Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vieläkö tänään pelataan? Itellä koko yö aikaa kun jäi toi alkoholin ottaminen tänään väliin.

Tossa oli kavereita käymässä niin en tätäkään sitten huomannut. Itsekin olen vielä tolpillani, mutta pitäiskö koittaa vetää toi matsi esim. huomenna klo. 10-11 maissa? Jos pääsis vaikka tohon mennessä ylös.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Tossa oli kavereita käymässä niin en tätäkään sitten huomannut. Itsekin olen vielä tolpillani, mutta pitäiskö koittaa vetää toi matsi esim. huomenna klo. 10-11 maissa? Jos pääsis vaikka tohon mennessä ylös.

Musta vähän tuntuu että simuiluks tää menee. Lähen huomenna heti aamusta huitelemaan ja tuun takas vasta illalla. Eli mun puolesta simua vaan kun ei tässä enää tosiaan mistään sijotuksistakaan pelata.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Carolinaa ei oo näkynynnä. Koitan tänään käydä kurkkimassa, josko sattuis paikalle. Mun puolesta voi myös heittää simua, tai siis mua ei tarvi odotella. Pelaamme, jos ehdimme.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Chicago puuttuu vielä, mutta saa simuta mun puolesta.

Kaudesta: Pee-tee(TM), eli pataan tuli.

Runkosarjan 30. sija G81-W22-L53-OTL6 tilastolla. Alkukausi meni pelimuodon opetteluna, loppukausi hieman paremmin kun ymmärsin, että peli palkitsee yliagressiivista sooloilupeliä puolustavan joukkuepelin sijaan.

Yhden maalin erolla otteluita meni: voitoksi 18 kertaa, tappioksi 28 kertaa.

Toisin sanoen, tuossa on mahdollista parantaa pistesaalista merkittävästi ensi kauteen. Samoin myös huonontaa, mutta huomioiden kauden tapahtumat (opettelu + alkukauden Rinteen "Verzina-kirous") ja Lady-Fortunan jatkuva poissa olo katsomosta (pitää lähettää hänelle ensikauden kausikortti hetimiten), uskon parempaan.
Toki moni muukin peli oli tiukka, vaikka eroa oli enemmän kuin yksi maali.

Ensi kauteen paremmalla potkulla.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin! Kiitos kaikille kanssapelaajille hyvistä peleistä! =)

DOG has left the building!



Tick 15
Nashville @ Detroit 2-0 W (Rinne, 0-0, 0-0, 2-0) (botti)
Nashville vs. Chicago
Nashville vs. Minnesota 3-7 L (Rinne, 2-1, 0-1, 1-5) (torjunnat 72%, Pekka romahti 3. erässä…)
Nashville vs. Dallas 0-1 L (Rinne, 0-1, 0-0, 0-0)
Nashville @ Colorado 1-2 OTL (Rinne, 0-0, 1-0, 0-1, 0-1 OTL)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo mulla runkosarjan vikat pelit Minnesota x2 ja Nashville jäljellä, simulointiin niistä ei kyllä mikään mene.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Musta vähän tuntuu että simuiluks tää menee. Lähen huomenna heti aamusta huitelemaan ja tuun takas vasta illalla. Eli mun puolesta simua vaan kun ei tässä enää tosiaan mistään sijotuksistakaan pelata.

Jees, selevä homma. Ei tosiaan haittaa vaikka tässä vaiheessa kautta tulis yks simu.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Osuisiko Buffalo aka Jarski89 tänään samaan aikaan linjoille ?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Siellä kun on noita sijoituksiin vaikuttavia pelejä jäljellä, niin pistetään simu huomisaamuksi.

Viestitelkää aktiivisesti noiden viimeisten pelien eteen, enempää ei simua viivytetä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

En nyt taas käsitä miks me venytetään kahta viikkoa putkeen tätä aikataulua? Jos ei viikossa saa 4-5 peliä pelatuua ei kyllä lisäaikaakaan ansaitse :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jep, onhan tässä ollut aikaa pelailla. Itsellä nyt eka kerta kun saattaa mennä simuksi. Tosin tossa mun ja Minnesotan pelissä ei muutenkaan ratkota mitään.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pientä ymmärrystä kehiin, Chicagolla meni hokki vaihtoon lemmikkikatastrofin vuoksi, ei ehkä aleta siitä rankaisemaan.

Aina ei mene kaikki asiat nappiin, huomenna kuitenkin päästään pyttyjahtiin!
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pientä ymmärrystä kehiin, Chicagolla meni hokki vaihtoon lemmikkikatastrofin vuoksi, ei ehkä aleta siitä rankaisemaan.

Aina ei mene kaikki asiat nappiin, huomenna kuitenkin päästään pyttyjahtiin!

Jeps onneks sain sitte pari kertaa käytetyn levyn 15 euron pilkkahintaan :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Eipä näy Buffaloa enään linjoilla. Kattelin Suomi - Ruotsi peliä niin en heti klo 17 päässyt linjoille. Vaikeeta tuntuu olevan yhden pelin pelaaminen Buffalon GM:n kanssa. Voi siellä linjoilla hetken odotella. Ei kiinnostais tän uuden tulokkaan takia ottaa loukkaantumisia tilille simuottelussa kannujahtiin.

Oon nyt about tunnin linjoilla, että Buffalo pelille !
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jatkoo ajatellen.. Täällä on toki hyvä sopii pelejä ja aikoja jatkossakin, mutta olisko siinä järkee, jos jokainen GM läiskis milesille ns. ajat millo pyrkis olee ainakin ONLINE. Vois olla tuolla samassa listassa kuin noi
nikit xbox/kfin. On kavereita joilla on vuorotyö etc.. mut sekin normisti menee parillisilla/parittomilla viikoilla ja nekin voi jokseenkin ennakoida. Ei koko viikkoo tarvi buukata eikä aina siihen aikaan pääse, mutta jokainen pyrkis tuon ajankohdan olemaan linjoilla. Voi olla sitova ja typerä ehdotus, mutta saa ehdottaa muitakin ehdotuksia. Väliin tuntuu menevän vain niin ristiin. Eka toinen on linjoilla ja ehtii juuri lähtee ja perään tulee seuraava linjoille.

Ei tulis niin raskaaksi tää sopiminen vaan luonnollisen helpoks ottaa noita matsei tikissä muutamii pois eikä homma hirveesti hankaloituis. Hyvinhän pääosin mennyt, mutta kesä lähestyy ja uskallan veikata että vielä vaikeempi on porukkaa tavoittaa ku lämpöö pukkaa ulos. Kukaan viitti päivystää ja ootella viestejä kfinin sivuilla tai boxin ääressä. Itellä se on luonnolisen helppoo tällä hetkellä, mutta kaikille se ei ole mahdollista.

Ku näkee että joku jamppa on ti/to linjoilla 20-23 niin sit helppo tulla linjoille samoihin aikoihin. Poikkeuksista ilmoittais erikseen kfinin sivuille. Luulis ettei niitä poikkeuksia nyt koko ajan ole. Liekö kukaan samaa mieltä ajatukseni kanssa. ;)

Ai niin.... Calgary aloittaa myyntihommat tänään ja kauppaa erästä pelaajaa pelaajamyyntilistalla.
 
Ylös Bottom