Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

columbus onlinessa venailemassa ja paikkomassa muutoin epäaktiivista viikonloppuaan. Pirskatinmoinen rapula, helppoja pisteitä siis jaossa.

Tickin 2 pelit pelattu:

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers

Tickin 2 pelit pelattu:

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance

Anaheim huomenna klo 12 eteenpäin klo 19 asti online, joten Edmonton (markke97) ja Dallas (Maiqqi) yritetääs saada pelit pelattua.

Onko Edmontonia muute näkynyt? Kun viimeks katoin ni ei tainnu olla peliäkään pelattuna.

Pittsburghilla on jäljellä enää pelit Rangersia ja Ottawaa vastaan ja molemmille on laitettu viestiä livessä, mutta kumpikaan ei ole vielä vastannut. Ilmotelkaa milloin pelit kävisi.

Huomenna illalla olis Minnesotaa tarjolla Dallasille ja Montrealille.

Anaheim huomenna klo 12 eteenpäin klo 19 asti online, joten Edmonton (markke97) ja Dallas (Maiqqi) yritetääs saada pelit pelattua.

Onko Edmontonia muute näkynyt? Kun viimeks katoin ni ei tainnu olla peliäkään pelattuna.

Ite oon pelannut tänään Edmonttonia vastaan.

St.Louisilla enää jäljellä ottelu Nashvillea vastaan. Huomenna illalla tai tiistaina voisin tuon pelata.

Los Angeles paukahtaa tänään linjoille noin klo. 18 aikoihin. Pääsääntöisesti kurkkimaan josko vastustajia sattuisi olemaan paikalla. Viikonloppu oli perjantaita lukuunottamatta valitettavasti vähän hektistä sorttia, joten nyt "hyvin levänneenä" voi taas palata takaisin sorvin ääreen.

Jos tosiaan Edmonttonilla, Calgaryllä tai Carolinalla on ehdottaa peliaikoja tälle tai huomiselle päivälle niin otan niitä mielelläni vastaan.

E: Carolinan kanssa sovittu kuuden kieppeille matsi, eli ainakin yksi matsi nyt jo tälle illalle kalenterissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Huomenna illalla olis Minnesotaa tarjolla Dallasille ja Montrealille.

Mihinkäs aikaan Minnesotalle sopis? Mulle käy enemmän ja vähemmän tästä eteenpäin johonkin 20-21 asti.

Onko Torontolle saatu jo GM? Se olis mulla toinen peli vielä.

Edit: Osaan myös lukea itsekin, eli Torontoa tarjotaan vuorotellen. Odotellaan.

Onko Torontolle saatu jo GM? Se olis mulla toinen peli vielä.

Edit: Osaan myös lukea itsekin, eli Torontoa tarjotaan vuorotellen. Odotellaan.

Täällä otettaisiin varauslistan kolmantena Toronto mielellään vastaan. Tosin järjestyksessähän on mentävä... Tällä hetkellä sijoilla 3 ja 4 odottavat aktiiviset janarit :)

Tickin 2 pelit pelattu:

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes

Minnesotaa vastaan pelattiin juuri ja ihana ea-serverin kuseminen lopetti meidän jatkoaikaväännön kesken.. Pelasimme sitten samalla tuloksella uuden pelin ja rankkareissa noin 27. ampuja voitti pelin Minnesotalle :D
Kettumaista tommonen, varsinkin kun kyseessä oli kunnon tiukka vääntö. No tästähän me maksoimme!
Toronto olis jäljellä. Mitäs sitte tehdään, jos Leafsit saa GM:n sillee, että ei keritä pelaan Toronton kanssa ennen tickin vaihtumista? Lähinnä, että oon huomenna iltavuorossa, josta jatkan keskiviikkona suoraan aamuvuoroon. Mun puolesta sen voi simuloida tarvittaessa, mutta se ei mee sitten mun piikkiin ;)

Ikävää servojen kuseminen, onneksi menee uusiksi pelaamiseksi eikä arvo 3-0 kummallekaan.

Simuloinniksi menee, mutta tietenkään ei vaikuta aktiivisuuslaskelmiin jos geeämmää ei löydy vastustajaksi.

Pääsääntöisesti aktiivisuus ollut ihan hyvää, vain pari tiimiä laahaa vähän jäljessä mutta kyllä se siitä...huomenna löytyy viimeistään torontolle luotsi, sen verran aktiivisesti on kyselty tiimin perään privoitse :)

Juu meni kyllä Montrealin kanssa vähän vääntämiseks mutta herrasmiesmeiningillä selvittiin.

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes
10. Minnesota Wild

Nyt on sitten enää Edmonton (2x) ja Calgary jäljellä. Ilmoitelkaa vaikka tänne tai privaan, että miten onnistuu matsaaminen.

Millos toi tickeri nyt sitten pyörähtää seuraavaan?

Torstaiaamuna jos ei pelit ole pelattu sitä aiemmin :)

Seuraavan tickerin jälkeen katsotaan niitä pelattuja pelejä kokonaisuutena, passiiviset siirtyvät muihin kuvioihin.

Näin liigan alussa etenkin aktiivisuuden pitäisi olla huipussaan, saa olla todella hyvä syy miksi pelejä ei olla pelattu, etenkään jos ei mitään syitä ole minulle ilmoitettuna.

Ylös Bottom