Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

7 Peliä kolmeen päivään: Nashville, Phoenix, Calgary, St. Louis, Dallas x2, Edmonton

Joka ilta pitäs onnistuu pelit, aikoja otetaan vastaan.

Columbus, Tampa , Montreal ,St. Louis. Botteja päällä Columbuksella, Montrealilla ja St.Louisilla. Onnistusko herroilta huomenissa pelit ? Ite oon varmaan pitkälti sovittavissa koko päivän varrella boxin äärelle kun vapailla olen, mutta illasta (ehkä 17-19) pitää mennä valmistelemaan sorsastushommia muutamaksi tunniksi. Sen jälkeen onnistuu sinne puolilleöin asti taas pelit. Edellämainitusta syystä johtuen tiistai aamusta klo 10 jälkeen olen metsästyshommissa vielä määrittämättömän ajan, varmaan keskiviikkoon asti. Sillon saattaa olla työhommat edessä, joten miltei huomenna pitäs yrittää tikki rutistaa alta pois. Ilmoittakaa jos bottia vastaan saa pelata huomenissa (Ite en mielellään jätä botin varaan, kun edellinen tikki oli botin hallussa)

Missä maininta sun huikeasta omasta päästä tehdystä maalista? :D Oli huikee häkki. Oli muuten hauska sun jatkoaikamaalikin, kun sun koneen jätkä ajeli mun veskarin pois maalilta ja pääsit iskee tyhjiin :D

Nauroin ääneen noille maaleille. :D Joskus tulee lahjoja.

Montreal tulee kohta linjoille, 4-5 peliä pitäs olla ja tänään pitäs pelata pois. Pelatkaa bottia vastaan, jos mua ei näy. Tän kauden pelit on joka tapauksessa taputeltu.

Tampa tänään tavoitettavissa 17-18 ja 21 ->

Onko maagiset pelaamassa vielä viimeistä tikkeriä, vai otetaanko botilta pataan?

Kojooteille jäi jäljelle läpihuutopeli Coloradoa vastaan, en tiedä ehdinkö illalla linjoille mutta Ti/Ke saadaan varmaankin pelattua peli pois.

Pleijarivastustaja riippuu pitkälti muiden peleistä nyt, pataan tulee joka tapauksessa heti ekalla kierroksella :)

Koskas Devils ja Winnipeg palaa takasin liigaan ?

Muut vastustajat Islanders ja Rangers.

Dallas valmis pelailee tänää tossa n. puolen tunnin päästä.

Multa ei tän illan aikana onnistukkaan enään pelit. Huomenna kuitenkin 16.30 jälkeen heti peleillä. Pitäs onnistuu puoleenyöhön asti, että tohon saumaan mahollisimman monta peliä jos saisi sovituksi. Ja vastustajat oli: Nashville, Phoenix, Calgary, St. Louis, Dallas x2, Edmonton.

milez hyväksytkö liittymispyynnön et pääsen takasii. Se ei taida onnistuu tänä iltana silleen et enää ehtisin pelaamaan. Huomenna sitten toivottavasti heti neljän jälkeen konsolilla ellei töissä veny.

Minun kendot oli tältä kaudelta tässä ei kyllä hirveesti nappaa tämä peli enää. Penguins ja flyers voi pelata bottia vastaan tai simuunkin voi minun puolesta mennä.

1.Islanders

LA käy kans laittamassa kohtapuoliin botin päälle. Siellä on osa runkopelaajista lasaretissa, joten varmaan aika helppoja pongoja tiedossa. Aiemmin päivällä pelailin Kojootteja ja Vancouveria vastaan. Tiukkoja ja hyviä vääntöjä molemmat. Toisesta jatkoaika voitto ja toisesta taas jatkoilla tappio. Jälkimmäisessä vielä Pennerikin lähti ilmeisesti loppukaudeksi telakalle, joten aika monta overal 70 miekkosta siellä nyt viilettää.

Jeps, eli botti on nyt päällä. Kiitti kaikille näistä kolmesta kaudesta ja nähdään taas sitten seuraavan änärin parissa.

milez hyväksytkö liittymispyynnön et pääsen takasii. Se ei taida onnistuu tänä iltana silleen et enää ehtisin pelaamaan. Huomenna sitten toivottavasti heti neljän jälkeen konsolilla ellei töissä veny.

Aamulla viimeistään.

Detroit ja Dallas jälellä. Sit jännätään riittääkö pisteet pleijareihin.

Detroitilla botti päällä mutta rosterissa jotain ropleemia. Onko tietoa..? Mites Dallas? Huomenna olisin illalla kasin-ysin jälkeen menossa mukana.

Ylös Bottom