Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvinhän se peli saatiin aikaan. Ja se peli ratkas myös sen että Florida voi onnitella itseänsä siitä että on Philadelphian lisäks ainoa joukkue joka ei heittopussia voittanu tänä vuonna niistä joilla mahdollisuuksia oli enemmän kuin yksitulisin jos pääsisin ea servulle, pääseekö muut nyt
1. Ottawa Senators
2. Buffalo Sabres
3. New Jersey Devils
4. Toronto Maple Leafs
5. Dallas Stars
6. Vancouver Canucks
7. Tampa Bay Lightning
8. Anaheim Ducks
9. Calgary Flames
M4zer ilmoitti mulle pelanneensa kaikki.
Kohta puolet pelattu ja lauantai on tänään joten saataisko simu tiistaille? Osa porukasta taitaa kylläkin tarkoituksella jättää pelit vikoille päiville.1. Ottawa Senators
2. Buffalo Sabres
3. New Jersey Devils
4. Toronto Maple Leafs
5. Dallas Stars
6. Vancouver Canucks
7. Tampa Bay Lightning
8. Anaheim Ducks
9. Detroit Red Wings
10. Calgary Flames
11. Edmonton Oilers
12. San Jose
Sharks taisi näin viestitellä sen jälkeen kun olimme molemmat kikatelleet bäkkikselle aikamme... Uskomaton molke kyllä. Loppukauden taitaa pelata farmissa![]()
Eikö ookkin aivan sysipaska tuo Bäckström?Viime ticissä, kun Bäckström oli maalissa Capitalssia vastaan tuli turpaan 7-2.Tässä Ticissä Smith maalissa ja 1-0 voitto...
Jos ois mahdollista niin nostetaan vähän pelitahtia seuraavalle kaudelle. Tän pelimuodon kaikki hienoudet menee muuten melkein hukkaan, Liigana yleisesti oon kyllä todella tyytyväinen miten hienoja peljä ja aktiivisuutta on ollu. Nyt vaikuttas siltä että sitten ens änäriin voidaan samoilla ,jatkaa ite en nimittäin koko peliä tule ostamaan muuta kuin liigan takia.
On se, ei olisi voinut uskoa etukäteen kuinka paska se onkaan
Samalla pelitavalla tulee kolme maalia omiin missä ennen tuli yksi, ja ihan vammaisista paikoista.
Nyt varmaan ymmärrätte mun alkukauden tuskan ja sen minkä takia niin kovasti halusin eroon siitä.
On se, ei olisi voinut uskoa etukäteen kuinka paska se onkaan
Samalla pelitavalla tulee kolme maalia omiin missä ennen tuli yksi, ja ihan vammaisista paikoista.