Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ryyppääminen alkaa tänään. Loppuu sunnuntaina. Sen mukaan menkäämme.

Ehtiskö Minnesota ennen sen alkamista?Mul yksi peli tässä tikissä ja se on meidän peli? Mulle periaatteessa sama vaikka simuttais se, mutta jos onnistuu niin saatais tikki päivittyy nopeesti uuteen. Jokaisella luultavasti 1-2 pelii. En tiedä nopeuttaako tikin ajamista mut laittele viestii. Käy vaikka het neljältä? tai sit aiemminkin.

Eipä tolla ilmeisesti kiirettä ookaan... Luin että miles pelaa kans vasta sunnuntaina joten vaikka sit silloin. Pistä viestii. Tänään tai sunnuntaina.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pystyykö Toronto pelaamaan huomenna päivällä, tai vaihtoehtoisesti nyt, jos virtaa vielä riittää?


Ääh, meni tää ohi. Oisin voinut tullakin. Oon tänään duunissa, joten päivällä ei onnistu. Illalla onnistuisi joskus klo 22 aikaan. Eli jos tuo ei sovi, niin sitten mennään su-iltaan tai mahdollisesti maanantain puolelle.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Box Onen rajoitukset poistettu: Your Feedback Matters – Update on Xbox One

Hyviä jusseja.. :)

Pahoittelut ettei liity ketjun aihepiiriin- oli vain niin miellyttävä uutinen ;)

Jatkakaa keskusteluja vaikka siellä virallisessa ketjussa tästä aiheesta ettei mee ihan sekain tää ketju.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Box Onen rajoitukset poistettu: Your Feedback Matters – Update on Xbox One

Hyviä jusseja.. :)

Pahoittelut ettei liity ketjun aihepiiriin- oli vain niin miellyttävä uutinen ;)

Jatkakaa keskusteluja vaikka siellä virallisessa ketjussa tästä aiheesta ettei mee ihan sekain tää ketju.

Sinne meni ilman pelilevyä pelaaminen :(

Toki hyvääkin tuossa päätöksessä, blah silti.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Vancouver Canucks
2. Dallas
3. Philadelphia

Pitäkää jussinne, itse olen töissä koko viikonlopun.
:o
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pääketjussa pelikiellot listattuna, tilanne oli tämän aamun ruudunkaappauksien mukainen.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Koskas suurimman kes.pros CPU otteluista omaava (65%) sekä eniten pelikieltoja (5kpl) haalineen Winnipeg Jetsin ohjastaja Jakke la Motta kerkiää peleille ? :)

Tänään sopii hyvin vielä itselleni. Jos ei tänään sovi, niin sitten menee su-ma riippuen dagen efterin laadusta! :cool:
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pääketjussa pelikiellot listattuna, tilanne oli tämän aamun ruudunkaappauksien mukainen.

Eikös tämä tikki kuulunut vielä mukaan? Toki otan vastaan tämän rangaistuksen mutta olin kokoajan siinä uskossa että ehtii tässä tikissä tippua kohilleen.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

En tiedä kuka/ketkä vastassa, mutta älkää pelatko bottia vastaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Eikös tämä tikki kuulunut vielä mukaan? Toki otan vastaan tämän rangaistuksen mutta olin kokoajan siinä uskossa että ehtii tässä tikissä tippua kohilleen.

7.6. laitoin "ensi tikkerin jälkeen kun on 20+ peliä pelattuna", eli kaksi tikkuahan tässä on jo mennyt. Onneksi oma penaltysi oli aika kevyt :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kerkeekö Edmonton tulla tänään pelaamaan tuon meiän matsin?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

7.6. laitoin "ensi tikkerin jälkeen kun on 20+ peliä pelattuna", eli kaksi tikkuahan tässä on jo mennyt. Onneksi oma penaltysi oli aika kevyt :)

Joo ei toi yks peli tunnu missään. Onneks oon nyt saanu Widemanin peliminuutit kuriin ja taitaa olla jo sääntöjen paremmalla puolella.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Vancouver
2. Dallas
3. Philadelphia
4. Carolina
5. WSH
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Vancouver
2. Dallas
3. Philadelphia
4. Carolina
5. WSH
6. Buffalo

Ylivoimaprosentti näköjään joukkueella mahtavat 3% ja päästettyjä maaleja eniten, mutta sentään ei oo vähiten tehtyjä maaleja. Kyllä se aurinko risukasaankin paistaa.
:cool:
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Voin itseasiassa pelata jo aiemminkin jos Anaheimille vaan käypi. Ilmoittele vaikka joku aika tänne.
 
Ylös Bottom