Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ei tuosta puhtaasta pelistä noin kovaa stressiä kannata ottaa.. Ihan hyvää kiekkoa oot mun mielestä pelannut aina kun oot ollut vastassa. Noi räikeimmät bugiranteet sun muut kun jättää pois. Ei kai toi backhand - forehand -kombo ole kielletty läpiajossa? Se ei mua haittaa, vaikka en itse sitä kovin tehokkaasti saakaan sisään.

St.Louisin bottia vastaan ei pysty pelaamaan ku herjaa jotakin sen rosterista. Yhen pelin sain pelattua.

Los Angeles, Nashville, Columbus, St. Louis. Linjoille kukaan ? Tuun ite justiinsa ja muutaman pelin vois naputella. Seuraavan kerran mahdollisesti vasta sunnuntaina paikalla, jos elossa pysyy Pielaveden mökkireissun jäljiltä :)

Tän illan saldo oli kolme matsia. Ihan hyviä vääntöjä kaikki ja pisteitäkin tarttui matkaan viisi. Huomiselle olisi sitten suunnitteilla matsi ainakin Anaheimia vastaan aikavälille 19-20.

On meillä reilu komissaari kun postimaksun hinnalla ohjaimia antaa ja maalit tekee pakin luistimen ja päädyn kautta samassa vedossa molemmat kummajaiset :D. 3 peliä se vaati että sain Phoenixin maaliin kiekon.

Tällä hetkellä menee pelaamisessa suurin osa keskittymisestä siihen, että ei tekis mitään "kiellettyä". :)

Jotenkin menny nyt maku tähän pelaamiseen kun näin kesällä on muutakin tekemistä, joten laitan botin päälle ja St. Louisin bottia vastaan voi pelata lopputikin.

Noh noh :)

Eipä sulla ole mitään korjattavaa pelissä, eikä kellään muullakaan tietääkseni ole muita kuin satunnaisia hairahduksia.

Kesän houkutukset ymmärrän toki. Itse käytän hokkia tekosyynä ettei tarvi lähteä ajamaan nurmikkoa tuonne nihkeeseen kesäiltaan.

Noh noh :)

Eipä sulla ole mitään korjattavaa pelissä, eikä kellään muullakaan tietääkseni ole muita kuin satunnaisia hairahduksia.

Kesän houkutukset ymmärrän toki. Itse käytän hokkia tekosyynä ettei tarvi lähteä ajamaan nurmikkoa tuonne nihkeeseen kesäiltaan.

Ja tämäkö onnistuu oikeesti? Miten? Kerro mullekin!

Carolina päivystää linjoilla, joten onko kukaan seuraavista joukkueista eksymässä linjoille?

Jets
Ducks
Tampa
Montreal
Toronto

Huomenna onnistuu ennen klo 17 pelit, jos satun heräämään tarpeeksi aikasin. Lauantaina sitten darrassa voin tulla matseja vääntämään koko päivän olen silloin paikalla.

Anaheim saapuu tänään peleille 19-20 välillä ja heilun siinä sellasen pari tuntia. Eilen sai pelit pelatuks Phoenixia ja Islandersia vastaan ja jäljelle jäi Kings, Boston, Carolina, Buffalo sekä Washnigton.

Komissaari antoi mulle eilen hienosti maalin, kun teki vahingossa bugilta näyttäneen veivin, joka meni Hillerille kuitenkin todella helposti (puikoista). Sanoi, että yritti heittää kiekon päätyyn ja siltä se omaan silmään näyttikin. Ajattelin, että älä suotta rupea maalia antamaan tollasesta, mutta sitten se oli oikeastaan pakko tehdä, kun siellä vedeltiin mokkea pois tieltä. Uskon ettei liigasta löydy toista henkilöä, joka olisi tuossa tilanteessa maalin antanut.

Anaheim saapuu tänään peleille 19-20 välillä ja heilun siinä sellasen pari tuntia. Eilen sai pelit pelatuks Phoenixia ja Islandersia vastaan ja jäljelle jäi Kings, Boston, Carolina, Buffalo sekä Washnigton.

Otetaan siis peli siihen väliin. Ite taas linjoilla siinä 18 kulmilla aina 21 asti.

Komissaari antoi mulle eilen hienosti maalin, kun teki vahingossa bugilta näyttäneen veivin, joka meni Hillerille kuitenkin todella helposti (puikoista). Sanoi, että yritti heittää kiekon päätyyn ja siltä se omaan silmään näyttikin. Ajattelin, että älä suotta rupea maalia antamaan tollasesta, mutta sitten se oli oikeastaan pakko tehdä, kun siellä vedeltiin mokkea pois tieltä. Uskon ettei liigasta löydy toista henkilöä, joka olisi tuossa tilanteessa maalin antanut.

Oli niin tasainen vääntö 0-0 tilanteessa kun veto vahingossa lipsahti etten halunnut pelin ratkeavan siihen. Onneksi jäi se 30 sekkaa kelloon niin kerkesit tekemään maalin. Jatkoaikapiste riittää kojooteille aina kun ei noita maaleja saa aikaiseksi :) Videota kahvauksesta myöhemmin Utubessa...

Dallas olis nyt valmiina pelailemaa parin tunnin ajan. Huomenna pelit sopii mahdollisesti aamupäivällä ja sunnuntaina varmaan onnistuu taas vähän paremmin.

Jos joku pääsee ennen klo 17 pelaamaan ton meidän pelin, niin laittakaa viestiä tänne.

Philadelphia mökkeilee viikonlopun, seuraavan kerran pelit onnistuu maanantaina neljästä eteenpäin. :) Montreal, Rangers ja Vancouver jäljellä, mahdollisia ensi viikon peliaikoja voi heitellä inboxin puolelle.

Doih, nyt on taas linjat kunnossa. Suuret pahottelut vielä Coloradolle ja Senatorssille jotka joutuivat meikäläistä turhaan odottelemaan.

Milesi vois laittaa kutsua liigaan kun kerkiää. Omalta osalta pelien alottaminen menee maanantaille, joten ei sen puolesta kiirettä.

Jets linjoilla:

Ma 13-18
Ti 13-18

Huutelen vielä maanantaina kun oon saanut liityttyä takaisin liigaan ja hyppään peleille.

Ylös Bottom