itse en ainakaan jaksa turvautua siihen, että taas oli huono onni ja EA ratkaisi pelin vastustajalle tai keksiä vastaavasti jotain muuta selityksen tynkää.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mun mielestä tässä liigassa ei kenelläkään muulla ole aivan sysipaskaa jengiä kuin Dallasilla.

Eihän tuo Dallasin jengi sen huonompi ole kuin puolustuksen osalta, joka onkin sitten aivan jostain syvältä.

Ottawa olisi nyt boksilla, jos St Louis olisi tulossa pelaamaan. Boston on sen lisäksi vielä, mutta sen voi sitten hoitaa sunnuntaina kun vilperi palaa matkaltaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Itsellä menee pelit ainakin niin ristiin, että ei voi sanoa onko peukaloista, vai joukkueista kiinni. Viime kaudella osa joukkueista oli ylitsepääsemättömiä (Toronto esim) ja toisilta taas sai joka pelissä kaivettua pisteet. Tiukkoja pelejä pääasiallisesti jokainen. Vaikkakin tällä kaudella on ollut ihmeellisiä hetkiä myötä- ja vastoinkäymisissä, joita ei viime kaudella esiintynyt. Jos jengi on fantasyn kannalla, niin sillä mennään. Oikean elämän Montrealin miehenä jokaisen pelaajan kauppaaminen sattuu, mutta onhan se tämän pelimoodin suola kuitenkin. Silloin tällöin tulee käytyä VS-matseja pelaamassa, kun on pakko koittaa onko peukalot tallella (kun tulee liigassa 7-1 pataan). Olen tullut tulokseen, että meillä on vaan niin (anteeksi) *naisen genitaalialuetta kuvaava sana* kova liiga! :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

olen täysin samaa mieltä jumalpekun kanssa tuosta fantasy draftista, että kaikki valitsevat joukkueen ja vasta sitten pyöräytetään fantasy menemään, silloin ei valita joukkuetta palaajista vaan tulee mitä tulee :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

maagiset sulla on LA Kings, et voi laittaa materiaalin piikkiin :D kingsit varmaa top 5 jos aletaan valkkaan. en nyt muista miten se meidän veikkauksissa meni...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jees, kova taso tässä on. Se on tullut todettua, kun tulee kuokkaan sekä oikealta että vasemmalta. St. Louisia vastaan askettäin tappioon päättynyt matsi alkaa pikku hiljaa sinetöimään omia poffi haaveita, kun Calgary porskuttaa samaan aikaan vakuuttavalla tahdilla eteenpäin. Ei muuta kuin katse pikku hiljaa ensi kautta kohti.

ps. Zajac ei edelleenkään ole alennusmyynnissä...
 
Ylös Bottom