Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

mulla meni nyt iha ohi? :D vai meinasitko että sä oot niin "kone"? nöööööy

hakeuduin suorinta tietä huonon huumorin alkulähteille, mutta tämän kerran se minulle suotakoon sillä CBJ on PLEIJJAREISSA!! Kansa tanssii kadulla sinitakeissaan!

Anaheim aloitti viimeisen tickin tuplatappiolla Coloradoa vastaan. Ensimmäiseen matsiin iskin pari nopeaa maalia, mutta loppulukemat 2-4 Coloradolle.

Toinen peli loistavaa hokia molemmin puolin. Colorado meni johtoon, mutta T.Ruutu toi lämärillään pelin tasoihin. Mutta parikymmentä sekunttia ennen loppua joku helvetin rystyhuitaisu (Keepr sanoi että yritti heittää kiekkoa päätyyn) hieman siniviivan alta ja Ellis päättää pompata perhostorjunnallaan muutaman metrin päähän maalilta ja eikös sieltä tule vastustaja ja lyö pelin ripareista 2-1. Ja näihin lukemiin peli loppuikin. Tuntemukset tästä pelistä ovat ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
^^^^Jos laitatte noiden tähtien tilalle kirosanoja, niin se kuvaa täydellisesti tuntemuksiani siinä vaiheessa kun ohjain lenteli seinille. Kiitos EA!

Mutta 3 peliä runkosarjaa jäljellä ja playoffit häämöttävät edessä.

Montrealin viimeset pelit ovat Washingtonia, Buffaloa, Floridaa, Carolinaa ja Torontoa vastaan. Tänään töiden jälkeen onnistuu pelit klo 1530 alkaen varmaankin. Lauantai ja sunnuntai sopivat hyvin pelipäiviksi, kun ladataan akkuja vuodenvaihdetta varten. Laittakaa pojat viestiä, miten pelit sopii. Washingtonilla CPU hoitaa pelaamisen.

hakeuduin suorinta tietä huonon huumorin alkulähteille, mutta tämän kerran se minulle suotakoon sillä CBJ on PLEIJJAREISSA!! Kansa tanssii kadulla sinitakeissaan!

joo tämän kerran menee läpi vaikka oli kyl tosi huono. miamin pääkadulla oli myös suurehko paraati viime yönä playoffpaikan varmistuttua. kauden alussa rosteria katsoessa ei tästä voinut edes haaveilla ja eipä sitä nytkään katsoessa pysty uskomaan :D

San Josella ongelmia modeemin kanssa! Lyö jatkuvasti peliä poikki, asiaa selvitellään. Ilmoitan tänne kun vika / ongelma on ohi. Jos ei lähipäivinä korjannu laitan koneelle luvan pelata matsit sillä su-ke tuskin linjoille ehdin.

Ja aijemminsta tulanteista toistuu se että kaveri taas boksilla paljon, laittakaa mainintaa gm peleistä ni tietää vastailla.

columbuksessa eletään henkistä krapulaa, mutta viimeiset pelit voidaan pelata:

tänään satunnaisesti
lauantaina 14-17
sunnuntaina 12-18
maanantaina tuskin
tiistaina iltapuolella

Kojootit jäällä La iltapäivällä ja sunnuntainakin todnäk, haastetta vain kehiin vaik olisi joku muu peli työn alla...

Saako Philadelphian CPU:ta vastaan pelata?

Älä nyt vielä, en muista mikä tilanne oli mutta odottele myöhempään ennen bottipelejä jos vaikka gm pääsee konsolille...

edit: Taisi olla GM kehissä taas viestien perusteella, ei ole vain ottanut bottioptiota pois päältä.

Älä nyt vielä, en muista mikä tilanne oli mutta odottele myöhempään ennen bottipelejä jos vaikka gm pääsee konsolille...

edit: Taisi olla GM kehissä taas viestien perusteella, ei ole vain ottanut bottioptiota pois päältä.

Selvä homma.

Kojootit jäällä La iltapäivällä ja sunnuntainakin todnäk, haastetta vain kehiin vaik olisi joku muu peli työn alla...

mulle käy molemmat päivät niin otetaan vaikka lauantaina, osaatko sanoa yhtään tarkemmin aikaa ?

mulle käy molemmat päivät niin otetaan vaikka lauantaina, osaatko sanoa yhtään tarkemmin aikaa ?

Helvetillisen kauppareissun jälkeen, veikkaisin jotain klo 1500. Ei voi tosin tietää kauan perheen naiset viipyy alennusmyynneissä, jos vaikutan jäällä vähän poissaolevalta niin siitä voi syyttää luottokunnan hätäisiä puhelinsoittoja, he kun varmaan luulevat että kortit on varastettu kun puskee tapahtumia siihen tahtiin...

Ehkä kuuluis tämä tuonne pääketjuun mutta laitanpa tänne kun tätä kaikki nyt seurailee.

Eli tuo ykkösmoken peluutus. Mitenkä sitä katsotaan kun mulla on nyt siel K. Lehtonen jolla GP 67 ja sitten on P.LecLaire jolla GP 37. (Vaihdossa mennyt Theodore pelas joku 25 peliä ainaki maalilla). Elikkäs kun tolla Lehtosella kaikki pelanneet ykkösmokena ennen vaihtoa ja se on mulla nyt ollu jotai 2 tikkiä aka max 14 peliä niin Saanko sitä nyt pitää maalissa vai pitääkö tuon lukeman olla 67 ettei tule sanktiota?

Mikäs se sanktio nyt sitten on muuten niille joilla kakkosmoke ei ole pelannut sitä 15 peliä?

Ehkä kuuluis tämä tuonne pääketjuun mutta laitanpa tänne kun tätä kaikki nyt seurailee.

Eli tuo ykkösmoken peluutus. Mitenkä sitä katsotaan kun mulla on nyt siel K. Lehtonen jolla GP 67 ja sitten on P.LecLaire jolla GP 37. (Vaihdossa mennyt Theodore pelas joku 25 peliä ainaki maalilla). Elikkäs kun tolla Lehtosella kaikki pelanneet ykkösmokena ennen vaihtoa ja se on mulla nyt ollu jotai 2 tikkiä aka max 14 peliä niin Saanko sitä nyt pitää maalissa vai pitääkö tuon lukeman olla 67 ettei tule sanktiota?

Mikäs se sanktio nyt sitten on muuten niille joilla kakkosmoke ei ole pelannut sitä 15 peliä?

Peluuta vain miten haluat koska Jose on hoitanut homman kotiin jo.

Sanktio on pelikieltoa pleijareihin tai ensi kauden alkuun jos ei pleijareihin pääse. Sille molkelle siis, ei gm:lle :)

Tampa linojilla tästä hetkestä noin klo 15 asti...

Mullakin taitaa olla cpu päällä, mutta pelaan mielellään itse ne matsit poies. Pitäis olla ihan hyvin aikaa tässä viikendinä. Tänään käyn varmaan illalla kurkkimassa, että löytyykö peliseuraa, ja muutenkin voi vapaasti ehdotella mieleisiä ajankohtia.

Mullakin taitaa olla cpu päällä, mutta pelaan mielellään itse ne matsit poies. Pitäis olla ihan hyvin aikaa tässä viikendinä. Tänään käyn varmaan illalla kurkkimassa, että löytyykö peliseuraa, ja muutenkin voi vapaasti ehdotella mieleisiä ajankohtia.

Suosittelen ottamaan sen botin pois päältä kyllä jos on pelimestoilla edes jotenkin. Tulee nääs noita tiedusteluja minun inboxiin muutamia päivässä :)

Ylös Bottom