Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mites St. Louisin Hirmu? Siellä näyttäs olevan botti päällä. Saako pelata vai mikä meno?
Pahoittelut siitä avauksesta ja eipä ainakaan ikinä mua vastaan vahinko avauksen jälkeen ole pitkää heittänyt kukaan, normisti jatkunut. Idässä ja Lännessä taitaa olla vähän eroja näissä kirjoittamattomissa säännöissä?Colorado matsista jäi kyl huono fiilis ohjaimen hajoamisen lisäks. Se ei ole herneiden nenään ottamista, jos mainitsen matsin jälkeen, et jäi huono fiilis, jos tasoitat pelin maalilla, jolloin laitat veskalla kiekon peliin vahingossa (joita käy muillekin) ja passaat siitä jätkän yksin läpi. Oon vaan tottunut, että idässä porukka laittaa yleensä kiekon pitkänä päätyyn noissa tilanteissa
itse en ole heittänyt pitkää päätyyn vaan nepannut kiekon keskialueelle ja antanu vastustajan ottaa se sieltä tai ainakin niin olen pyrkinyt.Pahoittelut siitä avauksesta ja eipä ainakaan ikinä mua vastaan vahinko avauksen jälkeen ole pitkää heittänyt kukaan, normisti jatkunut. Idässä ja Lännessä taitaa olla vähän eroja näissä kirjoittamattomissa säännöissä?
Onneksi kausi on kohta paketissa ja päästään 14:sta pariin. Hieman alkaa tämä versio jo nyppimään!