Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiirettä pitää, mutta pingviinit tulee tänään linjoille 20:00 ja lähtee 21:00. Huomenna sitten 15:45--> pelit sopii miten tahansa, kunhan sovitaan aika etukäteen.
Minä voin suosiolla ottaa huomenna vasta. Nashville kai tuossa eka vaihtoehto pitäis olla jos kerta tänään vaan voi enää pelata.
Meikäläinen on taas Kouvolan hoodeila ja nettikin pelittää. Laitoin Miles liittymispyyntöä,mutta en tiedä sitten millon pääset hyväksymään sen. Eli jamppu voi varautuu muutoksen tuuliin tai sit voit sinäkin pelaa cpu vastaan niin eihän mulle jää kohta ollenkaan pelejä tähänkään tickiin...
Meikäläinen on taas Kouvolan hoodeila ja nettikin pelittää. Laitoin Miles liittymispyyntöä,mutta en tiedä sitten millon pääset hyväksymään sen. Eli jamppu voi varautuu muutoksen tuuliin tai sit voit sinäkin pelaa cpu vastaan niin eihän mulle jää kohta ollenkaan pelejä tähänkään tickiin...
Tampaa vastaan onnistuu tänään illasta peli. Laita vaan viestiä kun miles on hyväksyny tuon sun pyynnön ja olet valmis pelaamaan.
Viimeisellä viikolla omat peliesitykset ovat sivuseikka ja kaikki huomio keskittyy siihen millaista liikehdintää Itäisen sijoilla 3 ja 7-9 tapahtuu!
Onko toive vastustajaa?
Ei uskalla paljastaa ettei kukaan pääse mahdollisuuden tullen viimeisillä kierroksilla kikkailemaan sijoituksilla. Voihan se olla, että joku tahtoo mieluummin vastaansa Capsit kuin Bostonin Isles toki käy hyvin, siellä on foorumikirjoituksista päätellen jo valmiiksi tappiomieliala tai kahden kauden mittainen bluffaus päällä