Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Siis voi hemmetttti killi,osaako joku kertoa miksi mun modeemi boottaa ittensä tunnin välein...? Omasta mielestä ainakin about tunnin.
Aika itsestäänselvyys ja varmaan tiesitkin, mutta eikai oo lankapuhelinta samassa taloudessa? :D

Siis voi hemmetttti killi,osaako joku kertoa miksi mun modeemi boottaa ittensä tunnin välein...? Omasta mielestä ainakin about tunnin.

Pari nopeeta:
Onko (vanhassa?) modeemissa lämpöongelmia näin kesällä (tai pölyä ilmanvaihtorööreissä)?
Johto nyhrääntynyt ja siinä kosketusongelma.

-> Katso modeemin logista mitä virhettä antaa. Soita tarvittaessa operaattorille.

Niin...Osaako joku nyt sanoa voiko Detroitin ja St. Louisin botteja vastaan pelata?

Niin...Osaako joku nyt sanoa voiko Detroitin ja St. Louisin botteja vastaan pelata?

Jos ei vkl onnistu sulla niin antaa palaa vain, maaginen taisi sanoa että on kiire viikko ja sisusta ei ole kuulunut aikoihin...

Olen viikonlopun poissa ja tulen takaisin luultavasti sunnuntai-iltana. Jos ei ensi viikon alussa onnistu pelit niin sitten voit käydä bottia vastaan pelaamassa.

Olen viikonlopun poissa ja tulen takaisin luultavasti sunnuntai-iltana. Jos ei ensi viikon alussa onnistu pelit niin sitten voit käydä bottia vastaan pelaamassa.
Sunnuntai-ilta saattaa onnistua. Katotaan sunnuntaina.

Monttuponttu voi pelailla ehkä tänään perjantaina jonkun pelin, mutta lauantaina ja sunnuntaina sopii mainiosti. Kelivarauksella toki, mutta jossain kohtaa oon kotosalla. Ens viikon alku voi myös onnistua tiistaina ja keskiviikkona. Kanadan kiertuetta siellä oli tarjolla: Ulkomuistista Boston, Buffalo, Toronto, Vancouver, Edmonton, Calgary ja joku muu.

Jees. Kuten jotkut ovat luultavasti huomanneetkin, olen ollut viime aikoina tavoittamattomissa. Osasyynsä on ollut töillä ja kesän muilla riennoilla, mutta pääsyy on se, että jouduin muuttamaan putkiremontin ajaksi evakkoon. Tämän hetkisessä kämpästä ei löydy kuin mokkula, joka ei muistaakseni hirveän hyvin jaksa nettipelejä pyöritellä. :)

Eli Philly tulee viettämään hiljaiseloa loppukauden, tähtään paluuseen NHL14'sta parissa.

Islandersia ois tarjolla tänään nyt ainakin ja varmaan joitakin tunteja vähintään ellei jopa koko illan. Hirveessä tikissä oon. Phila kerta on poissa niin tulee varmaan botti tutuks, tosin en muista montako peliä kerettiin jo pelata tällä kaudella mutta 6 niitä on kaudessa vastakkain vissiinkin.

Kojootit linjoilla seiskan maissa, pari kolme peliä jäljellä.

Toronto saapui nyt himaan, joten voisin tässä kohta ottaa matsia, jos ois vastustajia.

Buffalo Detroit Tampa bay...

Olenko väärässä jos muistan että detroittia ja tampaa vastaa vois jo pelta bottipelin, entäs buffalo??

Ylös Bottom