Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Moi en pelaa enään San Josea vastaan.
Moi en pelaa enään San Josea vastaan.
Ei mitään siis sen kummempia vaan tuplatappio ottaa koville.
Moi, mä taas en pelaa enää Buffaloa vastaan. Syynä tähän on se, että änärillä on jotain mua vastaan Buffalo -peleissä![]()
Toronton suunnitelmat muuttuivat. Tuli tossa Tampan kanssa ainakin sovittua näille hetkille matsia. Mä palaan noin klo 19.30 sorvin ääreen ja pystyn siitä eteenpäin pelailemaan tänään.
1. Colorado Avalance
2. New Jersey Devils
3-2-1
3 Ensimmäistä peliä meni päin helvettiä. Ducks pelissä Gaborik päätti sutaista 2 varmasta maalipaikasta yli...
Kolmeen viimeiseen peliin nostin Burrowsin Stepanin tilalle 1. Kenttään ja heti alkoi tulosta tulemaan. Gaborik teki Burrowsin rinnalla joka pelissä 2 maalia ja pari syöttöäkin taisi tilille ropsahtaa. Yandle iski 3+3 ja Smith pelasi ihan hyvin.
Burrows treidattu?
Mitäs muita kauppoja Nucks teki siirtorajan kynnyksellä?
Kyllä saa taas ihmetellä kun 40v äijä painaa yli 30 minuuttia pelissä, ei voi taklata eikä kiekkoa saa pois, hattutempun teki ja tässä esimerkki maalista, paskaa. jagr | EA SPORTS
Kuinka nopeasti Dallasille saadaan korvaaja, kun ois peli sitä vastaan. Tietokonetta vastaan kun ei kuitenkaan saa varmaan pelata.
hah hahluin ton sun ekan viestin ni mietin et mitä vi***a
olihan pelejä, varmasti huomasit että en enää ookkaan alku kauden piste automaatti. Oli kuitenkin ihan hyvät pelit mielestäni, alko kyllä huomaa kun sulla tais hermot alkaa menee
Ticket tähän mennessä, 3 vottoa suoraan ja 1JA tappio
Huomennna n.9-16 SJ hollila, tänään illalla saatan olla boksin ääressä, nytkin on boksi päällä ja ite kaupungilla joulu ostoksillatai puoliso hankkii, minä maksan ja kannan
Tässä hyvä kirjotella kaffi kupposen äärellä.
täytyy sen verran San Josesta huudellla, että ens vuonna mennää päätyyn asti!
Ilmottele vaikka täällä jos pääset vielä tänään pelaamaan..? Mulle ei huomenna käy toi 9-16. Melkeen jo saatiin pelattua tänään, mutta tuli meikäläiselle hiukan hoppu, kun piti lähteä kaveria hinaamaan hangesta.