Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

onkos St.Louisin käskynhaltija hirmu paikalla kuinka esim huomenna maanantaina aamupäivästä? mulle kävis tyyliin klo 9-12 peli, jos ei niin sitten menee tiistai-iltaan kun alkaa uuden vuoden olot helpottaa...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. New Jersey Devils
2. Ny Islanders
3. Winnipeg Jets
4. Minnesota Wild
5. Detroit Red Wings
6. Colorado Avalance

7. Vancouver Canucks
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. New Jersey Devils
2. Ny Islanders
3. Winnipeg Jets
4. Minnesota Wild
5. Detroit Red Wings
6. Colorado Avalance

7. Vancouver Canucks
8. Montreal Canadiens

82 ottelua, 100 pistettä, playoff-paikka. Tyytyväisempi ei voi olla ensimmäiseen onlinekauteen. Paljon on tekemistä, jotta peli tästä paranee, mutta tässä vaiheessa on ensimmäinen etappi saavutettu. Playoffeihin lähdetään haastamaan Washingtonia tai Bostonia.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

onkos St.Louisin käskynhaltija hirmu paikalla kuinka esim huomenna maanantaina aamupäivästä? mulle kävis tyyliin klo 9-12 peli, jos ei niin sitten menee tiistai-iltaan kun alkaa uuden vuoden olot helpottaa...

Joo sori olin tossa reissun päällä niin en oo kerenny oleen linjoilla. Huomenna illalla pitäis kyl onnistua mulle St. Louisin viimeset pelit Floridaa ja Tampa Baytä vastaan. Huomenna sit tarkempaa viestiä ajankohdasta kun tietää, että kuinka hirveet olot on.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Anaheimin viimeinen peli ennen pleijareita on Los Angelesia vastaan. Milloinkohan mahtais tuo matsi onnistua?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

olo on mitä kaamein ja nilkka niin kipeä että ei buranat riitä. saa nähdä pystyykö floridan gm avaamaan boksia tänään :D
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Taitaa pyhät vaikeuttaa soneran toimintaa, eli jossei tullu perjantaina niin pyhäpäivät tuntien tulee joskus keskiviikkona :p Pitäskö tohon heittää joku aikaraja et millo voi käydä pelaamassa lähes merkityksettömän viimesen matsin rangersin cpu:ta vastaan.. Ellei siis oo Mjullar saanu rensseleitä kuntoon :)

Niin eihän se Soneran kaveri kenelle soittelin tajunnut, että tiistaina posti on kiinni, joten vasta huomenna keskiviikkona saa sen modeemin haettua. Niin ja mun puolesta saat kyllä pelata konetta vastaan ihan millon vaan merkityksetönhän se on minullekkin.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Niin eihän se Soneran kaveri kenelle soittelin tajunnut, että tiistaina posti on kiinni, joten vasta huomenna keskiviikkona saa sen modeemin haettua. Niin ja mun puolesta saat kyllä pelata konetta vastaan ihan millon vaan merkityksetönhän se on minullekkin.

Meilläkin on kaksi peliä. Mä en huomenna illalla pääse boksille... Pelaan sit konetta vastaan matsit pois, jos et ennen siinä 16-17 saa hommia kuntoon? Vai jätänkö vaan simulointiin?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. New Jersey Devils
2. Ny Islanders
3. Winnipeg Jets
4. Minnesota Wild
5. Detroit Red Wings
6. Colorado Avalance

7. Vancouver Canucks
8. Montreal Canadiens
9. Buffalo Sabres

Kesän vapaita agentteja odotellessa!
 
Käyn nyt ihmettelemässä hetken aikaa linjoilla, jos jengi olisi vaikka sattunut selviämään uuden vuoden vietosta.

ps. Hyvät uudet vuodet muuten kaikille liigalaisille! Kausi lähenee huipennustaan, vaikka Kingsin miehistö joutuukin seuraamaan sitä sivusta. Pitäkää hyvä henki päällä myös tän vuoden puolella ja toivotaan liigalle pitkää ikää!
 
Hyvää uutta vuotta kaikille, kyllä se krapula siitä hellittää vaikkei se siltä vielä tunnukaan!

Milloinkas saadaan Kojootit golfkentille? Eli Edm-peli pelattua?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Meilläkin on kaksi peliä. Mä en huomenna illalla pääse boksille... Pelaan sit konetta vastaan matsit pois, jos et ennen siinä 16-17 saa hommia kuntoon? Vai jätänkö vaan simulointiin?

Mun puolesta voit kyllä pelata.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo sori olin tossa reissun päällä niin en oo kerenny oleen linjoilla. Huomenna illalla pitäis kyl onnistua mulle St. Louisin viimeset pelit Floridaa ja Tampa Baytä vastaan. Huomenna sit tarkempaa viestiä ajankohdasta kun tietää, että kuinka hirveet olot on.

Alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Käykö sulle et pelataan tuo meidän peli klo 21?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Edmontonin GM on taas takaisin Savonlinna hoodeil eli paremmin käytettävissä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. New Jersey Devils
2. Ny Islanders
3. Winnipeg Jets
4. Minnesota Wild
5. Detroit Red Wings
6. Colorado Avalance
7. Vancouver Canucks
8. Montreal Canadiens
9. Buffalo Sabres
10. Anaheim Ducks

Playoffit odottavat. Kauden tavoite täytetty (divisioonan voitto) ja tästä eteenpäin kaikki on mahdollista. Kirjoitan pienen raportin kaudesta kunhan pleijareista on tiputtu...siis jos tiputaan...
 
Ylös Bottom