Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Toronto mestoilla tästä hetkestä lähtien. Periaatteessa koko illan voin pelata. Huomenna, lauantaina ja sunnuntaina on vähän hiljaisempaa pelien osalta.

Buffalo tulee ihmettelemään linjoille puol kasin aikoihin. Jakke la Mottaa vastaan sillo peliä ja tarpeen tullen muitakin, jotka linjoilla roikkuu. :)

CAR VS SJ 2-4 Hyvä voitto.
SJ VS COL
SJ VS EDM 4-5 Harmittava voitto maali kun 38sekkaa jäljellä, 1 maalin viel lahjotin.
SJ VS CGY 1-3, päivän paskinnpeli multa
NJ VS SJ
ANA - SJ 2-3 JA Hilleri lahjoitti mulle pari.

San Jose viel tovin linjoilla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Käykö aavikkolaisille se 20.00?

Treidit tuhonnu joukkuehengen ja siitä syystä tänään jo kaksi tappiota kahdesta pelistä :)

Colorado on pelannut Rangersin bottia vastaan? Eikö se tuu tässä tickissä, joten saako pelata sitä vastaan?

Ps. Eikös sitä kiekkoa pitänyt pitää veskarilla, jos siellä on yksikin jätkä kiinni veskarissa? Jos näin on niin tsemppiä sen säännön noudattamisen kanssa. Myös alivoimalla sitä kiekkoa päätyyn eikä rakennettuja hyökkäyksiä. Mun vastustajat on toiminut hyvin tän suhteen, mutta oon muilta kuullut muuta.

Mites pingviinit, vancouver, losi ja rangers pääsis linjoille?

Edit: näköjään 28.5. ilmoittanut Rangers et reilun viikon poissa, et pelatkaahan vaan pois ne matsit. Prkl.

Ja kyllä, molkella suljetaan kiekkoa.

Ja kyllä, av:llä ei hyökkäillä paitsi tappioasemassa pelin loppuhetkillä.

Miksi näistä pitää vieläkin puhua?

Ei, ei, ei hyvin mene. :( Turpaan tuli neljässä matsissa. Vielä Philadelphia ja New Jersey jäljel. Pakko tehä treidejä, että saa leftin äijiä ja alotustaitosia senttereitä.

0-7-1 tähän mennessä.

5 maalia per 8 peliä. Ripareita ei tule, eivätkä vedot tai veivit mene sisään. Vierasmatseissa kaikki muukin on mahdotonta, poislukien luistelu.

Saako jonkin pystin jos onnistuu välttelemään voittoa koko 82 matsin kauden?

Tick 2
Nashville vs. Calgary
Nashville vs. Pittsburgh
Nashville @ Dallas 2-4 L (Rinne, 0-2, 0-1, 2-1)
Nashville @ Tampa Bay 1-4 L (Rinne, 0-1, 1-2, 0-1)
Nashville vs. St. Louis 0-2 L (Rinne, 0-1, 0-0, 0-1)
Nashville @ Detroit 0-2 L (Rinne, 0-0, 0-2, 0-2)

Nashvillen GM raaputtelee juuri Tennesseen helteessä "I love Hockey" tarraa irti citymaasturinsa puskurista.

Näytä liitetiedosto 11095

Edit: näköjään 28.5. ilmoittanut Rangers et reilun viikon poissa, et pelatkaahan vaan pois ne matsit. Prkl.

Ja kyllä, molkella suljetaan kiekkoa.

Ja kyllä, av:llä ei hyökkäillä paitsi tappioasemassa pelin loppuhetkillä.

Miksi näistä pitää vieläkin puhua?

Toronto ei valittanu edes omista peleistä mutta ite hyökkäsin sitä vastaan av:llä semmosia vastaiskuja jos kärkikarvaajan sai yhellä syötöllä kiinni kiekon riiston jälkeen niin maalia yritin, ne nyt tuskin olikaan kiellettyjä. Itelläkin on vastustajat pelannu vähintään yhtä rehdisti kuin minä. Peliajat tuottaa näillä uusilla rajoilla vaikeuksia pakko aina vaihdella kenttiä pelien välissä että ne pysyy aisoissa ilman että siihen joutuu keskittymään liikaa. Ehkä isoin syy on tuo 5 min erät kun se kello rullaa aika haipakkaa ja ukot ei väsy tarpeeks niin kone laittaa parhaita kentälle aina kun voi melkein. Mutta omien laskujen mukaan niissä on nyt pysytty.

Mitä helvetuu?

Eikö se nimenomaa sanonu, että tän tikin poissa?

Joo, siis mä en ollut varma, et saako pelata... Piti vaan varmistaa, etten perseilisi :)

Payjay, joo en valittanut sun pelistä, koska ne pari av- hyökkäystä, mitä teit, niin oli ihan normi tilanteita, jossa mun pakka aukes. Tuli muutenkin tosi negatiivinen viesti, sori :(

Ei siinä mitään jos se läpiajo tipahtaa lautaselle av:llä, mutta se järjestelmällinen hyökkäykseen lähtö on kyllä no-no.

Dumppia päätyyn ja vaihtoon, niinhän se menee reilusti. Isot propsit carolinan suuntaan juuri tästä :)

Kyllä itellä ainakin tähän asti on kaikissa peleissä noudatettu tota av-sääntöä ihan mallikkaasti. Oilers pääs yhen tuikkaamaan mun yv:n aikana mutta se nyt oli ihan meikäläisen moka.

Laitan tossa hieman illemmalla liittymispyyntöä liigaan. Miles hyväksyköön sen sitten kun kerkiää. Sen jälkeen kuitenkin taas ruodussa.

En edes muistanut kuinka helvetin vaikeeta on pelaa comia vastaan. Nihkee 2-1 jatkoaika voitto tuli lopulta. Rangersien comi veti törkeen bugiranteen.. penaltya :)?

Ylös Bottom