Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ei mitään siis sen kummempia vaan tuplatappio ottaa koville ;).

Moi, mä taas en pelaa enää Buffaloa vastaan. Syynä tähän on se, että änärillä on jotain mua vastaan Buffalo -peleissä :D

Jaha, sieltä se Sharks sitten painoi meikäläisen ohi. Nyt oon sitten virallisesti heikoin lenkki meidän konferenssissa. Tarvii varmaan koittaa ottaa jotain pojoja jäljellä olevista peleistä.

1. Colorado Avalance
2. New Jersey Devils

3-2-1
3 Ensimmäistä peliä meni päin helvettiä. Ducks pelissä Gaborik päätti sutaista 2 varmasta maalipaikasta yli...
Kolmeen viimeiseen peliin nostin Burrowsin Stepanin tilalle 1. Kenttään ja heti alkoi tulosta tulemaan. Gaborik teki Burrowsin rinnalla joka pelissä 2 maalia ja pari syöttöäkin taisi tilille ropsahtaa. Yandle iski 3+3 ja Smith pelasi ihan hyvin.

Moi, mä taas en pelaa enää Buffaloa vastaan. Syynä tähän on se, että änärillä on jotain mua vastaan Buffalo -peleissä :D

Aika ronskisti kieltämättä kiekot pomppi Buffalon eduksi siinä pelissä :D

Buffalolla vielä 2 peliä, Washington oli ainakin toinen, pelailen EASHL-matseja täs että viestiä tulemaan niin tulen sitten jonkun pelin välissä :)

Toronton suunnitelmat muuttuivat. Tuli tossa Tampan kanssa ainakin sovittua näille hetkille matsia. Mä palaan noin klo 19.30 sorvin ääreen ja pystyn siitä eteenpäin pelailemaan tänään.

Toronton suunnitelmat muuttuivat. Tuli tossa Tampan kanssa ainakin sovittua näille hetkille matsia. Mä palaan noin klo 19.30 sorvin ääreen ja pystyn siitä eteenpäin pelailemaan tänään.

Koitetaan siis silloin uudestaan.

1. Colorado Avalance
2. New Jersey Devils

3-2-1
3 Ensimmäistä peliä meni päin helvettiä. Ducks pelissä Gaborik päätti sutaista 2 varmasta maalipaikasta yli...
Kolmeen viimeiseen peliin nostin Burrowsin Stepanin tilalle 1. Kenttään ja heti alkoi tulosta tulemaan. Gaborik teki Burrowsin rinnalla joka pelissä 2 maalia ja pari syöttöäkin taisi tilille ropsahtaa. Yandle iski 3+3 ja Smith pelasi ihan hyvin.

Burrows treidattu? :(:mad:
Mitäs muita kauppoja Nucks teki siirtorajan kynnyksellä?

hah hah :D luin ton sun ekan viestin ni mietin et mitä vi***a :D olihan pelejä, varmasti huomasit että en enää ookkaan alku kauden piste automaatti. Oli kuitenkin ihan hyvät pelit mielestäni, alko kyllä huomaa kun sulla tais hermot alkaa menee :D Ticket tähän mennessä, 3 vottoa suoraan ja 1JA tappio

Huomennna n.9-16 SJ hollila, tänään illalla saatan olla boksin ääressä, nytkin on boksi päällä ja ite kaupungilla joulu ostoksilla :D tai puoliso hankkii, minä maksan ja kannan :) Tässä hyvä kirjotella kaffi kupposen äärellä.

täytyy sen verran San Josesta huudellla, että ens vuonna mennää päätyyn asti!

Kuinka nopeasti Dallasille saadaan korvaaja, kun ois peli sitä vastaan. Tietokonetta vastaan kun ei kuitenkaan saa varmaan pelata.

Milloin columbukselle, nashvillelle ja rangersille sopii? Kapisen täytyy tehdä jotain kokoonpanosiirtoja ennen kuin voi pelata.

Kyllä saa taas ihmetellä kun 40v äijä painaa yli 30 minuuttia pelissä, ei voi taklata eikä kiekkoa saa pois, hattutempun teki ja tässä esimerkki maalista, paskaa. jagr | EA SPORTS

Oli muuten ensimmäinen maali mitä koskaan oon tehnyt tolla tyylillä. Kaksi muuta Jagrin maalia oli onetimer lämäreitä. Se on sääli ettet saanut jagria taklattua tai sitten kiekkoa pois :( en mä sitä kiekkoa kuitenkaan sulle mielelläni itse luovuta :D

hah hah :D luin ton sun ekan viestin ni mietin et mitä vi***a :D olihan pelejä, varmasti huomasit että en enää ookkaan alku kauden piste automaatti. Oli kuitenkin ihan hyvät pelit mielestäni, alko kyllä huomaa kun sulla tais hermot alkaa menee :D Ticket tähän mennessä, 3 vottoa suoraan ja 1JA tappio

Huomennna n.9-16 SJ hollila, tänään illalla saatan olla boksin ääressä, nytkin on boksi päällä ja ite kaupungilla joulu ostoksilla :D tai puoliso hankkii, minä maksan ja kannan :) Tässä hyvä kirjotella kaffi kupposen äärellä.

täytyy sen verran San Josesta huudellla, että ens vuonna mennää päätyyn asti!

Ilmottele vaikka täällä jos pääset vielä tänään pelaamaan..? Mulle ei huomenna käy toi 9-16. Melkeen jo saatiin pelattua tänään, mutta tuli meikäläiselle hiukan hoppu, kun piti lähteä kaveria hinaamaan hangesta.

Ilmottele vaikka täällä jos pääset vielä tänään pelaamaan..? Mulle ei huomenna käy toi 9-16. Melkeen jo saatiin pelattua tänään, mutta tuli meikäläiselle hiukan hoppu, kun piti lähteä kaveria hinaamaan hangesta.

Ehkä tänään oon viel linjoilla 23 aikoihin, ehkä.
huomenna ton mitä ilmotin ja lauantaina päivällä, sunnuntainakin päivällä. Saadaan kyl pelatttua poijes :)

Ylös Bottom